De druk is enorm bij LFC, vooral omdat er al zolang geen titel gewonnen is. Dit jaar wordt wel het examen voor Benitez daar ben ik zeker van. Mocht hij dit jaar weer met een ruime achterstand op de koploper eindigen dan wil ik nog wel eens zien of hij mag blijven! Het enige wat voor hem pleit is dat hij de CL heeft gewonnen waardoor hij nog enige krediet heeft.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Oh nee, maar daar ben ik het ook helemaal mee eens. Prestaties in het eerste jaar, zeggen niet alles over de toekomst. Alleen ik proef dat de druk bij Benitez elk jaar toeneemt, om te presteren in de PL. En helemaal na de investeringen van deze zomer. En ik hoop voor Torres dat hij het vertrouwen blijft krijgen, ook als hij in de eerste paar maanden bezig is met aanpassen, terwijl Voronin Kuyt/Crouch wellicht succesvoller zijn in die periode. Maar Benitez is een wijs man, dus hij zal er wel mee om te weten gaan.
ik weet dat het ontopic was maar anders gaat het misschien alleen over LFCquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:24 schreef mcyodogg het volgende:
Nee, maar, ik bedoelde het ook on-topic. Even anders vragen: Denk je dat Torres wel evenveel kansen gaat krijgen als andere spitsen, omdat de druk nu groter is?
Al jaren de grote meneer bij Atheletico maar zijn statistieken zijn degelijk maar niet bijzonder. Zijn prestaties zijn nou niet echt verbeterd in de loop der jaren, en dan is hij ook nog eens de penalty nemer. Neen, ik zie het niet zo zitten in meneer Torres.quote:2000/01 Atlético Madrid Spanje Segunda División A 4 1
2001/02 Atlético Madrid Spanje Segunda División A 36 6
2002/03 Atlético Madrid Spanje Primera División 29 13
2003/04 Atlético Madrid Spanje Primera División 35 19
2004/05 Atlético Madrid Spanje Primera División 38 16
2005/06 Atlético Madrid Spanje Primera División 36 13
2006/07 Atlético Madrid Spanje Primera División 35 14
Ohja, want laten we David Villa en Raúl Tamudo voor de gemakkelijkheid even vergeten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:40 schreef BonJovi het volgende:
Hij scoorden het meeste van de Spanjaarden in het Primera Division.
aah ja sorry, ik moest er wel bij zetten wanneerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:25 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ohja, want laten we David Villa en Raúl Tamudo voor de gemakkelijkheid even vergeten.
In 04/05 was ie inderdaad de meest doeltreffende Spanjaard en in 03/04 moest ie hem delen met twee anderen.
Mooi doelpunt trouwens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:45 schreef Doc het volgende:
Zijn eerste doelpunt gemaakt in de PL - opdat er nog veel mogen volgen!
Beter zoeken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:27 schreef BonJovi het volgende:
Hoop het ook voor je, heefti emand filmpje van die goal? op youtube is alles verwijderd
Dit had ik dus ook, de eerste paar wedstrijden was het niet wat, maar afgelopen week liet hij zijn klasse toch even doorschemeren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:26 schreef RayMania het volgende:
Ik krijg er zo'n Morientes-gevoel bij. Goed in eigen land, maar daarbuiten niet slagen. Hopelijk heb ik ongelijk.
Dat zei je ook al in het liverpool topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij mag zijn ouders danken voor zijn transfer naar Liverpool
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
geef die quotes eens waar je aangeeft dat je Torres een matige / slechte voetballer vond voordat hij naar LFC gingquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij mag zijn pa en zijn ma danken voor zijn looks anders had hij nu bij Salamanca gespeeld
quote:
search.fok.nlquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:24 schreef Doc het volgende:
[..]
[..]
geef die quotes eens waar je aangeeft dat je Torres een matige / slechte voetballer vond voordat hij naar LFC ging
Gedaan en niets gevonden. Als jij niet zelf met die quotes aankomt kan er zodoende aangenomen worden dat die quotes er niet zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
search.fok.nl
Fernando Torres
DiegoArmandoMaradona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |