Lieke werkt er al maanden aan die dwergmarmot op te voeden, maar het is een gebed zonder einde.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:45 schreef neehe het volgende:
Moet je Huub nou horen, hij doet niet anders dan anderen aanraken.
Huub je raaskalt, slijmert !!!!!!!
Huub en Lieke zitten nu beiden in een slijm modus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:45 schreef neehe het volgende:
Moet je Huub nou horen, hij doet niet anders dan anderen aanraken.
Huub je raaskalt, slijmert !!!!!!!
Huub : ik ik ik ikquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:46 schreef itsme het volgende:
Ja Huub is nu niet de beste persoon om dit te zeggen.![]()
Zeker weten, ze heeft dat al eerder gezegd dat ze dat expres doet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
Lieke raakt mensen met wie ze woorden heeft wel degelijk aan om te provoceren; ze doet het alleen niet om klappen uit te lokken. Van achter heeft ze gehoord dat het mag en dat het geen uitlokken is.
Ik vind het wel uitlokking.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
Lieke raakt mensen met wie ze woorden heeft wel degelijk aan om te provoceren; ze doet het alleen niet om klappen uit te lokken. Van achter heeft ze gehoord dat het mag en dat het geen uitlokken is.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke werkt er al maanden aan die dwergmarmot op te voeden, maar het is een gebed zonder einde.![]()
Natuurlijk is het dat. Het is treiteren, jennen, provoceren, de ander tot agressie aanzetten.quote:
Kom op, pers je eerste on topic post er eens uit, je kan het!quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:48 schreef robert2006 het volgende:
Dank U, o Heer
ja, mijn fans gaan me missen op dit forum, ik denk dat ik toch blijf posten, blijft toch leuk!
waar is mama erica-hysterica?
Oh cool! Rappen en over Amanda haar tepels wrijven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:48 schreef mootie het volgende:
Brian gaat rappen tijdens de contest....
MG we worden ook echt helemaal nergens voor bespaardquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:48 schreef mootie het volgende:
Brian gaat rappen tijdens de contest....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |