Weet niet hoe het komt maar volgens mij sta ik altijd bij de kassa waar wat mee is.
Pak ik opzettelijk een korte, is er gesodemieter met het pinapparaat of is er iemand die haar kortingskaarten gaat zitten inwisselen....
ff fluks 's ochtends voor het werk een broodje halen en afrekenen bij de sigarenbalie gaat ook mis als grandma haar pak koekjes en gesneden wit afrekent en dat via haar spaarpot lijkt te willen doen.
Pak ik een lange rij in de verwachting dat de korte rij wel eens langer kon duren, maakt 't niet uit en duurt mijn kassa natuurlijk gewoon standaard lang.
Vanmiddag bij appie had ik weer een relatief korte rij, dus lekker snel.... dacht ik... Maar dat ging flink mis. Allereerst zette mijn voorgangster de vele boodschappen zodanig netjes en traag op de rollerband alsof het het opstellen van een winkeletalage betrof.... En dan blijkt dat mens godverdorie te zijn vergeten haar snijbonen af te wegen. Gaan we weer...
Dan gaat ze eindelijk betalen, met een hele zooi aan briefgeld en nog meer kleingeld, komt ze uiteindelijk na 3x natellen minder dan een euro te kort.... moet ze dus alsnog pinnen.
Vreselijk was het.
![]()
De man achter mij stond luidop te vloeken.. De rij naast me was al minstens 5 personen verder....
De bliepmiep kon er verder ook niet zoveel aan doen. Maar ik heb nog nooit zo snel de boodschappen in mijn krat gegooid en afgerekend.
En ja er zijn ergere problemen, maar dit is klaagbaak.....