abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:58:43 #176
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51999874
Cena is gewoon super charismatisch en z'n mic skills zijn fantastisch. daar mag ie best wel respect voor krijgen. hij stopt enorm veel kracht, energie en enthusiasme in z'n worstelen waardoor hij niet een technische of high-flying worstelaar hoeft te zijn vind ik.

maarrrrr hij mag best z'n titel eens vaker verliezen. dat eeuwige onverslaanbare vind ik maar niks.. dat zou bij niemand moeten.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52000381
Ik denk dat ze cena ook voor andere dingen achter de schermen willen hebben. maybe zelfs pr.. die man heeft charisma, met of zonder belt.. dat kan de wwe denk wel gebruiken..
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:05:00 #178
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52004166
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 18:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dus als Orton in een shoot interview zegt dat Cena niks kan in de ring en waardeloos is, is het niet waar? Dat is juist slechte reclame lijkt mij, want toendertijd deed hij niks met Cena.
Ja want als je wedstrijden van zn OVW en UPW hebt gezien zul je zien dat deze man absoluut WEL kan worstelen, ook zn tijd voor zn "thug-life" was hij zeker een goede worstelaar. Kijk de historie er maar op na
quote:
Maar je zegt nu ook zelf dat Cena nog niet op Austin/Rock niveau is, en dat komt hij ook nooit door de slechtere schrijvers, maar ik vindt niet dat je Cena kan vergelijken met die 2. Dat vindt ik beschamend voor hun. En Austin gebruikte trouwens veel moves die bij zijn red-neck lifestyle hoorde, dat is natuurlijk geen techniek met hoogstaand worstelen, Cena doet nu ook met zijn "streef-life skillz"

Rock vondt ik wel wat meer doen dan alleen maar slaan, schoppen en dan finishen. Finishen doet iedereen hetzelfde, maar Cena kan alleen maar fisherman suplex, wat clotheslines en dan die uberslechte *tegenstander mist een vuist* *hij pakt ze op en legt ze neer voor de 5 knuckle shuffle* vreselijk gewoon.
Ik vergelijk alleen de manier waar hun ringwerk op gebaseerd is, dat Cena niet op hun niveau is is niet alleen de fout van de schrijvers maar ook simpelweg omdat mensen zoals Austin en Rock en de chemie die die 2 hadden maar eens in een generatie langs komt en vergeet niet hoe Austin was de 1e 6 a 7 jaar van zn carriere want toen was hij ook niet bijzonder. Het hele argument ging over de "5 moves of doom" en ik zei alleen dat Austin en Rock daar hun carriere op gebouwd hebben. Rock KON meer dan slaan schoppen en finishen maar dit was hoe een typische Rock match ging. (heb er toevallig net 1 gekeken)

- Slagen uitwisselen
- Rock in trouble (want hij kon sellen als de beste)
- Float over DDT om de wedstrijd om te keren
- Rock slaat, spuugt in zn hand, slaat tegenstander neer
- Rock trapt als die op de grond ligt
-Spinebuster/Rock bottom
- Peoples Elbow
- Pin

Niet veel anders dan hoe Cena het doet en hoe de meest succesvolle worstelaars het doen/deden omdat dit een stijl is die iedereen aanspreekt
quote:
Cena kan goed entertainen hoor, en die moves die hij doet, doet hij wel goed (krijg je als je ze elke match 20 keer doet ) en hij heeft mic skills. Maar hij hangt mij gewoon de strot uit nu. En hem vergelijken met Rock/Austin steeds kan niet zoals je zelf al zegt. Dus je hoeft het niet steeds op te brengen. Cena zal nooit zo worden omdat alleen kleine meisjes en wiggers fan van hem zijn. (zegt Randy ook)
Dit vind ik echt onzin want toen die met zn thug life gimmick begon begonnen alle "smarks" hem toe te juichen toen hij eigenlijk nog heel was en toen was Cena hartstikke goed volgens iedereen, heeft hij de titel te lang? ja dat ben ik met je eens maar het afgelopen jaar waren er ook weinig opties om hem de titel te laten verliezen.

-HHH geblesseerd
-Shawn geblesseerd
-Orton onbetrouwbaar
quote:
Ik ga straks denk ik weer One Night Stand kijken, dat bewijst het wel denk ik. De fans chanten "YOU CAN'T WRESTLE" hij probeert wat anders, maar het is nog steeds bagger slecht en basis moves.
ok dus de super fanatieke uit smarks bestaande fans woorvoor de WWE nooit iets goeds kan doen bewijzen dat Cena niet kan worstelen? hmmmmmmmm ok
quote:
Ik vindt Cena wel leuk hoor, maar een beetje overkill en het slechte worstelen verpest het voor zichzelf denk ik. Gelukkig gaat hij weer een film opnemen zodat we een paar maanden hopelijk zonder hem zitten.
Zoals ik zeg...ja hij heeft de titel te lang maar er zijn ook te weinig opties geweest in het afgelopen jaar om hem de titel langdurig kwijt te raken, die worden nu opgebouwd. De laatste keer dat hij een film opnam was hij ook niet maanden weg weet je nog?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_52004730
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef kidkash19 het volgende:

Ja want als je wedstrijden van zn OVW en UPW hebt gezien zul je zien dat deze man absoluut WEL kan worstelen, ook zn tijd voor zn "thug-life" was hij zeker een goede worstelaar. Kijk de historie er maar op na
Als hij het allemaal kan, waarom laat hij het niet zien? Zoals bv op One Night Stand? Ik herriner me zelfs een training video waar hij in zit samen met oa, Samoa Joe. Hij is de enige die alles fout deed, meerdere keren.
quote:
Ik vergelijk alleen de manier waar hun ringwerk op gebaseerd is, dat Cena niet op hun niveau is is niet alleen de fout van de schrijvers maar ook simpelweg omdat mensen zoals Austin en Rock en de chemie die die 2 hadden maar eens in een generatie langs komt en vergeet niet hoe Austin was de 1e 6 a 7 jaar van zn carriere want toen was hij ook niet bijzonder. Het hele argument ging over de "5 moves of doom" en ik zei alleen dat Austin en Rock daar hun carriere op gebouwd hebben. Rock KON meer dan slaan schoppen en finishen maar dit was hoe een typische Rock match ging. (heb er toevallig net 1 gekeken)

- Slagen uitwisselen
- Rock in trouble (want hij kon sellen als de beste)
- Float over DDT om de wedstrijd om te keren
- Rock slaat, spuugt in zn hand, slaat tegenstander neer
- Rock trapt als die op de grond ligt
-Spinebuster/Rock bottom
- Peoples Elbow
- Pin

Niet veel anders dan hoe Cena het doet en hoe de meest succesvolle worstelaars het doen/deden omdat dit een stijl is die iedereen aanspreekt
Dat zijn al een stuk meer moves dan Cena doet. Dus standaard al beter om naar te kijken.
quote:
Dit vind ik echt onzin want toen die met zn thug life gimmick begon begonnen alle "smarks" hem toe te juichen toen hij eigenlijk nog heel was en toen was Cena hartstikke goed volgens iedereen, heeft hij de titel te lang? ja dat ben ik met je eens maar het afgelopen jaar waren er ook weinig opties om hem de titel te laten verliezen.

-HHH geblesseerd
-Shawn geblesseerd
-Orton onbetrouwbaar
Ik noem Edge (iig langer), Kennedy, Umaga die net zo werd opgebouwd als Khali en hem ook makkelijk kon dragen, Shawn is pas sinds kort gewond en had hem bv op WM makkelijk kunnen winnen, Kane had ik het ook wel gegund en hij kan het ook aan (hij was nog op Raw tijdens die 11 lange maanden dat Cena champ is) Orton die nu betrouwbaar is en dus ook zijn kans gaat krijgen, en dan zal ik er vast nog wel wat missen.

Genoeg keuze lijkt mij.

Tuurlijk moet er wel een verhaal omheen zitten, maar dat is in de WWE zo gebeurd.
quote:
ok dus de super fanatieke uit smarks bestaande fans woorvoor de WWE nooit iets goeds kan doen bewijzen dat Cena niet kan worstelen? hmmmmmmmm ok
Vindt ik van wel, RVD juichen ze wel voor. Want die kan ook echt wat. Ik snap dat de WWE niet voor de smarks gaat zoals TNA dat wel deed/doet. Maar als Cena ECHT zo goed kan worstelen, dan juichen de smarks ook voor hem. Wat ze dus niet doen.
quote:
Zoals ik zeg...ja hij heeft de titel te lang maar er zijn ook te weinig opties geweest in het afgelopen jaar om hem de titel langdurig kwijt te raken, die worden nu opgebouwd. De laatste keer dat hij een film opnam was hij ook niet maanden weg weet je nog?
Opties zat zoals ik al zei. En helaas was dat maar 1 maand of zo. Hoop dat het deze keer flink fout gaat en dat het langer duurt
pi_52005260
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:30 schreef Tazmaniac het volgende:
hehe lol King en Ross zien het verschil niet tussen Phoenix en Hall
heb de show nog niet gezien maar heb je het nu over Scott Hall?
pi_52005298
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:35 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Scott Hall? ZIt je aan de drugs ofzo?

Heeft het over 2 Diva's

Als in: Jillian Hall

dus.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:46:05 #182
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_52005595
persoonlijke mening:
Steel die titel van Cena, geef hem aan Orton en laat die twee echt LANG fueden waarbij Orton allemaal kutgeintjes uithaalt met Cena constant en Cena hierdoor steeds agressiever wordt.

Dat kan echt wat worden naar mijn mening.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_52006863
Jeff Update:

The Wrestling Observer is reporting that Jeff Hardy was sent home by WWE last night. The reason at this time is not known. Original reports from earlier today indicated that he was a no show. His program with Umaga has been dropped and it seems that Umaga will now be a face character
pi_52007792
Cena moeten ze laten vechten voor de US titel ofzo

En over moves gesproken.
Hulk Hogan deed elke match ook zowat hetzelfde
En veel wedstrijden vechten deed hij niet bij de WCW/NWO

Maar ik heb een oude video band van hogan in japan en daar zie je echt dat hij kan worstelen,
  woensdag 1 augustus 2007 @ 08:32:23 #185
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52009663
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:35 schreef Wouter2006 het volgende:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
This is an update from Jeff himself that I posted on thehardyshow.com forum.

Jeff sustained neck and back injuries from his fall on last weeks RAW (7/23/07). They (WWE) are giving him time off to heal.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SD! spoiler (darkmatch) NEED TO READ!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 37% gewijzigd door Tazmaniac op 01-08-2007 08:45:45 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:31:12 #186
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52010532
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[quote]

Als hij het allemaal kan, waarom laat hij het niet zien? Zoals bv op One Night Stand? Ik herriner me zelfs een training video waar hij in zit samen met oa, Samoa Joe. Hij is de enige die alles fout deed, meerdere keren.
Uhm...booking? hij word opgedragen zo te worstelen, net zoals Austin dat werd. Austin kon ook VEEL meer dan zn redneck stijl maar hij hoefde het niet te doen.
quote:
Dat zijn al een stuk meer moves dan Cena doet. Dus standaard al beter om naar te kijken.
Meer moves? waar zie jij meer moves? een Cena match bestaat uit
-slagen uitwisselen
-Cena in trouble
-Cena krijgt overhand met punches
-Shoulderblock
-Spinning Slam
-5 Knuckle shuffle
-FU of STFU

dus waar zie jij meer moves?
quote:
Ik noem Edge (iig langer), Kennedy, Umaga die net zo werd opgebouwd als Khali en hem ook makkelijk kon dragen, Shawn is pas sinds kort gewond en had hem bv op WM makkelijk kunnen winnen, Kane had ik het ook wel gegund en hij kan het ook aan (hij was nog op Raw tijdens die 11 lange maanden dat Cena champ is) Orton die nu betrouwbaar is en dus ook zijn kans gaat krijgen, en dan zal ik er vast nog wel wat missen.
Het moment dat Edge redelijk voor de titel ging weer moest hij naar SD!, Kennedy had pas na WM een reden om hem uit te dagen maar raakte geblesseerd, Umaga is geen world title niveau althans niet voor lange duur. Shawn was op WM al geblesseerd maar ging door om zn programma met Cena af te maken. Kane word pas World champ als ik het ook word die heeft geen enkel krediet meer. Orton zal NU de titel wel winnen maar tot een half jaar geleden was die niet te vertrouwen en zon iemand wil je de titel niet laten dragen want het is wel een uithangbord van je bedrijf.
quote:
Vindt ik van wel, RVD juichen ze wel voor. Want die kan ook echt wat. Ik snap dat de WWE niet voor de smarks gaat zoals TNA dat wel deed/doet. Maar als Cena ECHT zo goed kan worstelen, dan juichen de smarks ook voor hem. Wat ze dus niet doen.
Ze juichen voor RvD omdat hij ECW was, RvD vind ik 1 van de meest overschatte worstelaars in de wereld, ja hij kan leuk overal vanaf springen en mooie saltos maken maar hij kan geen normale punch doen en van psychology heeft ie helemaal geen kaas gegeten. Zoals ik zei...Cena is WWE.....WWE = slecht en is de vijand volgens de ECW smarks...dus ze zullen voor niemand juichen. die gasten zijn echt niet het punt om op af te gaan als je Cena beoordeelt.
Luck is for losers
pi_52011932
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Scott Hall? ZIt je aan de drugs ofzo?

Heeft het over 2 Diva's

Als in: Jillian Hall

dus.
hehe sorry, Jillian Hall uiteraard!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 11:41:24 #188
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52013432
ECW
Hele leuke ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  woensdag 1 augustus 2007 @ 11:51:56 #190
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52013726
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:43 schreef Unstoppable het volgende:
wtf zijn smarks :/
K wist het eerst ook niet hoor maar dit is de definitie

Smark, a portmanteau of "smart mark," a phrase coined by internet smart marks to describe a fan who enjoys pro wrestling despite or because they know that it is staged

dus.
pi_52018314
ECW was echt vet, die main event zeg
SPOILER
Jeff:

Jeff sustained neck and back injuries from his fall on last weeks RAW (7/23/07). They (WWE) are giving him time off to heal.

[ Bericht 11% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 01-08-2007 15:01:25 ]
pi_52018938
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:31 schreef kidkash19 het volgende:

[quote]Uhm...booking? hij word opgedragen zo te worstelen, net zoals Austin dat werd. Austin kon ook VEEL meer dan zn redneck stijl maar hij hoefde het niet te doen.
Bij One Night Stand ging hij duidelijk andere moves doen, door de fans. Als hij het zo goed kan, zou hij toch zijn beste moves laten zien lijkt mij? Dat deed hij dus niet, het was meer van hetzelfde.
quote:
Meer moves? waar zie jij meer moves? een Cena match bestaat uit
-slagen uitwisselen
-Cena in trouble
-Cena krijgt overhand met punches
-Shoulderblock
-Spinning Slam
-5 Knuckle shuffle
-FU of STFU

dus waar zie jij meer moves?
Rock deed nog veel meer dan wat jij beschreef, onder andere dus DDT, Samoan Drops, Spine buster, Sharpshooter en wat verschillende soorten jumping clothelines/blocks/crossbody's gevolgd door een mooie kip-up. Betere moves en meer dan wat Cena doet.
quote:
Het moment dat Edge redelijk voor de titel ging weer moest hij naar SD!, Kennedy had pas na WM een reden om hem uit te dagen maar raakte geblesseerd, Umaga is geen world title niveau althans niet voor lange duur. Shawn was op WM al geblesseerd maar ging door om zn programma met Cena af te maken. Kane word pas World champ als ik het ook word die heeft geen enkel krediet meer. Orton zal NU de titel wel winnen maar tot een half jaar geleden was die niet te vertrouwen en zon iemand wil je de titel niet laten dragen want het is wel een uithangbord van je bedrijf.
Hij (Edge) moest pas 2 en halve maand geleden naar Smackdown hoor. En ik had het over zijn WWE reign die gewoon veel langer had moeten zijn, maar omdat Wrestlemania eraan kwam en Vince hem kennelijk niet in de main event daar wou hebben moest hij hem droppen.

Kennedy had de reden pas na WM ja, maar uit nood kon hij ook makkelijk eerder naar de titel gaan. In totaal is hij maar iets van 6/7 weken weg geweest pas geleden.

HBK had hem ook nog veel eerder kunnen krijgen en hem bv op WM kunnen droppen aan Cena (al zou dat ook vreselijk zijn maarja Vince <3 Cena)

Kane geen krediet meer? Waar slaat dat nou weer op Kane kan makkelijk world champ zijn en het hele bedrijf dragen als hij dat wilt, hij wilt het alleen zelf niet.

En Orton gaat hem hopelijk winnen ja.
quote:
Ze juichen voor RvD omdat hij ECW was, RvD vind ik 1 van de meest overschatte worstelaars in de wereld, ja hij kan leuk overal vanaf springen en mooie saltos maken maar hij kan geen normale punch doen en van psychology heeft ie helemaal geen kaas gegeten. Zoals ik zei...Cena is WWE.....WWE = slecht en is de vijand volgens de ECW smarks...dus ze zullen voor niemand juichen. die gasten zijn echt niet het punt om op af te gaan als je Cena beoordeelt.
Overschat, misschien. Maar alles wat hij doet in de ring is 10 keer beter dan Cena. Hij seld goed en kan goeie moves doen. En als het bv Chris Benoit, Kurt Angle, Triple H, HBK tegen RVD zou zijn was de reactie echt veel anders geweest hoor. Zullen ze dan ook chanten: YOU CAN'T WRESTLE? Nee. Want die kunnen dat wel. Heeft niks met WWE te maken want RvD was ook 100% WWE daar.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 15:23:27 #193
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52019144
Gelukkig nog iemand die Punk niet dé ster van ECW vind
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:34:28 #194
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52020976
RvD selled goed? sinds wanneer? ik heb wedstrijden gezien waar zn tegenstander zich focustte op zn been en heel de wedstrijd doorgaat op dat been...RvD maakt zn comeback en kan met zn "geblesseerde" been saltos maken en in 1 keer op de Turnbuckle springen...ja geweldige seller, bij Cena kan je veel zeggen maar hij is constant in het sellen van zn blessures.

Triple H in ECW tegen RvD...die zou ook ongelofelijk uitgejouwd worden hoor geloof mij nou maar, Benoit is in ECW begonnen al heeft ie daar niet lang gezeten dus heeft het respect, Angle heeft de amateur achtergrond dus nog enigszins respect al werd die de 1e ONS ook uitgejouwd (al was dat wel de rol) HBK zou ik niet weten hoe ze daarop reageren en dat zullen we waarschijnlijk ook nooit te weten komen.
quote:
Rock deed nog veel meer dan wat jij beschreef, onder andere dus DDT, Samoan Drops, Spine buster, Sharpshooter en wat verschillende soorten jumping clothelines/blocks/crossbody's gevolgd door een mooie kip-up. Betere moves en meer dan wat Cena doet.
ok een samoan drop....de Sharpshooter kwam pas in zn laatste jaar anderhalf jaar in zn lijst en die deed hij on-ge-lo-fe-lijk slecht....meest erbarmelijke Sharpshooter ooit..clothelines doet Cena ook, blocks ook en Cena doet tegenwoordig ook een leg drop van de touwen...je punt is dus?

Het is heel simpel...Cena worstelt zoals hem is opgedragen...ga aub zn vroegere matches kijken zelfs uit OVW en UPW en dan zul je zien dat hij echt wel wat kan, al is ie daar helemaal onervaren. De beste en meest succesvolle worstelaars hebben allemaal eenzelfde stijl in de ring en dat is slaan, schoppen, move, move, signature move, finisher met af en toe wat anders erin. Kijk maar naar hogan, Austin, Rock zelfs in mindere mate Triple H gebruiken allemaal hetzelfde, het probleem is is dat iedereen blind is omdat het om Cena gaat maar die stijl spreekt gewoon het meeste aan onder de gewone fans.

Trouwens vond ik het wel grappig dat Burke Punk raakte in zn rug en dat je Punk hoorde zeggen "wauw, that hurt"

[ Bericht 4% gewijzigd door kidkash19 op 01-08-2007 16:41:00 ]
Luck is for losers
pi_52021185
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:34 schreef kidkash19 het volgende:
RvD selled goed? sinds wanneer? ik heb wedstrijden gezien waar zn tegenstander zich focustte op zn been en heel de wedstrijd doorgaat op dat been...RvD maakt zn comeback en kan met zn "geblesseerde" been saltos maken en in 1 keer op de Turnbuckle springen...ja geweldige seller, bij Cena kan je veel zeggen maar hij is constant in het sellen van zn blessures.
RvD selled iig beter dan Cena, dat zag je maar weer bij die matches van Randy Orton, leek echt net alsof hij knockout was. Zie ik Cena niet doen. Kijk maar naar WM waar HBK 30 minuten op Cena's been werkt en hij nergens last van heeft
quote:
Triple H in ECW tegen RvD...die zou ook ongelofelijk uitgejouwd worden hoor geloof mij nou maar, Benoit is in ECW begonnen al heeft ie daar niet lang gezeten dus heeft het respect, Angle heeft de amateur achtergrond dus nog enigszins respect al werd die de 1e ONS ook uitgejouwd (al was dat wel de rol) HBK zou ik niet weten hoe ze daarop reageren en dat zullen we waarschijnlijk ook nooit te weten komen.
Triple H misschien wel, maar YOU CAN'T WRESTLE zal je niet horen en daar gaat het hier om. Benoit en Angle krijgen dat dus ook niet en HBK ook niet.
quote:
ok een samoan drop....de Sharpshooter kwam pas in zn laatste jaar anderhalf jaar in zn lijst en die deed hij on-ge-lo-fe-lijk slecht....meest erbarmelijke Sharpshooter ooit..clothelines doet Cena ook, blocks ook en Cena doet tegenwoordig ook een leg drop van de touwen...je punt is dus?
Slecht of niet, hij doet tenmiste meer dan dan dat Cena ooit zal doen, en die vliegende clotheslines die de rock deed, doet Cena echt niet, wel zon half vliegende shoulderblock, maar daar blijft het bij. En die leg drop van de ropes doet hij 1 keer per 2 maanden of zo. Punt is dus dat Rock meer deed.
quote:
Het is heel simpel...Cena worstelt zoals hem is opgedragen...ga aub zn vroegere matches kijken zelfs uit OVW en UPW en dan zul je zien dat hij echt wel wat kan, al is ie daar helemaal onervaren. De beste en meest succesvolle worstelaars hebben allemaal eenzelfde stijl in de ring en dat is slaan, schoppen, move, move, signature move, finisher met af en toe wat anders erin. Kijk maar naar hogan, Austin, Rock zelfs in mindere mate Triple H gebruiken allemaal hetzelfde, het probleem is is dat iedereen blind is omdat het om Cena gaat
En je mist mijn punt hier, ik snap dat Cena zo moet worstelen, dat doet iedereen. Maar hij neemt echt alleen de basis, en ik heb zijn UPW en OVW gezien, en als jij dat mooi vindt meeste fouten die ik ooit gezien heb. En ja Hogan, Austin, Rock doen ook allemaal hetzelfde, maar wel meer (op Hogan na dan ) en betere dingen dan Cena. Dat is het punt.
quote:
Trouwens vond ik het wel grappig dat Burke Punk raakte in zn rug en dat je Punk hoorde zeggen "wauw, that hurt"
idd, echt met een sarcastische toon ook
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:50:56 #196
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52021410
quote:
RvD selled iig beter dan Cena, dat zag je maar weer bij die matches van Randy Orton, leek echt net alsof hij knockout was. Zie ik Cena niet doen. Kijk maar naar WM waar HBK 30 minuten op Cena's been werkt en hij nergens last van heeft
ok...ik heb toen al gezegd dat HBK misschien 5 minuten aan Cena zn been werkt...dan wordt Cena boos en gaat hij verder...het been had verder geen enkele invloed op het verhaal in de ring en je zag Cena er wel mee schudden tijdens de wedstrijd, 30 min is een beetje overdreven

Ik zeg niet dat ik zn OVW en UPW wedstrijden mooi vind maar je ziet wel dat er heel veel potentie in zit en dat hij echt wel wat kan...fouten gebeuren aangezien dat zn 1e 2 a 3 jaar zijn in het wereldje.

Ik vind gewoon dat Cena onverdeind bekritiseerd wordt om wat hij doet in de ring....de man is 1 bonk energie en dat merk je gewoon aan de fans...het boe geroep is al maanden niet zoveel meer...al is het er nog wel maar ik ben ervan overtuigd dat dat ook is omdat het "cool"is
Luck is for losers
pi_52021674
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:50 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

ok...ik heb toen al gezegd dat HBK misschien 5 minuten aan Cena zn been werkt...dan wordt Cena boos en gaat hij verder...het been had verder geen enkele invloed op het verhaal in de ring en je zag Cena er wel mee schudden tijdens de wedstrijd, 30 min is een beetje overdreven

Ik zeg niet dat ik zn OVW en UPW wedstrijden mooi vind maar je ziet wel dat er heel veel potentie in zit en dat hij echt wel wat kan...fouten gebeuren aangezien dat zn 1e 2 a 3 jaar zijn in het wereldje.

Ik vind gewoon dat Cena onverdeind bekritiseerd wordt om wat hij doet in de ring....de man is 1 bonk energie en dat merk je gewoon aan de fans...het boe geroep is al maanden niet zoveel meer...al is het er nog wel maar ik ben ervan overtuigd dat dat ook is omdat het "cool"is
Het boo geroept ligt enorm veel aan de plaats, op de plek bij WM22 in Chicago en de Raw dit jaar daar voor WM werd hij erorm geboo'd, en Italie ook en in Engeland ook. Voorderest wordt hij over het algemeen nergens anders geboo'd op sommige plekken in Amerika waar veel smarks/mannen zitten. Zoals al eerder gezegd, alleen de kleine kinderen en meisjes/vrouwen juichen voor Cena.
pi_52033909
- According to Dave Scherer, the statement Jeff Hardy made on his website is not true. Jeff stated that he was given time off to heal from neck and back injuries after a fall last week on RAW. Several sources within the WWE say Jeff has been suspended for his lack of maturity.

When the story originally broke out, there were several conflicting reports of him either no showing or being sent home from TV. All of those reports appear to be false.

Jeff has not been released from the company but isn’t expected to be back for at least 30 days. He will obviously miss this year’s Summerslam PPV.

Lekker dan
pi_52034239
Alles door die val van vorige week?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_52034342
Lashley ook geblesseerd trouwens, aan z'n schouder.

Raar dat Kennedy dan de hele tijd aanvalt op z'n schouder, net als met Rey's knie en Chavo. Lijkt me toch een groot risico om het nog erger te maken (of nemen ze dan de andere knie/schouder)
Iemand die weet waarom ze dat doen? Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze het dan beter kunnen sellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')