Dat wordt misschien een beetje begrotelijk...quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:36 schreef FSR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
of: Mamma ga maar naar Su, wij willen je niet meer
Tsja of "Flens neukt WIlgo"quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:39 schreef FSR het volgende:
[..]
Of: Mamma, Oom Wilgo ligt met Oom Ton in bed !
Natasia Blank EEN LAATSTE GROETquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:39 schreef FSR het volgende:
[..]
Of: Mamma, Oom Wilgo ligt met Oom Ton in bed !
quote:
natasia exit kan ik mee leven amanda STERF!! vind ik te ver gaanquote:
Eens, maak van tasja alleen liever tasia. Tasja is meer een koosnaampje volgens mij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:40 schreef FSR het volgende:
Als Fok het doet: (hartje) Huub&Lieke : Tasja FOK off
Als Fok het doet: (hartje) Huub&Lieke : Tasja FOK off aanranderquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:40 schreef FSR het volgende:
De organisatie kunnen we met een gerust hart aan VOL overlaten. Die hebben eerder met dat bijltje gehakt!quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk geen zin om dat te organiseren
Ik verwacht ook niet niet dat Danny achter een dergelijk actie zou staan, namens FOK.
En gelijk heeft ie, 2 vliegtuigjes zijn genoeg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk geen zin om dat te organiseren
Ik verwacht ook niet niet dat Danny achter een dergelijk actie zou staan, namens FOK.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:44 schreef FSR het volgende:
Tasia: wanneer kom je weer terug als hoerenmadam, we missen je [Je vaste klanten]
Dan betaal ik een dubbele bijdragequote:Op donderdag 19 juli 2007 12:44 schreef FSR het volgende:
Tasia: wanneer kom je weer terug als hoerenmadam, we missen je [Je vaste klanten]
Tasia; wanneer sta je weer achter t raam. Wilgo is blut.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:44 schreef FSR het volgende:
Nee, gewoon een telefoongesprek...quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:49 schreef Pavement het volgende:
Heeft lieke al met achter gebeld over het krabben, was het ernstig ?
Ja, maar de juiste personen zijn niet aanwezig, daar is het wachten op, maar verwacht niet teveel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:49 schreef Pavement het volgende:
Heeft lieke al met achter gebeld over het krabben, was het ernstig ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |