The horror!quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:24 schreef Metro2005 het volgende:
ik heb extra donkere gordijnen moeten kopen vanwege de straatlantaarn die recht tegenover mijn slaapkamerraam staat![]()
Ikea bonnetje uiteraard bij de gemeente gedeclareerdquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ikea bonnetje uiteraard bij de gemeente gedeclareerd
*oldenzaalquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Ga buiten de stad zitten.Hier in Enschede is het even 10 minuutjes fietsen en je bent op een zeer goede plek daarvoor.
Waarom bespioneer je je buurvrouw niet gewoon dan? MIsschien heeft zij ook een mooi hemellichaamquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:34 schreef Dibble het volgende:
Ik dus zoals gewoonlijk mijn nachtelijke rondje sterren spotten doen net maar elke keer weer hetzelfde kuttigheid namelijk al het licht rondom me heen.Ik wordt er gewoon schijt ziek van dat we onze tuinverlichting aan moeten laten en de lantarenpalen voor niets onwijze hoeveelheden licht uitstralen
![]()
En dat is dan de normaalste zaak van de wereldman zo kan ik toch geen fuck waarnemen van de nachtelijke hemellichamen omdat buurvrouw zonodig haar dure tuinverlichting elke keer moet showen
![]()
idd, hetzelfde precies hierquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:10 schreef MaxiTitan het volgende:
'Leuk' vooral als je in de buurt van kassen woont, 's nachts is de lucht gewoon oranje door die natriumdamp lampen.
Zoals hier (in dit geval wel een stad).
[afbeelding]
Misschien zelfs een hemels lichaamquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:11 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Waarom bespioneer je je buurvrouw niet gewoon dan? MIsschien heeft zij ook een mooi hemellichaam![]()
Ja, da's ook echt natriumdamp.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:10 schreef MaxiTitan het volgende:
'Leuk' vooral als je in de buurt van kassen woont, 's nachts is de lucht gewoon oranje door die natriumdamp lampen.
Zoals hier (in dit geval wel een stad).
[afbeelding]
Ik heb nergens gezegd dat die gloed natriumdamp is. Natriumlampen worden ook wel natriumdamplampen genoemd omdat natriumlampen gasontladingslampen zijn die van natriumdamp gebruik maken om hun licht te produceren... Zo heb je ook kwikdamplampen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, da's ook echt natriumdamp.Het zijn natriumlampen, die, net als sommige lantaarnpalen, oranjelicht uitzenden. Gærne nadenken voordat je wat brult
En lekker boeiend dat het 's nachts niet superdonker is, ik slaap er niet minder om
![]()
In WoW ook.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:30 schreef RickoKun het volgende:
in GTA SAN ANDREAS kan je wel goed de sterren bekijken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |