Klinkt als zo'n zuur lerarengrapje...quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:41 schreef tinoz het volgende:
iemand zei dat ik een chatloog moest worden en dat ik dan misschien de eerst zou zijn
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:45 schreef Strychnine het volgende:
Ik ben chatoloog, wat kan ik voor je doen?
En wat ga je dan vragen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:26 schreef tinoz het volgende:
ah ok die meot ik spreken dan , waar vind je die in hemelsnaam
nee je krijgt geen ruzie met me want ik wil dat er een voorbepaald leeftijds verschil systeem komt die het onmogelijk maakt privee te gaan bij een bepaald verschil , en anders wil ik dat er dan flags op komen als er uitzonderingen zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:56 schreef _The_General_ het volgende:
Dus dan kan ik geen tienermeisjes meer vragen of ze mijn gigantisch voortplantingsorgaan willen bewonderen zonder dat ik ruzie krijg met jou!?
balen....
Toch schattig en nobelquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Het klinkt naief, maar succes ermee!![]()
en waar zou jij in hemelsnaam die gegevens vandaan willen halenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:07 schreef tinoz het volgende:
via een systeem dat je laat registreren met je paspoort ID nummer maybe ?
tis maar een iID
Dan gaan chatters toch naar een chatsite waar ze dat niet hoeven prijs te geven?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:07 schreef tinoz het volgende:
via een systeem dat je laat registreren met je paspoort ID nummer maybe ?
tis maar een iID
Ik geloof er geen bal van. Nep-gek.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:21 schreef tinoz het volgende:
ze zeggen trouwens tege mij bij het riagg dat ik me dat internet waarschijnlijk niet goed voor me is omdat ik mijn medicatie neem als mensen op het internet dat tegen me zeggen , ik weet niet wat ze daar mee bedoelen maar ik zal mijn medicatie nu wel nemen gewoon voor het geval dat
Je moet ook het hele potje in 1 keer innemenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:21 schreef tinoz het volgende:
ze zeggen trouwens tege mij bij het riagg dat ik me dat internet waarschijnlijk niet goed voor me is omdat ik mijn medicatie neem als mensen op het internet dat tegen me zeggen , ik weet niet wat ze daar mee bedoelen maar ik zal mijn medicatie nu wel nemen gewoon voor het geval dat
vragen staat vrijquote:Op maandag 23 juli 2007 19:20 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Gast waar heb je over?
Neem even wat rust, en denk er over na, voordat je er een topic over opent, want dit soort onsamenhangende lappen tekst doet niemand goed
Waarom vind je het grappig te doen alsof je psychisch niet spoort?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:23 schreef tinoz het volgende:
[..]
vragen staat vrij
ik heb ook een faq als je wilt , ik weet alleen niet of het verstandig is alles via intenet te bespreken , ze zeggen dat ik het gevaar neit moet opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |