haalt het overigens bij mijn absolute nummer 1: runaway train van .....quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het is jouw top 30, niet de mijne.. even goede vrienden.
soul asylum.. dave pirner.. mja.. ach..quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:50 schreef slaveloos het volgende:
[..]
haalt het overigens bij mijn absolute nummer 1: runaway train van .....
en zo kunnen we nog wel even doorgaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Chris Judd was ook nog een ex. Die kale danser.
sst, het is de band wiens naam niet genoemd mag worden.....quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
soul asylum.. dave pirner.. mja.. ach..
ah, je was me voorquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Chris Judd was ook nog een ex. Die kale danser.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als Fran Drescher zou gaan zingen, zou je pas echt een irritant nummer hebben..
ik vroeg relatie of huwelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:54 schreef Aereatheas het volgende:
ik tel er maar 2 nog? p diddy was ook maar een relatie...
volgens mij is haar kut nog steeds maagd, maar is haar sterretje compleet uitgewoondquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geile foto!
ditoquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:56 schreef steekbal het volgende:
ik dacht we geen geluidsfragmenten deden. Die kan ik hier niet afspelen
klopt...werkte uiteindelijk welquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met de link is niets mis.
Ik denk nog niet aan totale mislukking, maar verzin voor de zekerheid alvast een nieuwe vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |