Ow jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Lieve Joris!!!!!!!!
Volgens mij is Lieve een veelvoorkomende voornaam in Belgie?? Afkoriting van Godelieve geloof ikquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:21 schreef ScottTracy het volgende:
Wie heet er nou Lieve Joris!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ze is Belgisch van oorsprong maar woont hier. Ik heb veel van haar boeken gelezen. Moboetoe had ik dus gewoon moeten wetenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:21 schreef ScottTracy het volgende:
Wie heet er nou Lieve Joris!!!!!!!!!!!!!!![]()
Het staat inderdaad wel raar, net een brief aanhefquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:23 schreef ScottTracy het volgende:
Ja ik weet dat in Belgie veel vrouwen Lieve heten, maar dan ook met als achternaam Joris![]()
Door Kongo is ze heel bekend geworden. ze is nog een keer (vele jaren later) teruggegaan en dat beschrijft ze in "het uur van de rebellen"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is Belgisch van oorsprong maar woont hier. Ik heb veel van haar boeken gelezen. Moboetoe had ik dus gewoon moeten weten![]()
Ja, ze ging ook eerst op zoek naar haar 'heeroom'quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:25 schreef qonmann het volgende:
Door Kongo is ze heel bekend geworden. ze is nog een keer (vele jaren later) teruggegaan en dat beschrijft ze in "het uur van de rebellen"
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:43 schreef C21H23NO5 het volgende:
lars von trier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |