Je vergeet je slotjequote:
je vergeet het slotje sletjequote:
Stinkende schurftmod.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee, bash die TS
Zuigende putdekselquote:
hoezo? issie turks dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:19 schreef Big_Boss_Man het volgende:
laten we allemaal geld bijleggen voor 200 kuub mest voor in TS z'n voortuin
Dr zijn effectievere goedkopere dingen hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:19 schreef Big_Boss_Man het volgende:
laten we allemaal geld bijleggen voor 200 kuub mest voor in TS z'n voortuin
Unitedquote:
Nou ik weet het zo net nog niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:58 schreef SteveBallmer het volgende:
Bio, nu ben ik echt klaar.
Ga je die pics nu overal posten?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:04 schreef Maikuuul het volgende:
Zo lekker he gek wat ik heb gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
Karbonade in stukjes gesneden met wat peterselie eroverheenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:09 schreef Schijtgeit het volgende:
Wat is dat voor vlees dan?
boh gek............ sjiek hendig lekker ziet het eruit !!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Karbonade in stukjes gesneden met wat peterselie eroverheen
Je moet een eigen zaak beginnen, Maikuuul Donalds of zo. Allemaal van die sjieke broodjes en zo.... dikke poen verdienen met die hendige sandwiches.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef Maikuuul het volgende:
Ik moest idd ook aan een soort shoarma denken toen ik de foto's zag
Hoe laag moet het niveau van zijn resterende oeuvre dan wel niet zijn?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:29 schreef yvonne het volgende:
Een van je betere topics Steve!
Ik gok dat yvonne op één oor ligt. Of op haar rug.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:51 schreef Seneca het volgende:
[..]
Hoe laag moet het niveau van zijn resterende oeuvre dan wel niet zijn?
Het kan alle kanten op.quote:
hoe heb je het zo ver kunnen laten komenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:54 schreef Seneca het volgende:
Als we dan toch met non sequiturs beginnen:
die ijsbeer staat weer voor m'n deur, zal ik hem alsnog bewerken met die pan kippensoep?
Ik mis inspiratie. Heb jij een sluitpost?quote:
Gewoon een parkeerplaats van maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:59 schreef Seneca het volgende:
Leuk en aardig, maar ik zie niet in hoe we daarmee de voedselcrisis in Zimbabwe tegen kunnen gaan.
Volgens mij haal je nu twee dingen door elkaar heen. Het beste wat we volgens mij kunnen doen, is emigreren naar Brazilie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |