quote:
Nou ik weet het zo net nog niet.
Toen ik vroeger altijd klein was, wou ik altijd een lekker toetje. Eerst kreeg ik altijd van mama een lekker toetje, dat heette en heet nu nog steeds danoontje. Je had ze in VET VEEL SMAKEN!! BOHHH GEK! Echt, aardbeien enzo en banaan, maar dat gaat julie tijd allemaal vast ver voorbij want het was erg lang geleden! Ik was op een gegeven moment al wat ouder en wat denk je? JA INDERDAAD, toen kwam danoontje met echt fantastisch lekkere danoontje ijsjes!
![]()
Bohhh geak, die waren echt zo lekker dat kon ik toendertijds niet geloven! Ik vond het altijd heerlijk als mijn lieve mama thuis kwam met danoontjes, want die konden we natuurlijk in de vriezer doen! Maar toen! Toen vond ik de friesche vlag vanille vla ultra lekker! Heerlijk vooral met ranja van Karvan cevitam (of hoe je het ook schrijft), en toen op een dag toen ik voor het eerst mijn eigen piemel kon pijpen kon ik bollino vla eten, nou en dat was zo fantastisch dat ik het elke dag at voor ongeveer 3 week! BOHHHHH! Wat ik toen tegenkwam ging mijn swa te buiten want toen ging ik ineensch zoe van die perzik biogarde eten, dat doet mij aan die zin denken!