Wat heeft dat voor zin zonder vizier op dat apparaatquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:37 schreef Punica het volgende:
[..]
Niet richten dus?
Ik zal dat ding als ik 'm gebruik nog altijd dicht tegen me oog aan houden, om zo accuraat mogelijk te schieten, net als vele anderen.
Sowieso is een vizier compleet nutteloos omdat je niet op de TV richt, maar op de sensorbar. Als je hem dicht tegen je oog aanhoudt raak je juist alleen maar in de war.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin zonder vizier op dat apparaat
ehhh right.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Sowieso is een vizier compleet nutteloos omdat je niet op de TV richt, maar op de sensorbar. Als je hem dicht tegen je oog aanhoudt raak je juist alleen maar in de war.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Punica het volgende:
Verder kan ik me absoluut niet voorstellen dat ze een gun gaan maken zonder enige vorm van vizier, dat zou ronduit dom zijn.
Zie: mijn vorige post hierboven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Punica het volgende:
Verder kan ik me absoluut niet voorstellen dat ze een gun gaan maken zonder enige vorm van vizier, dat zou ronduit dom zijn.
Je hebt het vizier op je scherm, net zoals bij alle andere spellenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Punica het volgende:
Het gaat erom dat men richt met dat ene oog, en niet met dat andere oog, en dat Roy dan dus een tegenovergestelde manier krijgt van controller+chuck vasthouden. Zo moeilijk is het ECHT niet.
Schiettent noemde ik alleen maar om een makkelijker beeld te vormen.
Verder kan ik me absoluut niet voorstellen dat ze een gun gaan maken zonder enige vorm van vizier, dat zou ronduit dom zijn.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow. Nou, dan gebruik je 1 keer en kom je tot de conclusie dat het is gemaakt voor lilliputters. Dan ben je het zat en gebruik je het niet meer, hapt het stof.
En meer heb je niet nodig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt het vizier op je scherm, net zoals bij alle andere spellen
In alle spellen die je in deze vorm speelt ken ik nog altijd herinneren dat je juist geen vizier op je scherm heb, wat is er anders in godsnaam aan het spel?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt het vizier op je scherm, net zoals bij alle andere spellen
Feit blijft dat je dan ofwel de Nunchuck ofwel de complete Zapper anders vast hebt dan je normaal doet of zou moeten doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt het vizier op je scherm, net zoals bij alle andere spellen
Dat komt helaas door de techniek die gebruikt wordt voor de Wiimote. Bij alle Wii spellen waarbij je de aanwijsfunctie gebruikt zie je constant op je scherm waar je cursor zich bevindt, bij een schietspel dus ook helaasquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:44 schreef Punica het volgende:
[..]
In alle spellen die je in deze vorm speelt ken ik nog altijd herinneren dat je juist geen vizier op je scherm heb, wat is er anders in godsnaam aan het spel?
Verder zie ik op de voorkant van de gun een bobbeltje wat eventueel als vizier te gebruiken is.
Ik zeg niet dat je ongelijk heb, maar voor mij zou het een enorme domper zijn als je alleen maar aan hoeft te wijzen waar je schiet, ipv echt te richten, dan sluit ik me Dreamcast met House of the Dead II wel weer aan.
Ja hoor Roy, wat jij wilt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Feit blijft dat je dan ofwel de Nunchuck ofwel de complete Zapper anders vast hebt dan je normaal doet of zou moeten doen.
Vergeet ook niet dat de guns van oudere consoles het niet meer doen op nieuwere tv`s. Alleen 50/60hz tv`s. En sommige guns op 100hz. Maar geen op een lcd/plasmaquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat komt helaas door de techniek die gebruikt wordt voor de Wiimote. Bij alle Wii spellen waarbij je de aanwijsfunctie gebruikt zie je constant op je scherm waar je cursor zich bevindt, bij een schietspel dus ook helaas
Ze hebben een nieuwe techniek die gebruik maakt van 3(?) sensors rond je tv geloof ik, waardoor het ook werkt op 100Hz en LCD/Plasma TV'squote:Op donderdag 19 juli 2007 16:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat de guns van oudere consoles het niet meer doen op nieuwere tv`s. Alleen 50/60hz tv`s. En sommige guns op 100hz. Maar geen op een lcd/plasma
Dat... is erg jammer, hopelijk bieden ze de mogelijkheid om het uit te zetten.. sterker nog, ik ga er vanuit, zo'n kleine optie in een game bakkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat komt helaas door de techniek die gebruikt wordt voor de Wiimote. Bij alle Wii spellen waarbij je de aanwijsfunctie gebruikt zie je constant op je scherm waar je cursor zich bevindt, bij een schietspel dus ook helaas
4 ledjes die als 2 punten gebruikt worden. Als de wiimote dichter bij de linker letjes zit mik je links op het scherm en als de afstand tussen de ledjes kleiner word mik je dichter op de tv. En natuurlijk combinaties daarvan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe techniek die gebruik maakt van 3(?) sensors rond je tv geloof ik, waardoor het ook werkt op 100Hz en LCD/Plasma TV's
Bedankt Bernie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:41 schreef RaymanNL het volgende:
Ach wat boeit dat gezeur om die zapper tochJe bepaalt toch zelf hoe je de Zapper vast houd
Doe het gewoon op de manier wat je zelf het fijnst vind.
Zo, dat was mijn Tip van de dag!![]()
Bedankt voor het bedanken van Bernie, Tomasso.quote:
heb jij wel enig idee hoe de controller van de wii werkt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:59 schreef Punica het volgende:
[..]
Dat... is erg jammer, hopelijk bieden ze de mogelijkheid om het uit te zetten.. sterker nog, ik ga er vanuit, zo'n kleine optie in een game bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |