Ik denk dat ik die goal vaker gezien heb dan jij. Hij neemt de bal met de borst aan terwijl daar niet direct iemand naast hem staat. Dat is geen kopduel.quote:Op zondag 11 november 2007 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toch nog maar een keer de goal kijken, voor je een mening hebt
Torres
Ik heb de beelden getoond. Dat is mijn argumentatie.quote:Op zondag 11 november 2007 16:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De argumenten worden steeds sterker
Je weet dat midget staat voor kleine mensen?quote:Op zondag 11 november 2007 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat het een midget die je zo omver blaast
Ik heb je net een tip gegeven. Een LOI cursus manieren is een andere
Als iemand in z'n eentje een halve meter van iemand vandaan een bal probeert te koppen is dat geen kopduel. Dat snap zelfs JIJ nog wel.quote:Op maandag 12 november 2007 19:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt er wederom geen kijk op.
Als hij gewoon de bal wegkopt is er geen kans. Dat snapt zelfs een analfabete Espanjool nog wel
Mooiquote:Op maandag 12 november 2007 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
OK
Lol degene die er geen "Kijk" op heeft, op niks niet, ben jij vrind, en daarbij kom je gewoon zielig over, maar ga der vooral meequote:Op maandag 12 november 2007 19:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt er wederom geen kijk op.
Als hij gewoon de bal wegkopt is er geen kans. Dat snapt zelfs een analfabete Espanjool nog wel
Mag alletwee vriendquote:Op maandag 12 november 2007 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Diegene Vriend
Ach, ik ben nooit uitgescholden door een prutspeler voor dikke vetzak.quote:
3 kansen gemist maar hoeveel goals creeerde hijquote:Op zondag 25 november 2007 23:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel grote kansen miste die gister?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |