Dat is niet waar. In mijn omgeving heb ik juist meer goede dan slechte verhalen over service van Medion (en/of ICC). Vandaar mijn vraag hier.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:02 schreef HPI-Racer het volgende:
Tja, had je kunnen weten...
Goedkoop is duurkoop.
Frits Bom zei het al.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:02 schreef HPI-Racer het volgende:
Tja, had je kunnen weten...
Goedkoop is duurkoop.
Ik begrijp het niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:55 schreef Cydex het volgende:
Aantal weken geleden pc gekocht van Medion. Zat 2 jaar onsite garantie op. Reperaties worden door ICC gedaan. Vier weken geleden pc stuk. Medion gebeld: conclussie was dat een monteur moest kijken. De volgende dag zou ik gebeld worden volgens Medionmeisje. Niet gebeurd, dus zelf gebeld. Toen kreeg ik antwoord van Medion dat HD stuk was.
Formulering moet zijn: ik zou de volgende dag door de monteur worden gebeld om een afspraak te maken zodat hij de zaak kon inspecteren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet.
Is die monteur nou bij je thuis geweest? Wie heeft vastgesteld dat het aan de HD ligt?
Binnen 2 weken? Dat vind ik nou niet echt snel om een hdd bij jou thuis te krijgen.... Dezelfde dag, ja, dat is snel. De volgende dag, prima... als het langer duurt kan je het beter zelf doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:02 schreef Ubbernutteloos het volgende:
Ik heb super ervaring met Medion, HD ook stuk na 1,5 jaar kreeg binnen 2 week een nieuwe met monteur die hem er ff ingezet had ....
even iets rechttrekken, medion gebruikt GEEN MSI onderdelen. gigabyte en ECS onderdelen worden gebruikt, maar nogmaals, geen MSI.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:08 schreef Elusive het volgende:
medion is zo slecht nog niet hoor!
er zit alleen maar A merk in, moederborden en videokaarten zijn van MSI, de HD's van seagate en western digital, toch wat beter dan die yokohama troep in een dynabyte of bcc PC
Mycom zijn afzettersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:24 schreef Cynix ® het volgende:
Ik haal trouwens PC's en Laptops bij Mycom en alle randapparatuur bij Computerland. Meestal schappelijke prijzen en tot nu toe geen klachten.
Dat zijn ze uiteindelijk allemaal. Als je een beetje de aanbiedinkjes pakt, valt het wel mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:25 schreef Dungeonmaster het volgende:
Mycom zijn afzetters
Ja.. want op een andere harddisk kan je natuurlijk geen image zetten, alleen op de speciale medion-met-XP-harddisk die uit de medion fabriek komen met een rose strik eromheen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:33 schreef Hyperdude het volgende:
Je krijgt een harddisk net zoals er in zat toen je 'm nieuw kocht.
Dus met OEM XP ed. Die liggen niet in de winkel om de hoek.
Toen die van mij na 2 jaar kaduuk ging was ik een weekend bezig om alle XP uodates/patches die in die 2 jaar waren verschenen er op te knallen.![]()
Nee, daar kan het ook niet op, zo'n image. Anders duurde het geen 2 weken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:38 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ja.. want op een andere harddisk kan je natuurlijk geen image zetten, alleen op de speciale medion-met-XP-harddisk die uit de medion fabriek komen met een rose strik eromheen.
Het is een pc met Vista Home premium editie. Volledig dus geen OEM versie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:54 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Nee, daar kan het ook niet op, zo'n image. Anders duurde het geen 2 weken.
onzin, in die van mij zit toch echt een msi mobo en vga, logo zit niet voor niks op het mobo gedruktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:17 schreef freak1 het volgende:
[..]
even iets rechttrekken, medion gebruikt GEEN MSI onderdelen. gigabyte en ECS onderdelen worden gebruikt, maar nogmaals, geen MSI.
[edit]
tegenwoordig dan he. in het verleden hebben ze ooit uitgekleden OEM versies gebruikt van MSI, maar zijn daar weer vanaf gestapt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |