verkapte ik-ben-homo-maar-ontken-het-dus-schuif-ik-het-op-anderen-af postquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef renz0r het volgende:
Dus?
Geeft niet hoor dat je op 'hem' hebt afgetrokken, je moet toch op een orginele manier uit de kast komen hé TS
jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:01 schreef wise het volgende:
jij dacht zeker al. Wat heeft ze kleine tetten.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:03 schreef DeTolk het volgende:
Het zijn toch allemaal Duitsers?
Nou nu even voor de duidelijkheid:quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:12 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Ik maar denken dat het jappen waren...
DragonBall Z is nog altijd tof.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:01 schreef fratsman het volgende:
Die gast is weggelopen uit Dragonball Z...
En een hoofd van 50 cm als we z'n pet moeten geloven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:30 schreef Noorseviking het volgende:
Die links onder heeft een trouwring door zijn lip.![]()
en slangenhaarquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:32 schreef qi_ib het volgende:
[..]
En een hoofd van 50 cm als we z'n pet moeten geloven.
WTF!?!?!?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef DRNKnHGH het volgende:
Is een MAN!!
[afbeelding]
die rechtsboven dus.
:'( :'(
Iddquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef Mindstate het volgende:
Ik vind die gast linksboven eigenlijk nog het grappigst
die andere mag tenminste blij zijn dat ie de minder gaye helft isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:04 schreef Nuna het volgende:
Die rechtsboven en linksonder zijn ook nog eens tweelingbroers.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:07 schreef reetveter het volgende:
ja maar die liedjes van hun zijn echt BAGGER, gewoon BAGGER. waar geen baggerschuit tegen opgewassen is! daarom moete ze als eerst de zanger vierendelen, en de rest martelen zodat ze het afleren.
capice
het probleem is dat de band zelf niks voorstelt, alleen alle marketing eromheen.quote:
Uiteraard spring je er aan het einde van je eerste clip vanaf zonder parachute?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:20 schreef reetveter het volgende:
als het zo makkelijk gaat richt ik ook een band op, Hilton hotel (H)
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:12 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Ik maar denken dat het jappen waren...
Wat een ontiegelijke bedrijfsongelukken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:04 schreef Nuna het volgende:
Die rechtsboven en linksonder zijn ook nog eens tweelingbroers.
emo'squote:Op donderdag 19 juli 2007 23:18 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Nou nu even voor de duidelijkheid:
Het is allemaal niet vrouwelijk, mannelijk denk ik ook niet.
Het zijn duitsers.
Het heeft een wigger
Het heeft een skater.
Het heeft een emo/nerd.
EN het heeft GVD ooknog eens een gothic die wsl man is maar op een wijf lijkt![]()
![]()
GVD waarom bestaat t hele zooitje en wat doen ze op mijn internet![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:13 schreef Arid het volgende:
ZIjn een stelletje gore hippies als je het mij vraagt![]()
Ook heel lang gedacht dat dat nummer een nieuwe single van Krezip was. Zelfde zang en mate van irritatie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef Rasing het volgende:
Een kerel? Ik dacht eerst dat het dat mens van Krezip was die dat zong.
Het is beide bagger, dus moeilijk uit elkaar te houden. Wie kan al die bandjes nog wel uit elkaar houden dan? Het lijkt allemaal op elkaar.quote:
OMG, dat had ik nog niet eens gezien, wat moet zo'n klerelijer nou met een Venom shirt?, net zoals die dude van From First To Last die regelmatig Burzum shirts draagt, ik geloof dat dat die lui echt niet weten wat ze aan hebben, Varg kan beter gelijk maar die gast ook maar neersteken.quote:
nee, gewoon een kut bandje.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:23 schreef Neerio het volgende:
neej een wannebe emo bandje
Er staat zelfs een aparte paragraaf op WikiPedia over die homo:quote:
Een Tokio Hotel bashtopic wat niet door jou is gestart!quote:
Juistquote:Op zondag 22 juli 2007 22:55 schreef Nemain het volgende:
Je moet geen liedjes zingen in het Duits, in het Duits kan je alleen bevelen geven![]()
Whaha ja precies je kent me altijd aan het bashenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:55 schreef Nemain het volgende:
[..]
Een Tokio Hotel bashtopic wat niet door jou is gestart!![]()
Echt waar, die zeikerige emo-liedjes in dat fokking irritante Duits.
Je moet geen liedjes zingen in het Duits, in het Duits kan je alleen bevelen geven![]()
Je vergeet Matthias Reim zijn gouden hit: Verdammt ich liebe dichquote:Je moet geen liedjes zingen in het Duits, in het Duits kan je alleen bevelen geven![]()
Tokio Hotel moet ook gebasht worden!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaha ja precies je kent me altijd aan het bashen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |