Erg gezellig met twee man, maar dat is wel een erg eenvoudige manier om puntjes te scoren niet dan?? Het is wat eerlijker om met meer mensen te spelen lijkt me??quote:
Hoe meer mensen hoe meer vreugdquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Erg gezellig met twee man, maar dat is wel een erg eenvoudige manier om puntjes te scoren niet dan?? Het is wat eerlijker om met meer mensen te spelen lijkt me??
Psiesquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:14 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Hoe meer mensen hoe meer vreugd
ER+1quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:18 schreef ElizabethR het volgende:
Elsje Scherjon
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:23 schreef ScottTracy het volgende:
Fluitsma & van Tijn
daar zit ik dus op te kauwen. Nitrogeen is natuurlijk gewoon stikstof op z';n steenkolennederlands.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:36 schreef ScottTracy het volgende:
Het is waterstofnitraat ja maar hoe kennen we deze stof in het dagelijks leven dan beter??
Goed gedacht! Het is een sterk zuur, dat kun je ook zien aan de structuurformule, er 'ontbreekt' eigenlijk een H. Als je dat weet is het rijtje waaruit je kunt kiezen al een stuk beperkter.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:44 schreef steekbal het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat het salpeterzuur was
daar zou ik in geen honderd jaar opgekomen zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:44 schreef steekbal het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat het salpeterzuur was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |