Je eerste zinnige woorden in 3 jaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Luca Toni
Luca Toni wil lekker in de buurt van italie blijven.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Luca Toni en een goede centrale verdediger
Of
Fernando Torres
Moeilijke keus man
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je er nog meer? Ik wel.
Voor wat niveau weer in dit topic, omdat ik kerstplaatjes niet vind kunnen:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij zit te lang bij PSV speelt niet in de spits en is op alle punten superieur aan Torres
Dat LFC nu op de positie staat waar ze nu staan is niet echt te danken aan Torres. Zo speelde hij -als ik het me goed herinner- bijvoorbeeld niet in de twee wedstrijden voor de LC en de FAC waarbij LFC uitgeschakeld is. Daarnaast speelt LFC op dit moment nog steeds in de CL en dus toch nog ergens voor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het geld wat je voor hem betaald hebt had je een stuk beter kunnen besteden waardoor je niet al in November nergens meer voor speelt
Farfan is sneller, effectiever, heeft een betere vrije trap. is multifunctioneler, heeft meer overzicht, betere pass en laat zijn team beter voetballenquote:Op zondag 24 februari 2008 01:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor wat niveau weer in dit topic, omdat ik kerstplaatjes niet vind kunnen:
In welke opzichten vind jij Farfan beter en welke punten spreken in het voordeel van Torres?
Mwaoh, niet helemaal. Als je dacht dat hij over het hele seizoen 15 is zou halen en dat hij dat dan in februari al doet is niet gek. Zijn totaal van 21 in februari is voor iemand in zijn eerste seizoen in Engeland gewoon goed - wie hebben dat allemaal nog meer al gedaan?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik had wel verwacht dat hij rond de 15 zou uitkomen in voornamelijk wedstrijden die er niet toe doen. Dat klopt gewoon
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedere gek doet wel ooit eens iets goed
Farfan dusjquote:Op zondag 24 februari 2008 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedere gek doet wel ooit eens iets goed
En wat wil je nu zeggen?quote:
Dat je argumentatie nog slechter is dan dat van mijquote:Op maandag 25 februari 2008 01:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En wat wil je nu zeggen?
Ben blij dat je dat zelf ook wel door hadquote:Op maandag 25 februari 2008 09:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was geen argument
Maar dus wel beter dan je verwacht had.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij doet het niet veel beter dan ik verwacht had
Dat zal wel een reden hebben hè?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij speelt ook niet in de spits nu
Vind jij dat hij het dit seizoen slecht doet, qua doelpunten?quote:Op maandag 25 februari 2008 09:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij doet het niet veel beter dan ik verwacht had
als die daadwerkelijk mulitfunctioneel was dan haalde die het zelfde rendement als in de spitsquote:Op maandag 25 februari 2008 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja omdat hij multifunctioneel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |