quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:00 schreef JoeyT het volgende:[..]
Ik heb eerder het idee dat je het niet aan het verhelpen bent, maar aan het verergeren. Je manier van modereren stuit mensen tegen de borst. Manier waarop je bent omgegaan met de SINGLES topic is gewoon treurig.
Voor Singles zijn de regels héél duidelijk geweest. Géén slowchat, vooral gezien het risico wat in Singles bestaat om een gesloten, slowchattende kliek te worden. Dit is bij het begin duidelijk gemaakt, dit heb ik álle topics volgehouden. Niet lang geleden heb ik een duidelijke post geplaatst na 3 (drie) pagina's aan slowchat verwijderd te hebben: eerstvolgende keer dat er meer dan een pagina aan rotzooi weg moet gaat het topic even dicht. Kijken of men de weg naar SC weet te vinden en het weer over Singles kan hebben als het topic open gaat. Overigens heb ik óók reacties gehad die zeiden blij te zijn met de mod-actie, dus het is maar net hoe je het bekijkt. En sorry hoor Joey, maar de enige posts die jij in Singles lijkt te plaatsen gaan over grammaticale fouten. Echt iets missen doe je niet volgens mij.
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:40 schreef MNR het volgende:[..]
Het klinkt niet bot hoor
![]()
Zoals ik al zei, ik begrijp je visie, ik zou hetzelfde zeggen als ik in jouw schoenen zou staan. Ben er niet bijgeweest toen de reeks werd 'opgericht' en verder begrijp ik je standpunt ook wel over buitenstaanders. Het valt mij ook op dat er nog steeds topics worden geopend die eigenlijk net zo goed binnen Singles geplaatst kunnen worden. Aan de ene kant wellicht door de slowchat, aan de andere kant ook omdat het niet echt duidelijk is in de structuur..
Overigens, psychologisch gezien is het goed dat er een drempel is, kunnen ook veel mensen mee oefenen.
Snap waar je naartoe wilt en ik sta ook achter je visie, maar zou het zeker leuk vinden als er voor open werd gestaan om iets andere kijk op het topic te plaatsen. Zoals ik al zei: juist Singles heeft iets boeiends omdat je verhaallijnen kunt volgen van mensen en het iets persoonlijker is door de interesse van het verloop. SC is daar een bijkomend gevolg van. Het is ook zeker een bindend karakter, juist positief dus, van dit subforum. Ben je met me eens?
Zou het leuk vinden als er gekeken kan worden naar een invulling waarbij alle partijen tevreden zijn. Jij, de nieuwe en de huidige posters. Kunnen we daar verder over brainstormen, denk je?
Zoals ik dus al zeg: het wordt een kliek. We hebben al een SC-topic, en de regels in Singles waren gewoon heel duidelijk. Het is misschien waar dat mensen met singles-gerelateerde vragen sneller een topic openen dan het in Singles vragen, en dat is geen goede ontwikkeling. Het argument dat je op die manier kan oefenen om in een groep te treden vind ik nogal onnodig, zo is dat topic helemaal niet bedoeld.
Overigens is het inderdaad leuk om elkaars verhalen te volgen, maar dan moet het wel ontopic zijn. Als het op een punt komt dat mensen elkaar goedemorgen wensen en vertellen wat er op tv is, gaat dat niet meer over verhalen volgen. Ik hoef niet te weten wat men gegeten heeft, waar men is geweest, wat men gedaan heeft en wanneer men naar de wc ging. Ook om de halve dag zeggen dat je nog steeds vrijgezel bent heeft geen nut.
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef MNR het volgende:[..]
Correct me if I'm wrong, maar ik zie je hier nog niet echt actief reageren (het is sowieso > 1 week) en heb het idee dat C_c hier alles alleen doet. Lijkt me ook niet echt de bedoeling, toch?
Zie je topic in FB, het loopt momenteel een beetje langs elkaar heen maar Emel is vrijwel meteen op vakantie gegaan en komt volgende week als het goed is terug
![]()
.