Ga zo door nu TARA nog
groeten
Rob uit
Alkmaar - zuid
quote:
op 10-13-1999 om 02:37 AM schreef Danny het volgende:
Op http://www.fokzine.net/ heb ik zojuist een interview geplaatst dat ik met Martin heb gehad. Staan wel interessante uitspraken in
Niks verkeerds mee , met dat interview , kunje heel trots op zijn , maar laten we ook eerlijk zijn over het feit dat er feitelijk weinig , of niets nieuws is verteld , want
hij moet zijn uitspraken nog steeds toetsen aan de regels van V$$$$$$$ , en dus wil hij misschien wel vertellen over evt. live-streams , maar kan/MAG hij het (nog) niet!
Een interessante vraag was dan bijv. geweest: wanneer mogen jullie vrijuit spreken over de gang van zaken mbt. het contract!
Deze onthouden we voor een evt. volgend interview met ....??????
Verder , nogmaals Danny , CHAPEAU , want alleen ROTTERDAMMERS krijgen zoiets voor elkaar!
nu nog een interviewtje met TARA en dan is het zaakje helemaal compleet.
100 punten Danny
Vragen hadden nog veel kritischer gemogen, maar daar had je door het V contract toch geen antwoord op gehad
Nu nog een TARA interview!
Even terugkomend op dat stemmen. Ik heb het ook live gezien op internet. Wat met toen wel aan de grafiek opviel waarop rolf zij de martin eruit moest was dat martin hier 30,6% of zoiets had. Maar was dat niet de grafiek met de stand van woensdagavond? Of zouden ze bij V. dit er naderhand nog van gemaakt hebben. Immers de percentages die rolf noemde bij de repetitie waren anders dan 's avonds. Zou het dan toch HEEL MISSCHIEN (met twijfel) dan toch zo kunnen zijn dat ze zo stom zijn geweest om met de echte tussenstand van de dag ervoor te oefenen (ipv een totale nepstand/grafiek) en dat hierdoor deze hele discussie loopt?
Als dit werkelijk zo het geval was waarom brengt V. dit verhaal dan niet zo naar buiten en draaien ze eromheen als een politicus die net met zijn eerste dag bezig is??????
quote:
op 10-13-1999 om 11:02 AM schreef tanjalies het volgende:
Als je weet hoe het gemiddeld toegaat bij een TV produktie is alles wat er bij BB gebeurd redelijk voorspelbaar. Zo gaat het bij BB en zo gaat het bij ieder andere TVshow. Na 20 jaar kan ik er behoorlijk van mee praten. Jullie zouden met zijn alle eens moeten weten wat er echt allemaal is voorgeproduceerd.
Je hebt gelijk, dat zouden we inderdaad moeten weten. Dus: vertel maar, met je 20 jaar ervaring moet je toch wel wat sappigs te vertellen hebben
Danny, is hij anders dan op tv/internet?
quote:
op 10-13-1999 om 11:02 AM schreef tanjalies het volgende:
Als je weet hoe het gemiddeld toegaat bij een TV produktie is alles wat er bij BB gebeurd redelijk voorspelbaar.
Vooral de topic waar we reakties tegenkomen m.b.t. de menselijke reakties en aspecten zijn zeer de moeite waard en laten zien wat een gevaarlijk spel hier gespeeld wordt om wille van de kijkcyfers
quote:
op 10-13-1999 om 01:29 PM schreef tanjalies het volgende:
Helaas tot hier ik werk nog steeds en wil dat zo houden.
------------------
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn
[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 13 Oktober 1999).]
quote:
op 10-13-1999 om 01:34 PM schreef tanjalies het volgende:
BinkyVooral de topic waar we reakties tegenkomen m.b.t. de menselijke reakties en aspecten zijn zeer de moeite waard en laten zien wat een gevaarlijk spel hier gespeeld wordt om wille van de kijkcyfers
Deze heb ik inderdaad gelezen. Deze topics vond ik dan ook reuze interessant om te lezen, en dan mn de meningen die hier uiteen gezet werden. Triest dat het alleen om de kijkcijfers gaat. Bah, dit zou verboden moeten worden. Maar helaas dit gaat weer niet.
En als er geen BB was, dan hadden we geen schrijfstof.
Zo net las ik de topic van doordevil(ruzie in ondergoed). Het is het beste stukje wat ik tot nu toe ben tegen gekomen. Zeer beschouwend en vol met de humor die je naast mijn ergenis over zaken, moet hebben om BB te blijven volgen. Als BB net zo voorgeproduceerd is als de zaalweddenschappen bij Wedden Dat(ook wouters heeft dat programma gepresenteerd)is er nog veel verrassends te verwachten. Nu bijna alle produktie groepen uit zo veel jong grut bestaat, worden er nog al eens vervelende fouten gemaakt. Goed opletten dus. We gaan ook nog lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |