abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53308561
eigenlijk is dit 1 groot nsb'ers topic.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 19 september 2007 @ 20:49:29 #127
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_53310356
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_53310438
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:38 schreef het.ismij het volgende:
eigenlijk is dit 1 groot nsb'ers topic.
Je punt is?
quote:
Dicht.
  woensdag 19 september 2007 @ 21:03:33 #129
88139 JoeyT
pi_53310683
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je punt is?
[..]

Dicht.
Je bent trws wel een zeurpiet wbt t Singles topic. Kijk naar de rest van 'je' forum. Heb t idee dat het een steeds grotere speeltuin wordt dat niet serieus wordt genomen door je mede-mods.
pi_53310901
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:03 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je bent trws wel een zeurpiet wbt t Singles topic. Kijk naar de rest van 'je' forum. Heb t idee dat het een steeds grotere speeltuin wordt dat niet serieus wordt genomen door je mede-mods.

Ik mod momenteel in m'n eentje, de regels voor Singles zijn duidelijk en wat de rest van de mods denkt, is niet mijn probleem. Het is niet gek dat het momenteel wat warriger is dan normaal. Verder kán je natuurlijk ook proberen het niveau omhoog te krijgen in plaats van alleen klagen.
  woensdag 19 september 2007 @ 21:20:31 #131
88139 JoeyT
pi_53311196
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik mod momenteel in m'n eentje, de regels voor Singles zijn duidelijk en wat de rest van de mods denkt, is niet mijn probleem. Het is niet gek dat het momenteel wat warriger is dan normaal. Verder kán je natuurlijk ook proberen het niveau omhoog te krijgen in plaats van alleen klagen.
Vandaar dat ik dat suffe topic voor een slotje aangaf. Verder geef ik t alleen maar aan. Jij bent verantwoordelijk, niet ik...
pi_53311310
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:20 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Vandaar dat ik dat suffe topic voor een slotje aangaf. Verder geef ik t alleen maar aan. Jij bent verantwoordelijk, niet ik...

Nou, open 's een topic de eerstvolgende keer dat je een leuk psychologisch feit tegen komt. Geen rotzooi onder kloons of meer relatieproblematiek, maar interessante topics. Er is een tekort aan, maar ik kan het natuurlijk niet alleen verhelpen.
pi_53314267
Wat betreft je feedback in Singles. Joey kaartte aan dat het een beetje een saai topic was geworden. Dit was ik eigenlijk wel met hem eens, dus gaf ik er een beetje een positieve draai aan. Dit bereik je makkelijk door te slowchatten. Keur je visie niet af, wilde alleen maar aankaarten dat het niet bewust vervelend bedoeld was.

Voor mij persoonlijk is het gewoon minder leuk als er alleen maar serieus wordt gepraat in Singles, het geeft juist een leuke draai als er ook af en toe een beetje mag SC-en. Verder begrijp ik wel als je alles alleen moet modden, dat dat ook best vervelend is. Hoop voor je dat je snel weer backup hebt!
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_53314572
Het klinkt vast bot en alles, maar zo'n topic hoeft niet gezellig te zijn, omdat het niet constant dezelfde groep hoeft te zijn die er post. Juist niet. Wel krijg je dat het topic door slowchat voor buitenstaanders minder toegangelijk wordt en dat wil ik niet hebben. Bij de start van Singles ben ik héél duidelijk geweest over de koers van de reeks, vaak genoeg gewaarschuwd, en nu is het even klaar.
pi_53317061
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Het klinkt vast bot en alles, maar zo'n topic hoeft niet gezellig te zijn, omdat het niet constant dezelfde groep hoeft te zijn die er post. Juist niet. Wel krijg je dat het topic door slowchat voor buitenstaanders minder toegangelijk wordt en dat wil ik niet hebben. Bij de start van Singles ben ik héél duidelijk geweest over de koers van de reeks, vaak genoeg gewaarschuwd, en nu is het even klaar.
Het klinkt niet bot hoor
Zoals ik al zei, ik begrijp je visie, ik zou hetzelfde zeggen als ik in jouw schoenen zou staan. Ben er niet bijgeweest toen de reeks werd 'opgericht' en verder begrijp ik je standpunt ook wel over buitenstaanders. Het valt mij ook op dat er nog steeds topics worden geopend die eigenlijk net zo goed binnen Singles geplaatst kunnen worden. Aan de ene kant wellicht door de slowchat, aan de andere kant ook omdat het niet echt duidelijk is in de structuur..

Overigens, psychologisch gezien is het goed dat er een drempel is, kunnen ook veel mensen mee oefenen.

Snap waar je naartoe wilt en ik sta ook achter je visie, maar zou het zeker leuk vinden als er voor open werd gestaan om iets andere kijk op het topic te plaatsen. Zoals ik al zei: juist Singles heeft iets boeiends omdat je verhaallijnen kunt volgen van mensen en het iets persoonlijker is door de interesse van het verloop. SC is daar een bijkomend gevolg van. Het is ook zeker een bindend karakter, juist positief dus, van dit subforum. Ben je met me eens?

Zou het leuk vinden als er gekeken kan worden naar een invulling waarbij alle partijen tevreden zijn. Jij, de nieuwe en de huidige posters. Kunnen we daar verder over brainstormen, denk je?
  donderdag 20 september 2007 @ 18:00:43 #136
88139 JoeyT
pi_53333265
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou, open 's een topic de eerstvolgende keer dat je een leuk psychologisch feit tegen komt. Geen rotzooi onder kloons of meer relatieproblematiek, maar interessante topics. Er is een tekort aan, maar ik kan het natuurlijk niet alleen verhelpen.
Ik heb eerder het idee dat je het niet aan het verhelpen bent, maar aan het verergeren. Je manier van modereren stuit mensen tegen de borst. Manier waarop je bent omgegaan met de SINGLES topic is gewoon treurig.
pi_53340120
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:12 schreef Emel het volgende:
Ik moet eerst met c_c over hebben dan sowieso ben ik er volgende week niet
Correct me if I'm wrong, maar ik zie je hier nog niet echt actief reageren (het is sowieso > 1 week) en heb het idee dat C_c hier alles alleen doet. Lijkt me ook niet echt de bedoeling, toch?
pi_53344749
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:00 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik heb eerder het idee dat je het niet aan het verhelpen bent, maar aan het verergeren. Je manier van modereren stuit mensen tegen de borst. Manier waarop je bent omgegaan met de SINGLES topic is gewoon treurig.

Voor Singles zijn de regels héél duidelijk geweest. Géén slowchat, vooral gezien het risico wat in Singles bestaat om een gesloten, slowchattende kliek te worden. Dit is bij het begin duidelijk gemaakt, dit heb ik álle topics volgehouden. Niet lang geleden heb ik een duidelijke post geplaatst na 3 (drie) pagina's aan slowchat verwijderd te hebben: eerstvolgende keer dat er meer dan een pagina aan rotzooi weg moet gaat het topic even dicht. Kijken of men de weg naar SC weet te vinden en het weer over Singles kan hebben als het topic open gaat. Overigens heb ik óók reacties gehad die zeiden blij te zijn met de mod-actie, dus het is maar net hoe je het bekijkt. En sorry hoor Joey, maar de enige posts die jij in Singles lijkt te plaatsen gaan over grammaticale fouten. Echt iets missen doe je niet volgens mij.
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:40 schreef MNR het volgende:

[..]

Het klinkt niet bot hoor
Zoals ik al zei, ik begrijp je visie, ik zou hetzelfde zeggen als ik in jouw schoenen zou staan. Ben er niet bijgeweest toen de reeks werd 'opgericht' en verder begrijp ik je standpunt ook wel over buitenstaanders. Het valt mij ook op dat er nog steeds topics worden geopend die eigenlijk net zo goed binnen Singles geplaatst kunnen worden. Aan de ene kant wellicht door de slowchat, aan de andere kant ook omdat het niet echt duidelijk is in de structuur..

Overigens, psychologisch gezien is het goed dat er een drempel is, kunnen ook veel mensen mee oefenen.

Snap waar je naartoe wilt en ik sta ook achter je visie, maar zou het zeker leuk vinden als er voor open werd gestaan om iets andere kijk op het topic te plaatsen. Zoals ik al zei: juist Singles heeft iets boeiends omdat je verhaallijnen kunt volgen van mensen en het iets persoonlijker is door de interesse van het verloop. SC is daar een bijkomend gevolg van. Het is ook zeker een bindend karakter, juist positief dus, van dit subforum. Ben je met me eens?

Zou het leuk vinden als er gekeken kan worden naar een invulling waarbij alle partijen tevreden zijn. Jij, de nieuwe en de huidige posters. Kunnen we daar verder over brainstormen, denk je?

Zoals ik dus al zeg: het wordt een kliek. We hebben al een SC-topic, en de regels in Singles waren gewoon heel duidelijk. Het is misschien waar dat mensen met singles-gerelateerde vragen sneller een topic openen dan het in Singles vragen, en dat is geen goede ontwikkeling. Het argument dat je op die manier kan oefenen om in een groep te treden vind ik nogal onnodig, zo is dat topic helemaal niet bedoeld.

Overigens is het inderdaad leuk om elkaars verhalen te volgen, maar dan moet het wel ontopic zijn. Als het op een punt komt dat mensen elkaar goedemorgen wensen en vertellen wat er op tv is, gaat dat niet meer over verhalen volgen. Ik hoef niet te weten wat men gegeten heeft, waar men is geweest, wat men gedaan heeft en wanneer men naar de wc ging. Ook om de halve dag zeggen dat je nog steeds vrijgezel bent heeft geen nut.
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef MNR het volgende:

[..]

Correct me if I'm wrong, maar ik zie je hier nog niet echt actief reageren (het is sowieso > 1 week) en heb het idee dat C_c hier alles alleen doet. Lijkt me ook niet echt de bedoeling, toch?
Zie je topic in FB, het loopt momenteel een beetje langs elkaar heen maar Emel is vrijwel meteen op vakantie gegaan en komt volgende week als het goed is terug .
pi_53353618
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Zie je topic in FB, het loopt momenteel een beetje langs elkaar heen maar Emel is vrijwel meteen op vakantie gegaan en komt volgende week als het goed is terug .
Okeuj
  vrijdag 21 september 2007 @ 22:42:32 #140
88139 JoeyT
pi_53369192
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

De wereld zou inderdaad een betere plek zijn als jij mod was.
Je zal me nog eens op tv zien. Ik zet me in voor globalisatie van het kapitalisme. In mijn ogen een manier om onze eigen welvaart te verhogen en vooral een manier om de armoede in ontwikkelingslanden te bestrijden. Wat geef jij de wereld mee in dit leven, behalve je extreem goede moderatie van R&P?
pi_53382266
Ik ben terug van vakantie
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_53382535
Hoi Emel!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_53382596
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 16:10 schreef Nosh het volgende:
Hoi Emel!
Hey!!

Hoe is het hier? Niet te druk geweest hoop ik
pi_53382748
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 16:13 schreef Emel het volgende:

[..]

Hey!!

Hoe is het hier? Niet te druk geweest hoop ik
Clumsy zit inmiddels op een wc met een shotgun in haar hand, Full Metal Jacket style, maar verder gaat het hier best okay!

Hoe was je vakantie?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_53382806
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 16:19 schreef Nosh het volgende:

[..]

Clumsy zit inmiddels op een wc met een shotgun in haar hand, Full Metal Jacket style, maar verder gaat het hier best okay!

Hoe was je vakantie?
hahaha agossie, arme schat.

Vakantie was erg leuk! Heerlijk uitgerust.
2 weken lang 30 graden
pi_53436417
We waren een conversatie aan het houden lieve Emel... Dat doe je toch ook niet bij je clienten of in een normaal gesprek, gewoon op slot gooien?

Dit is een goed duwtje in mijn rug, op naar de suicide!
pi_53436599
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:17 schreef zarGon het volgende:
We waren een conversatie aan het houden lieve Emel... Dat doe je toch ook niet bij je clienten of in een normaal gesprek, gewoon op slot gooien?

Dit is een goed duwtje in mijn rug, op naar de suicide!
Blijf eens in Turkentopic jij niet hier baggeren
pi_53439135
Laton en Ulreazj moeten opbokken uit m'n topic
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_53442340
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:57 schreef sararaats het volgende:
Laton en Ulreazj moeten opbokken uit m'n topic
Ik weet dat je het moeilijk hebt maar probeer niet zo te happen.
pi_53442556
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:34 schreef Emel het volgende:

[..]

Ik weet dat je het moeilijk hebt maar probeer niet zo te happen.
hap ik weer? wel verdraaid.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')