SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
Je kan toch in een vliegtuig stappen?Je hebt toch lucifers? Evolutie werkt!quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:48 schreef Gamer_V het volgende:
Ik kan nog steeds niet vliegen, en pyrokinese lukt ook nog steeds niet.
Baggerevolutie
Nee, ook geen andere MMORPG.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:52 schreef UnrealMarc het volgende:
Laat me raden je speelt WOW, jij pauper.
Gamer_V![]()
Luie omwegen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan toch in een vliegtuig stappen?Je hebt toch lucifers? Evolutie werkt! [afbeelding] [afbeelding]
Pyrokinesis is niet zó heul moeilijk, hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:48 schreef Gamer_V het volgende:
Ik kan nog steeds niet vliegen, en pyrokinese lukt ook nog steeds niet.
Baggerevolutie
Heuy!quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:01 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Pyrokinesis is niet zó heul moeilijk, hoor.![]()
edit: Ey mijn sig/ot quotes, wat doe je!!1![]()
Oke.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:18 schreef dreugkleut het volgende:
JIj bent het levende bewijs dat de evolutie gefaald heeft. Ik zou zeggen doe er wat nuttigs mee.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:49 schreef BereNDD het volgende:
yep.. ik wil ook vliegenNeem een vliegtuig.. of boek een vliegvakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
_!
Bohquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:04 schreef L.Dir het volgende:
nog even wachten tot 2012 dan gaan we eindelijk muteren![]()
Tot wat?quote:
Een Fok!ker.quote:
En dat tergt me!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Komt allemaal nog. Alleen jij zult het niet meer meemaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |