abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52785827
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:55 schreef BVO het volgende:

Was wel een mooie trouwerns .
FEWSCEB Bachelorscriptie economie Scriptie 9,0 23-08-2007
Netjes!

Ik begin 4 september met een college Formeel Strafrecht gevolgd door (rechts)Economie
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52788719
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:21 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ik heb Dinsdag om 14.00u kick-off in de Biesbosch met bbq/varen/bierdrinken . Woensdag begint het echte knallen...
[..]

Hoezo rare url? Dat falafel1 ofzo... Je kan beter gewoon via myeur.nl gaan heb je gelijk het hele 'dashboard'.

*nog steeds geen bericht van het Exam Board, stelletje lamzakken. Alle cijfers zijn sinds gisteren wel doorgevoerd in Osiris
Staat er bij jou op de studielink-site ook nog steeds dat je toelaatbaarheid nog niet is vastgesteld? Ik had mn admission statement emailgeval al op 23 augustus gekregen Nu nog steeds niets veranderd.

Ik heb trouwens maandag mn kick-off met een information sessie en daarna een social drink. Eerst zouden we roeien/varen ofzo maar dat is nu niet meer het geval. Daarna vanaf dinsdag weer beginnen.
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
pi_52800605
Even voor de goede orde, inschrijven op vakken doe je toch via SIN-online bij Subscribe? Ik krijg maar steeds geen rooster. Of moet dat via Osiris? Zo ja (wat betreft dat laaste), dan heb ik me dus atm voor geen een vak ingeschreven.

[ Bericht 21% gewijzigd door Bolkesteijn op 30-08-2007 01:40:46 ]
pi_52800674
Via Osiris schrijf je in.

Rooster kan ik gewoon raadplegen (hele jaar al). Via Sin Online -> studenten -> rooster BA/MA/Schakel.

Via Sin moet je ook even subscriben op channels van die vakken, dan kan je rooster ook zien + lokalen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_52800818
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 01:24 schreef Lennox het volgende:
Via Osiris schrijf je in.
Ah, oke, ik heb alles bij het Subscribe knopje van SIN-Online gedaan.
quote:
Rooster kan ik gewoon raadplegen (hele jaar al). Via Sin Online -> studenten -> rooster BA/MA/Schakel.
Dat knopje zit er bij mij niet op hoor.
quote:
Via Sin moet je ook even subscriben op channels van die vakken, dan kan je rooster ook zien + lokalen.
Dus je moet je 2 keer inschrijven voordat je alles kan zien. Eerst in Osiris, en daarna in SIN-Online met het knopje Subscribe op zaken als nieuwsbrieven ed.

Ik zoek het morgen wel even verder uit. Moet je voor een bepaalde datum voor de cursussen ingeschreven hebben? Of is het niet erg als het bijvoorbeeld de eerste week gebeurt. Vorig jaar ging het allemaal automatisch, maar nu moet ik het zelf doen, dus het is wel even wennen. En ik heb er een neus voor om dit soort dingen verkeerd te doen lijkt het wel.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bolkesteijn op 30-08-2007 01:40:06 ]
pi_52803181
Ik heb me altijd alleen nog maar via Sin ingeschreven voor vakken. Alleen voor tentamens later in het trimester via Osiris.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:04:05 #187
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52805145
Alleen SIN idd. Heb je de veranderingen wel opgeslagen? Dus niet alleen 'Add subscription', maar ook 'Save changes'? Daar ging ik vroeger een keer fout mee . Zo ja, dan moet het gewoon in orde zijn.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_52805515
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb me altijd alleen nog maar via Sin ingeschreven voor vakken. Alleen voor tentamens later in het trimester via Osiris.
ik ook.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:46:49 #189
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_52806296
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:51 schreef Version1 het volgende:

[..]

Staat er bij jou op de studielink-site ook nog steeds dat je toelaatbaarheid nog niet is vastgesteld? Ik had mn admission statement emailgeval al op 23 augustus gekregen Nu nog steeds niets veranderd.

Ik heb trouwens maandag mn kick-off met een information sessie en daarna een social drink. Eerst zouden we roeien/varen ofzo maar dat is nu niet meer het geval. Daarna vanaf dinsdag weer beginnen.
Bij mij staat bij studielink idd hetzelfde. Heb ook nog steeds niks ontvangen van het Exam Board, beetje schraal. (mijn medeschakelaars ook nog niet) Zit je ook op de RSM? En ga je een MSc doen of BSc?
Maarja, ik wil graag alles geregeld hebben zodat ik volgende week kan inplannen. (ik kan me volgens mij nog niet inschrijven via Osiris?)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_52806503
Volgens mij hebben we deze discussie al een keer eerder gehad, maar ik kan me alleen maar via Osiris inschrijven. FHKW zit ik, en daar zit geen van jullie meen ik. Voordeel is dat ik gelijk ingeschreven ben voor tentamens als ik me voor een course aanmeld.

Die subscription in Sin moet ik alleen doen om channelberichten te krijgen/rooster te kunnen zien.

En rooster van het hele jaar (2/3) staat gewoon op Sin bij mij. Ideaal hoor
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_52811507
Ligt het aan mij of doet Blackboard het niet?

En ik heb via een wegwijzer bij Sin-Online mijzelf ingeschreven voor verschillende vakchannels, maar één daarvan geeft een conflict op mijn timetable. Ik heb daar wiskunde maar tegelijkertijd ook iets met modelbouw, terwijl ik dat vak helemaal niet in het eerste trimester heb...
pi_52811531
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:05 schreef Unhuman het volgende:
Ligt het aan mij of doet Blackboard het niet?
Werkt prima hier.
pi_52812637
Moeten eerstejaars zich eigenlijk nu inschrijven bij SIN online of wordt dat nu gedaan?
  donderdag 30 augustus 2007 @ 16:39:12 #194
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_52814248
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:44 schreef Qwerty911 het volgende:
Moeten eerstejaars zich eigenlijk nu inschrijven bij SIN online of wordt dat nu gedaan?
Waarschijnlijk wordt dat wel gedaan. (bij mij wel iig)
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_52817604
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:39 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wordt dat wel gedaan. (bij mij wel iig)
Aahh mooi ; ik ben nml nog niet ingedeeld in SIN online en als ik t zelf zou moeten doen doe ik dat liever nu er nog alle keus is
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:03:10 #196
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_52818170
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:45 schreef Qwerty911 het volgende:

[..]

Aahh mooi ; ik ben nml nog niet ingedeeld in SIN online en als ik t zelf zou moeten doen doe ik dat liever nu er nog alle keus is
Registreren voor workshops moet je trouwens wel (meestal) zelf doen...
pi_52818264
Hmm, ik zit met die practica (2e jaars)... Krijg je nog te horen welke groep je wordt ingedeeld? Of mag je zelf een kiezen?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_52818472
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:45 schreef Qwerty911 het volgende:

[..]

Bij ons (FEW) krijg je het rooster voor de eerste week tijdens de eerste bijeenkomst, maar moet je verder wel alles zelf regelen in SIN, osiris e.d.
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hmm, ik zit met die practica (2e jaars)... Krijg je nog te horen welke groep je wordt ingedeeld? Of mag je zelf een kiezen?
Ik schrijf me altijd voor de zekerheid maar vast in . Heb nu ook het vak APM1b waar je voor 3 september al ingeschreven moet zijn. Heb me maar voor een willekeurige groep ingeschreven en anders gooien ze me er wel weer uit . Te laat is vaak lastiger.
pi_52819291
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:

Ik schrijf me altijd voor de zekerheid maar vast in . Heb nu ook het vak APM1b waar je voor 3 september al ingeschreven moet zijn. Heb me maar voor een willekeurige groep ingeschreven en anders gooien ze me er wel weer uit . Te laat is vaak lastiger.
Ah, hmm. Zal me dan maar gewoon in een willekeurig groepje inschrijven.
pi_52819794
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:46 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Bij mij staat bij studielink idd hetzelfde. Heb ook nog steeds niks ontvangen van het Exam Board, beetje schraal. (mijn medeschakelaars ook nog niet) Zit je ook op de RSM? En ga je een MSc doen of BSc?
Maarja, ik wil graag alles geregeld hebben zodat ik volgende week kan inplannen. (ik kan me volgens mij nog niet inschrijven via Osiris?)
Ik zit ook op RSM. Ik ga volgende week met Finance & Investments beginnen. De bachelor heb ik afgelopen jaar gehaald. Overigens zie ik nu op Blackboard wel dat ik enrolled ben voor de core courses van blok 1 . Studielink nog steeds hetzelfde
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
pi_52820738
Kan iemand die volgend jaar ook Bachelor 2 van Economie & Bedrijfseconomie doet mijn even PM'en welke vakken we nou hebben. Ik heb alles doorzocht maar ik kan er echt niet achter komen. Als ik op course guide klik in SIN krijg ik alle vakken van de EUR te zien. Het staat er gewoon echt niet welke vakken je nou dit jaar moet doen, ook niet op de hoofdsite van de EUR, ook niet in de studiegids (die verwijst door naar die enorme lijst met vakken), ook niet op Blackboard.

Is er niet gewoon ergens een lijstje te vinden met:

Bachelor 2 Economie & Bedrijfseconomie - 2007-2007

Blok 1:
- vak 1
- vak 2
- vak 3

Blok 2:
- etc etc.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bolkesteijn op 30-08-2007 20:37:51 ]
pi_52821018
Hmmm:

http://www.few.eur.nl/few(...)DCF788C35A/index.cfm

Ik heb hier iets gevonden, maar hier staan weer geen vakcodes bij terwijl je soms wel uit 3 keer hetzelfde vak met een andere vakcode kan kiezen.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:52:09 #203
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_52821306
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:28 schreef BVO het volgende:
Zaterdag toelatingsbewijs ontvangen, maar Studielink zegt nog steeds 'Toelaatbaarheid is nog niet bepaald' .
Dat heb ik ook; er schijnen wat problemen met Studielink te zijn. Ook kon mijn bachelorvoorlopleiding niet worden geverifieerd. Mensen krijgen ook hun codes niet enzo. Door de probs met Studielink zijn de deadlines officieus verlaat naar 15 september aldus de stud. adv., dus ik zou me geen zorgen maken.
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Veel verplichte activiteiten komt door het nieuwe jaarplansysteem (denk ik). Wat ik niet snap is waarom je de economische vakken niet hebt zoals micro, macro & finbel?
Dat vond ik ook apart, want op de TU wordt daar best weinig aan gedaan. Nou ja, de brief meldt wel dat ik zelf verantwoordelijk ben voor het onderkennen van en voorzien in eventuele deficienties Ik heb maar wat boeken geleend over het onderwerp, moet wel lukken om dat er nog bij te doen.
quote:
Ik heb overigens een iets uitgebreider programma gedaan .
Ik weet het ja, een paar mnd geleden hing ik ook al rond in dit topic, en ik heb uiteindelijk besloten toch voor E&I te gaan.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_52827483
quote:
Je verzoek tot inschrijving voor onderstaande opleiding is gehonoreerd op 30-08-2007. Je bent nu officieel ingeschreven.
Had die machtiging pas vorige week op de bus gedaan, dus ze zijn aan een inhaalslag bezig
pi_52829009
Ik heb ook mijn officiële papiertje met inschrijving al gekregen. Was ook een dag te laat met opsturen machtiging maar toch nog goed gekomen.

Net als die practica trouwens. Via een vriend de twee beste practicagroepen doorgekregen zodat het rooster perfect aansluit op de hoorcolleges. (11:00-12:45 HC en dan 13:00 - 15:00 Practicum) (Helaas pindakaas voor de mensen die van 15:00-17:00 moeten zitten. )
pi_52829083
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net als die practica trouwens. Via een vriend de twee beste practicagroepen doorgekregen zodat het rooster perfect aansluit op de hoorcolleges. (11:00-12:45 HC en dan 13:00 - 15:00 Practicum) (Helaas pindakaas voor de mensen die van 15:00-17:00 moeten zitten. )
Ik doe nu werktuigbouwkunde en economie tegelijk, maar die lui van WB hebben het rooster nog niet verzonden. Best irritant want nu kan ik het niet op elkaar afstemmen. Zeker nu de practica verplicht zijn.

Net trouwens ook bericht van inschrijving gehad, niet op papier, wel via de mail.

Het is nu trouwens wel gelukt met dat inschrijven op de vakken, en nu verschijnt ook het rooster, maar volgens mij heb ik niks anders gedaan.
pi_52829393
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:50 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik doe nu werktuigbouwkunde en economie tegelijk, maar die lui van WB hebben het rooster nog niet verzonden. Best irritant want nu kan ik het niet op elkaar afstemmen. Zeker nu de practica verplicht zijn.

Net trouwens ook bericht van inschrijving gehad, niet op papier, wel via de mail.

Het is nu trouwens wel gelukt met dat inschrijven op de vakken, en nu verschijnt ook het rooster, maar volgens mij heb ik niks anders gedaan.
De techniek staat voor niets tegenwoordig.
pi_52831813
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Bij ons (FEW) krijg je het rooster voor de eerste week tijdens de eerste bijeenkomst, maar moet je verder wel alles zelf regelen in SIN, osiris e.d.
[..]

Aah oké, bedankt. Dus ik kan gewoon rustig op a.s. maandag wachten waarin alles wordt uitgelegd en hoef verder nog niets te doen. bedankt
pi_52834646
quote:
Tuition fees for this enrolment application have not yet been paid.

Payment details:
Payment details submitted
The tuition fees have been paid
Wat een uitermate dom schijtsysteem is dat studielink ook, ik snap er de ballen van, en heb geen idee of ik nu wel alles goed heb gedaan.

Die machtiging heb ik ruim op tijd opgestuurd en uitgeprint, kreeg desondanks mailtje (al op de 20e) dat ik het alsnog moest opsturen. Was dit nu algemene mail voor iedereen, of hebben ze mijn shit niet ontvangen?

Hoe zit het trouwens met ons 2e jaars IBA-studenten, volgens SIN-online beginnen de college’s weer op 10 September, zijn er nog andere activiteiten waar je eventueel twijfelachtig bij aanwezig moet zijn?

In het kader van “sterke verhalen op de EUR” heb ik nog het volgende. Een vriend van mij (ook 1e jaars IBA) had 36 studiepunten aan het eind van het jaar. Hij gaat naar tentamens Wiskunde toe (4 punten), haalt een dikke voldoende, en denkt dat ie zijn BSA net heeft gehaald. Alleen achteraf heeft ie zich vergeten in te schrijven, waardoor hij die punten niet kreeg. Vervolgens naar examencommissie gegaan, en ook die hebben het afgewezen. Nu is ie in hoger beroep, en wat daaruit rolt is nog afwachten.

Nu ben ik zelf van mening dat je het niet op het randje moet laten aankomen, maar iemand op zo’n bureaucratische reden afwijzen vind ik wel erg zielig van de Uni.
pi_52834810
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:41 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Wat een uitermate dom schijtsysteem is dat studielink ook, ik snap er de ballen van, en heb geen idee of ik nu wel alles goed heb gedaan.

Die machtiging heb ik ruim op tijd opgestuurd en uitgeprint, kreeg desondanks mailtje (al op de 20e) dat ik het alsnog moest opsturen. Was dit nu algemene mail voor iedereen, of hebben ze mijn shit niet ontvangen?

Hoe zit het trouwens met ons 2e jaars IBA-studenten, volgens SIN-online beginnen de college’s weer op 10 September, zijn er nog andere activiteiten waar je eventueel twijfelachtig bij aanwezig moet zijn?
Neuh. Of je moet nog eerstejaars vakken volgen.

En tja, dat BSA . Daar heb ik ook genoeg over gehoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')