spel het dan in een keer goed, dan hoef ik dat niet voor jou te doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als Plasterk het ook zegt en het nog even voor de schijn verkeerd spelt, weet je dat het goed is. Lekker hoor.
Yashin ja, Kahn won de goeden schoen van de FIFA.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Yashin?
Ik had het goed gespeld, waarom zou ik een verkeerde spelling verzinnen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:02 schreef Plasterk het volgende:
[..]
spel het dan in een keer goed, dan hoef ik dat niet voor jou te doen
En Van der Sar ging met de teddybeer als troostprijs naar huis.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Yashin ja, Kahn won de goeden schoen van de FIFA.![]()
kusjequote:Op donderdag 19 juli 2007 20:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik had het goed gespeld, waarom zou ik een verkeerde spelling verzinnen?
Martelaar.
objection denied!quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:06 schreef superworm het volgende:
Ja! Ik vind je muziekvragen te moeilijk.
Dat is er al.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:06 schreef qonmann het volgende:
Tijd voor een aparte muziek quiz topic.. zoveel vraag naar :-)
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:06 schreef qonmann het volgende:
Tijd voor een aparte muziek quiz topic.. zoveel vraag naar :-)
roken is slecht voor de gezondheid, muziek is juist goedquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:07 schreef superworm het volgende:
ok, ik ga even roken dan.
lijkt me een prima plaatsquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is er al.
Fok! Muziek Trivia deel DCCCLXXXIV
ga je mond spoelenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:11 schreef superworm het volgende:
Das otis redding met sitting on the dock of the bay. geen idee welke reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |