Ech welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben nu aan het kijken. En wat zijn die blondjes dom
De Grap, van Kundera, maar ik heb hem weggelegd. Morgen moet iemand anders voor mij de nieuwe HP zien te bemachtigen, namelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Welk boek ben je nu aan het lezen?
Serieus: "ga naar de 21e verdieping in het gebouw achter" *klik*quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Ech welZe kunnen niet helder nadenken, door al dat gestress
Er waren echt alleen maar van die zoetsappige kaarten te vinden. En toen zag ik die en ik dacht: "kijk...die mensen weten hoe het zit"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
De Grap, van Kundera, maar ik heb hem weggelegd. Morgen moet iemand anders voor mij de nieuwe HP zien te bemachtigen, namelijk.Dan ga ik die lezen.
Ik moest heel erg lachen om je kaart. 'Sjonge jonge jonge'Hij hangt nu aan m'n magneetbord.
![]()
Ja, was echt precies de goede tekst.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er waren echt alleen maar van die zoetsappige kaarten te vinden. En toen zag ik die en ik dacht: "kijk...die mensen weten hoe het zit"
Neuh...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef erkel het volgende:
Wat is dat toch met die Harry Potter? Is het vreemd als ik er helemaal niks van moet hebben
Nee hoor, ik joinquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef erkel het volgende:
Wat is dat toch met die Harry Potter? Is het vreemd als ik er helemaal niks van moet hebben
Ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef erkel het volgende:
neenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef erkel het volgende:
Je bent nog lichtelijk verward?quote:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga richting Zomerfeesten, de Sjonnies om twaalf uur, helemaal uit m'n pan
En Soemp...beterschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |