Beessies doen het ook, niet alleen personenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De instelling van een persoon die eerst aan een ander denkt voordat hij aan zichzelf denkt.
nee er is in de biologie nog geen zuivere vorm van altruisme ontdenkt, deze kunnen allemaal onder group selection reciproke altriusm of kin selection geplaatst wordenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Beessies doen het ook, niet alleen personen
Okay , je hebt gelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zeg niet dat alleen mensen het doen. De instelling van de persoon die ik beschrijf noemen we altruïsme.
Hey, waarom heb je niet gereageerd op mijn PM???quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:41 schreef Plasterk het volgende:
[..]
nee er is in de biologie nog geen zuivere vorm van altruisme ontdenkt, deze kunnen allemaal onder group selection reciproke altriusm of kin selection geplaatst worden
dat is een heel slecht artikel van wikipediaquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:40 schreef Torio het volgende:
als bijv. apen elkaar vlooien
donequote:Op donderdag 19 juli 2007 19:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey, waarom heb je niet gereageerd op mijn PM???
Leuke discussie kan daaruit ontstaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:43 schreef Torio het volgende:
is het wel onbaatzuchtig? je kan bijvoorbeeld iets doen voor iemand, zonder daar iets tastbaars terug voor te hebben, maar verwacht je niet dat de onderlinge relatie verbetert, wat uiteindelijk ook jezelf ten goede komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |