Bij "Opties" (klik) staat halverwege de pagina "Voorkeuren voor lezen & reageren" en daar kies je bij "Maximum aantal berichten per pagina" voor 305 ofzo, ik heb het op 400 staan.quote:
Plus het feit dat het Manchesterquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:16 schreef M0NTANA het volgende:
Als ik Christian Wilhemsson zou zijn, zou ik voor Ajax kiezen in plaats van Manchester City. Ten eerste omdat je dan voor de titel speelt, ten tweede omdat je wellicht CL speelt en ten derde omdat Ajax met een échte rechtsbuiten speelt, toch zijn favoriete positie. Maar goed, daarentegen is de PL wel een heel aantrekkelijke competitie en kan hij vast veel Ponden verdienen.
400, mag wel hoor, maar na 300 gaat het topic dichtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij "Opties" (klik) staat halverwege de pagina "Voorkeuren voor lezen & reageren" en daar kies je bij "Maximum aantal berichten per pagina" voor 305 ofzo, ik heb het op 400 staan.
Je hebt altijd wel wat mods die doorposten....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
400, mag wel hoor, maar na 300 gaat het topic dicht.
Hij heeft al een uitgebreider Ajax verleden dan menig ander speler.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:21 schreef Longmen het volgende:
Ah De Wilhelmson troef wordt weer gespeeld hier.
Weet ik, maar je hebt altijd van die fuckin' irritante mod's die (soms onbewust) door een slotje heenposten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
400, mag wel hoor, maar na 300 gaat het topic dicht.
Club zelf vind ik niet zo bijzonder, tenue wel en ik vergat het stadion te melden. Want ik kan best begrijpen dat CHristian Wilhelmsson liever in het City of Manchester Stadium speelt dan in de Amsterdam ArenA.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Plus het feit dat het ManchesterCity
is.
Ja, maar 100 posts?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet ik, maar je hebt altijd van die fuckin' irritante mod's die (soms onbewust) door een slotje heenposten.![]()
Ik ook, maar ik wil wel zeggen dat het een absolute vakman isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:38 schreef S-Two het volgende:
Ik ben benieuwd waar Van Geel nog meer mee aan komt zetten.
Hoe kom je daar nu ineens op?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Hey, nog ff terugkomend op die rode kaart van Urby tegen Sparta Praag vorig jaar. Was die nou terecht? Ik was nogal lam namelijk en had het idee dat het een onterechte was.
Komt ie toch weer bij joden te spelen!quote:Wesley Sonck zet zijn loopbaan mogelijk voort in Israël. De voormalig Ajacied is op een zijspoor beland bij Borussia Mönchengladbach en staat in de nadrukkelijke belangstelling van Maccabi Tel Aviv. (Sportwereld)
Hij komt jongensquote:Ajax zeer geinteresseerd in Delgado
vrijdag 20 juli, door SV, Amsterdam, 12:55u, Reforma
De website Reforma meldt vrijdag rond het middaguur op haar website dat Ajax belangstelling heeft vpor de 25-jarige Argentijnse aanvaller César Delgado.
Die geruchten gingen al lang, maar dit is het eerste bewijs dat Ajax echt belangstelling heeft voor Delgado. De talentvolle aanvaller speelt momenteel voor Cruz Azul in de hoogste Mexicaanse divisie.
Ander topic kwam het ineens weer op. En ik ga morgen weer naar Praag.quote:
Wat een verschrikkelijk stukje. Er staat werkelijk niets nieuws in.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef Urquhart het volgende:
De website Reforma.........ik vind het allemaal te vaag hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |