Ja, ik ook. Zo'n oude Luxman ziet er misschien wel leuk uit, maar de geluidskwaliteit van die oude meuk haalt het niet bij de wat modernere spullen. En de kans dat 'ie het foutloos doet is ook wat groter.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik zou voor de Harman Kardon gaan.
Ik ga er alleen muziek mee luisteren, dus ik dacht dat ik dan beter een stereo versterker kan kopen dan een 5.1 receiver met allerlei hometheatre functies.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef L.Denninger het volgende:
Zo ik eerder voor zoiets gaan :
Marantz SR5000
Ik echt niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef L.Denninger het volgende:
Marantz SR5000
Hij wil een versterker, geen receiver.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef L.Denninger het volgende:
Marantz SR5000
Bij dat voorbeeld van jou zit er allemaal DTS meuk en dergelijke op. Dat moet ook betaald worden. Die HK is echt alleen een versterker en dus ook van betere kwailteit.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:27 schreef L.Denninger het volgende:
Als je in deze prijscategorie kijkt maakt het echt weinig uit of je stereo pakt of een receiver.
Da's net zoiets als zeggen "ik koop de goedkoopste fiat panda, maar er moet wel een spoiler op"
Ik weet hoe het werkt,quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Bij dat voorbeeld van jou zit er allemaal DTS meuk en dergelijke op. Dat moet ook betaald worden. Die HK is echt alleen een versterker en dus ook van betere kwailteit.
Mijn probleem met die dingen van 20+ jaar oud is dat ik niet kan inschatten hoe betrouwbaar zoiets nu nog is. Ik geloof best dat zo'n Luxman nu meekan met versterkers die nu het drie dubbele kosten, maar als ie het na een half jaar niet meer doet heb ik er nog niet veel aan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:31 schreef Daniel1976 het volgende:
Altijd de Luxman. Hoewel ik mijn luxman nu ingerolen heb op een LA Audio buizenversterker.
Maar harman kardon is troep tegenwoordig.
Kijk anders eens op de site van een vriend van mij www.wenwaudio.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |