psieuwpsieuw
quote:Tepeltjes
Op dinsdag 12 februari 2002 00:04 schreef Sarin het volgende:
Hoi jongelui. Ben ik de enige die de tepeltjes van mijn vriendinnetje ziet als de knopjes op het stuur bij auto's uit The Fast & The Furious? Vroeg ik me zomaar af hoor. Zelf is ze er wel aan gewend trouwens.psieuwpsieuw
quote:Zolang jij er maar opgewonden van raakt.
Op dinsdag 12 februari 2002 00:16 schreef Sarin het volgende:
OK, daar gaan we. In de film "The fast & The Furious" rijden een hoop auto's rond met extreme turboknopjes. Deze zitten op het stuur en zorgen dat de Auto heel rapjes gaat in hele korte tijd. Laatst legde ik ff die link en toen lagen we helemaal dubbel
quote:zolang jij maar serieus reageert in een onzin-topic
Op dinsdag 12 februari 2002 00:17 schreef Biene het volgende:[..]
Zolang jij er maar opgewonden van raakt.
quote:Ik doe mijn best.
Op dinsdag 12 februari 2002 00:18 schreef Sarin het volgende:[..]
zolang jij maar serieus reageert in een onzin-topic
quote:dat zijn geen turbo knopjes waarde vriend, dat zijn de knopjes voor de NOS ( lachgas ) toevoer.
Op dinsdag 12 februari 2002 00:16 schreef Sarin het volgende:
OK, daar gaan we. In de film "The fast & The Furious" rijden een hoop auto's rond met extreme turboknopjes. Deze zitten op het stuur en zorgen dat de Auto heel rapjes gaat in hele korte tijd. Laatst legde ik ff die link en toen lagen we helemaal dubbel
quote:Ik hoorde laatst dat zo'n setje 'maar' 3000 piek koste (of waren het nou euro's)
Op dinsdag 12 februari 2002 00:23 schreef Sarin het volgende:
Weet ik Gizart, maar ik leg het ff uit voor de leken onder ons. snappie? En als je weet waar je zo'n setje kan kopen voor een VW polo 1.6 uit 1997 voor wenag hou ik me aanbevolen
knopjes zijn koel! zowel bij auto's als bij vrouwen
quote:Dacht vroeger altijd dat het meer leek op de knop van een radio....
Op dinsdag 12 februari 2002 00:24 schreef Sinaasappel het volgende:
volgens mij heb jij nu voor elkaar gekregen dat elke fokker die nu tepels zien aan auto`s denken dankzij jou
"NOS" knopjes op snelle auto's
knopjes op de Roland tb 303
iemand?
quote:polo 1.6? dan zou ik toch eerst een gti aanschaffen en dan nog is het afwachten of je auto niet krom trekt.
Op dinsdag 12 februari 2002 00:23 schreef Sarin het volgende:
Weet ik Gizart, maar ik leg het ff uit voor de leken onder ons. snappie? En als je weet waar je zo'n setje kan kopen voor een VW polo 1.6 uit 1997 voor wenag hou ik me aanbevolen
quote:uhmz, playstation analoge gamepad?
Op dinsdag 12 februari 2002 00:33 schreef Sarin het volgende:
Wie weet er nog meer mooie knopjes die met tepeltjes zijn te vergelijken?"NOS" knopjes op snelle auto's
knopjes op de Roland tb 303
iemand?
quote:zeker wel, dat ik daar niet aan gedacht had. BLONT!
Op dinsdag 12 februari 2002 00:35 schreef GizartFRL het volgende:[..]
uhmz, playstation analoge gamepad?
dichter bij elkaar maar wel leuk om mee te spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |