Bulgarije en Roemenië zijn niet goed, die kwamen er vorig jaar pas bij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:56 schreef Neleos het volgende:
Polen
Bulgarije
Roemenie
Tsjechie
Slowakije
Hongarije
Kroatie
Slovenie
Cyprus
Joegoslavie
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Slovenie, Polen, Malta, Litouwen, Tsjechie, Slowakijke, Letland, Estland, Hongarije, Cyprus
*ademhaal*
Ik werk in een fabriek, moet de hele dag kratten stapelen met rozijnen erin. Dan ga je vanzelf over dat soort shit nadenken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dan zit je de hele dag op je werk en dan verzin je alleen maar deze oplepelvragen? No offense.. ik ga proberen je te begrijpen..
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:56 schreef Yurithemaster het volgende:
north carolina, southcarolina, new york, maryland, new hapshire, rhode island, maine?, pensilvania, verginia, new jersey?
.. en je wordt er groot en sterk van!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:58 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik werk in een fabriek, moet de hele dag kratten stapelen met rozijnen erin. Dan ga je vanzelf over dat soort shit nadenken.
Klopt. Helaas was die vraag vervallen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:56 schreef Yurithemaster het volgende:
north carolina, southcarolina, new york, maryland, new hapshire, rhode island, maine?, pensilvania, verginia, new jersey?
Ik niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zijn er mensen zonder geluid op dit moment?
Ik ga een mooie uitzoeken en hopen dat ik ik 'm mag stellen binnen afzienbare tijd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik niet.Kom maar op met dat fragment.
![]()
Geluidsvraagquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zijn er mensen zonder geluid op dit moment?
De vraag stond nog open, hij was niet doorgekrast en er was nog geen antwoord opgegeven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:00 schreef superworm het volgende:
[..]
Klopt. Helaas was die vraag vervallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |