Goede FiPo.quote:
Lees de OP, het gaat om voornamelijk Arubanen en Antillianenquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:47 schreef DiRadical het volgende:
Waar blijven de deurwaarders ?
Of laat beslag leggen op het loon.
Maar dan houden ze geen geld meer over om eieren te kunnen kopen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:50 schreef Hayek het volgende:
gewoon inhouden van hun uitkering
Goed punt. Er is te weinig concurrentie. Het wordt tijd dat er een verzekeraar op staat die komt met een verzekering die goed aansluit bij de gemiddelde Nederlander. Dus wel dekking van alle tandartskosten bijvoorbeeld als gevolg van een ongeluk maar niet bijvoorbeeld de kosten dekken van Marokkaanse Nederlanders die in Marokko door een Nederlandse psycholoog worden geholpen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:55 schreef MdMa98 het volgende:
van mij mag de hele zorgverzekering van nu naar de prullenbak. "u mag zelf uw pakket samenstellen".. yeah right als je eerst een basispakket neemt tussen de 80 en 100 euro... vol met onzinnige rotzooi die je tot je dood niet gebruikt. Een tandartspakketje erbij kost je wel weer extra..
Nee doe mij maar echt je eigen pakket samenstellen dan ben ik voor 10 euro per maand klaar!
Verzekeringen zijn oplichters (maar dat is oud nieuws)
Maargoed ontopic, wel betalen die handel t kost mij al genoeg!
Er is al wel een Halal-ziekenhuis dat volgens mij heel duur is omdat het personeel heel schaars is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:03 schreef Devlinsect het volgende:
Lang leve multi culti! Is er al een halal zorgverzekering?
Maar wat er in de basisverzekering moet zitten en wat die moet kosten is allemaal wettelijk geregeld... en dat tandartsgedoe is gerommel in de margequote:Op donderdag 19 juli 2007 11:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Goed punt. Er is te weinig concurrentie. Het wordt tijd dat er een verzekeraar op staat die komt met een verzekering die goed aansluit bij de gemiddelde Nederlander.
Daar wordt onverdoofd ritueel geslacht?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:05 schreef teknomist het volgende:
Er is al wel een Halal-ziekenhuis
Precies, te weinig marktwerking dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Maar wat er in de basisverzekering moet zitten en wat die moet kosten is allemaal wettelijk geregeld...
Als die Amerikaanse toestanden inhouden dat eigen verantwoordelijkheid belangrijker wordt vind ik het prima. Je kunt prima een stelsel hebben waarbij verzekeraars een acceptatieplicht hebben maar wel veel vrijheid hebben om zelf pakketten samen te stellen, en waarbij iedereen een basisverzekering kan betalen en niemand uitgesloten wordt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mja, maar is helemaal vrijlaten zo'n goed idee dan?
* mompelt iets over Amerikaans toestanden![]()
Dat is echt belachelijk. Placebo-effecten vergoeden.quote:Maar tot op zekere hoogte vind ik een eigen-schuld-dikke-bult-polis ofzo wel een goed idee. En dat sommige verzekeraars niet-evidence-based alternatieve therapieën vergoeden is ook maf natuurlijk
Dat zou ik ook wel willen, maar dat zullen de meeste kankerpatienten niet zo leuk vinden. Want met jouw en mijn premie, worden die behandelingen betaald.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:55 schreef MdMa98 het volgende:
van mij mag de hele zorgverzekering van nu naar de prullenbak. "u mag zelf uw pakket samenstellen".. yeah right als je eerst een basispakket neemt tussen de 80 en 100 euro... vol met onzinnige rotzooi die je tot je dood niet gebruikt. Een tandartspakketje erbij kost je wel weer extra..
Nee doe mij maar echt je eigen pakket samenstellen dan ben ik voor 10 euro per maand klaar!
Verzekeringen zijn oplichters (maar dat is oud nieuws)
Maargoed ontopic, wel betalen die handel t kost mij al genoeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |