SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Welke apensoort komt van rechts?Goh...waar heb je die vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Als je het zo opschrijft waarschijnlijk van jouquote:
Er ligt een cd-tje voor jullie klaarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:29 schreef iamredleader het volgende:en ik ga afsluiten, weekend
morgen lunchen bij PhysicsRules, DaviniaHR enGuusje
![]()
Prettig weekend allemaal![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
Er stond deze week nog wel een stuk over Campzone in de Spits, ik riep al heel hard: "Oh, daar zit Etc..() eh, iemand van het forum ook!"
Nu wel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:00 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er ook foto's van Soempie's ziektebed?
Niet op 30 graden ben ik bang. Is het witgoed? Of bonte was?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:13 schreef Looter het volgende:
[..]
Op haar computer.![]()
Vraag, gaan aardbeivlekken er in de wasmachine (30 graden) uit?
Lichte broek. Heb er een heel broodje met aardbeien op laten valen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet op 30 graden ben ik bang. Is het witgoed? Of bonte was?
Sowieso snel in het water leggen
Een soempie actiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:33 schreef Looter het volgende:
[..]
Lichte broek. Heb er een heel broodje met aardbeien op laten valen.
boxer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:33 schreef Looter het volgende:
[..]
Lichte broek. Heb er een heel broodje met aardbeien op laten valen.
Dus, het water, en dan in boxer bij Soemp...![]()
Wil je mijn Niles worden?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
Niet op 30 graden ben ik bang. Is het witgoed? Of bonte was?
Sowieso snel in het water leggen
Koken, wassen. Prima.quote:
Strijken doe ik al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
Koken, wassen. Prima.
Strijken zuig ik in.
Uiteraard gaat voor niets de zon op
Afwassen...heb je een vaatwasser?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Strijken doe ik al jaren niet meer.
Wat het belangrijkst is: AFwassen. Doe je dat ook?
En ik ben nergens goed in.![]()
Eerst uren zwoegen in de keuken, dan afwassen. What's next? Je kinderen baren?quote:
En zonder die kinderen dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
Eerst uren zwoegen in de keuken, dan afwassen. What's next? Je kinderen baren?
Het is over![]()
Als jij nou voor die kinderen zorgt dan ben ik wel bereidquote:
Ben je gek.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
Als jij nou voor die kinderen zorgt dan ben ik wel bereid
soemp·pie-ac·tie (een ~)quote:
Ik was destijds bij de hel die Dancevally heet. De hele dag snikheet en mensen hadden slechts shirtjes aan en hebben de hele dag gedanst en gedronken. Uiteindelijk zo'n zelfde buienreeks. Ik heb mensen op de grond in shock zien liggen die door de brandweer werden meegenomen bij gebruik aan medisch materieel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:00 schreef wyccie het volgende:
Zwįįr onderkoeld nog wel. Zo koud is het ook weer niet. Misschien door al dat zweet dat zo lekker vies plakt. Op het station was het wel erg benauwd met al die mensen.
Ik zie precies wat je bedoelt. Typical.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
soemp·pie-ac·tie (een ~)
1 klunzige actie voortkomend uit pech
Voor de open haard met een likeur-koffiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:14 schreef wyccie het volgende:
Ik ga maar uitbuiken en in slaap vallen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
soemp·pie-ac·tie (een ~)
1 klunzige actie voortkomend uit pech onnadenkendheid en onhandigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |