Beessies doen het ook, niet alleen personenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De instelling van een persoon die eerst aan een ander denkt voordat hij aan zichzelf denkt.
nee er is in de biologie nog geen zuivere vorm van altruisme ontdenkt, deze kunnen allemaal onder group selection reciproke altriusm of kin selection geplaatst wordenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Beessies doen het ook, niet alleen personen
Okay , je hebt gelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zeg niet dat alleen mensen het doen. De instelling van de persoon die ik beschrijf noemen we altruïsme.
Hey, waarom heb je niet gereageerd op mijn PM???quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:41 schreef Plasterk het volgende:
[..]
nee er is in de biologie nog geen zuivere vorm van altruisme ontdenkt, deze kunnen allemaal onder group selection reciproke altriusm of kin selection geplaatst worden
dat is een heel slecht artikel van wikipediaquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:40 schreef Torio het volgende:
als bijv. apen elkaar vlooien
donequote:Op donderdag 19 juli 2007 19:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey, waarom heb je niet gereageerd op mijn PM???
Leuke discussie kan daaruit ontstaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:43 schreef Torio het volgende:
is het wel onbaatzuchtig? je kan bijvoorbeeld iets doen voor iemand, zonder daar iets tastbaars terug voor te hebben, maar verwacht je niet dat de onderlinge relatie verbetert, wat uiteindelijk ook jezelf ten goede komt?
ja, dat staat in mn winampquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:50 schreef ElizabethR het volgende:
Cuby van Cuby en the Blizzards
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:50 schreef Plasterk het volgende:
elvis costello?
Ik zie jouw wimanp niet hoorquote:
Hij dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:52 schreef Neleos het volgende:
John Mayer?
nee, maar als je dit nummer in winamp plaats zie je de cuby and the blizzards staan. Hetgeen wat jij dus opnoemt en dus fout isquote:
O ja, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:55 schreef Plasterk het volgende:
[..]
nee, maar als je dit nummer in winamp plaats zie je de cuby and the blizzards staan. Hetgeen wat jij dus opnoemt en dus fout is
spel het dan in een keer goed, dan hoef ik dat niet voor jou te doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als Plasterk het ook zegt en het nog even voor de schijn verkeerd spelt, weet je dat het goed is. Lekker hoor.
Yashin ja, Kahn won de goeden schoen van de FIFA.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Yashin?
Ik had het goed gespeld, waarom zou ik een verkeerde spelling verzinnen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:02 schreef Plasterk het volgende:
[..]
spel het dan in een keer goed, dan hoef ik dat niet voor jou te doen
En Van der Sar ging met de teddybeer als troostprijs naar huis.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Yashin ja, Kahn won de goeden schoen van de FIFA.![]()
kusjequote:Op donderdag 19 juli 2007 20:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik had het goed gespeld, waarom zou ik een verkeerde spelling verzinnen?
Martelaar.
objection denied!quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:06 schreef superworm het volgende:
Ja! Ik vind je muziekvragen te moeilijk.
Dat is er al.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:06 schreef qonmann het volgende:
Tijd voor een aparte muziek quiz topic.. zoveel vraag naar :-)
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:06 schreef qonmann het volgende:
Tijd voor een aparte muziek quiz topic.. zoveel vraag naar :-)
roken is slecht voor de gezondheid, muziek is juist goedquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:07 schreef superworm het volgende:
ok, ik ga even roken dan.
lijkt me een prima plaatsquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is er al.
Fok! Muziek Trivia deel DCCCLXXXIV
ga je mond spoelenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:11 schreef superworm het volgende:
Das otis redding met sitting on the dock of the bay. geen idee welke reclame.
ok, maar het was toch fout.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
superworm, je moet bij dit soort vragen niet gaan roepen wat jij denkt dat het is.
Ik zie een dooie site. Doet het niet. Krijg een leeg geel veld.quote:
insgelijksquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, dat was volgens mij Lenny Kravitz - Let Love Rule.
De reclame was voor Melk. (De Witte Motor.)
Ik wens u allen een fijne avond.
ja doe maarquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:20 schreef Plasterk het volgende:
ik een vraag doen?
Wat hij zegtquote:
3 september?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Op welke dag is Maxima jarig?
Torio +1quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:23 schreef Torio het volgende:
17 mei
Hoe oud?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:24 schreef superworm het volgende:
ohja, inderdaad. stom! mn zus is op 3 september jarig, ach ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |