Nog lekker met Ivo Opstelten bier gedronken????quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:35 schreef Public_NME het volgende:
Gister van 16.00-22.00 ofzo in de Smitse gehangen; niet goed voor je.
Nee hij was er niet, hij moest naar Den Haag geloof ik... (vanwege problemen met de VVD uiteraard) Zijn vervanger was een of andere dienstklopper op een vouwfiets die Ivo's speech voorlas. (en totaal geen Engels sprakquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nog lekker met Ivo Opstelten bier gedronken????
Was het nou alleen voor STAR-leden of niet?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:15 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Nee hij was er niet, hij moest naar Den Haag geloof ik... (vanwege problemen met de VVD uiteraard) Zijn vervanger was een of andere dienstklopper op een vouwfiets die Ivo's speech voorlas. (en totaal geen Engels sprak
Neejoh, gratis champagne voor iedereen en gewoon lekker buitenstaan met een biertje erbij en een lekker muziekie. Gister zei de voorzitter van STAR dat er binnenkort een feest in de Off_Corso isquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Was het nou alleen voor STAR-leden of niet?
O, dat zou wel leuk zijn. Jij bent ook Bedrijfskunde student begrijp ik?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:22 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Neejoh, gratis champagne voor iedereen en gewoon lekker buitenstaan met een biertje erbij en een lekker muziekie. Gister zei de voorzitter van STAR dat er binnenkort een feest in de Off_Corso is(als ik meer weet laat ik het weten)
Ja, was schakelstudent IBA maar doe nu de MSc Strategic Management. (info over feestje staat in de post hierboven)quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
O, dat zou wel leuk zijn. Jij bent ook Bedrijfskunde student begrijp ik?
Ik ben nu eerstejaars BA. Maar het is jammer dat dat feest op donderdag is, vrijdag moet ik weer om 7 uur m'n bedje uit en als ik er dan om 6 uur in lig.... Nou ja, dat is ook niet alles zeg maarquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:28 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja, was schakelstudent IBA maar doe nu de MSc Strategic Management. (info over feestje staat in de post hierboven)
Kom op man, ik heb ook gewoon om 10u college. Je bent student of je bent het niet!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben nu eerstejaars BA. Maar het is jammer dat dat feest op donderdag is, vrijdag moet ik weer om 7 uur m'n bedje uit en als ik er dan om 6 uur in lig.... Nou ja, dat is ook niet alles zeg maar![]()
Probleem is dat ik geen college heb maar moet werkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:59 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Kom op man, ik heb ook gewoon om 10u college. Je bent student of je bent het niet!![]()
Ja, dat moet ik ook nog doen jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:04 schreef DahaKa het volgende:
Ook IK heb eindelijk de studielink shit afgehandeld, eindelijk ingeschreven nadat zn mn id/kopie niet hadden:'). 1e colleges al gehad, heb alweer mooie voorpagina's van krantjes bewerkt![]()
Nee, maar er valt weinig te vertellenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zijn alle Fok!-Erasmusgangers dood?![]()
Goed planquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Misschien in het volgende topic een lijst maken?
Idemquote:Op woensdag 19 september 2007 20:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
SuperHarregarre - FEW - Economie & Bedrijfseconomie - Bachelor
Welke practicumgroepen zit jij? Straks zitten we gewoon bij elkaar in een groep.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
IdemBehalve de username dan.
![]()
IE heb ik even laten varen, omdat het anders te hectisch werd met mijn tweede studie (werktuigbouwkunde @ HRO) maar bij fiscaal zit ik in groep 5. Vorig jaar zat ik in groep 4 met alle practica.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Welke practicumgroepen zit jij? Straks zitten we gewoon bij elkaar in een groep.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Betrapt! (want daardoor begon het idee)
Waar was jij vandaag! Niet hier. Daardoor heb je wel vette presentaties over oa Microsoft Silverlight, LogicaCMG en Ilse Media gemist.
En de borrel.
Het was dus een succes![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |