Is modequote:Op donderdag 19 juli 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... nagels lakken vlak voor het slapen gaan
En dan staan er morgenochtend dus allemaal lijntjes van haren enz. in![]()
Ja ik herkende mezelf niet, werd er gek van. Gewoon weer me eigenste ik nu.quote:
Ik doe niet aan modequote:Op donderdag 19 juli 2007 01:27 schreef Ravii het volgende:
[..]
Is mode!
je moet wel up2date blijven heur!
Ze doet ongeveer 2x per dag nieuwe kleur, is dat modequote:Op donderdag 19 juli 2007 01:27 schreef Ravii het volgende:
[..]
Is mode!
je moet wel up2date blijven heur!
ilk lulde ook maar watquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze doet ongeveer 2x per dag nieuwe kleur, is dat mode![]()
Veel werk voor modequote:Op donderdag 19 juli 2007 01:30 schreef petraa het volgende:
Ze doet ongeveer 2x per dag nieuwe kleur, is dat mode![]()
Ben blij dat je jezelf weer bent.... ik nam je in de COS iedere keer niet serieusquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik herkende mezelf niet, werd er gek van. Gewoon weer me eigenste ik nu.![]()
Neuh ikke niet. Hallo tis jou leeftijdscategorie oke ander geslacht, maar jij hoort dat toch te weten. Net als je hoort te weten wat chillen is en jumpcity. pffffquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:31 schreef Ravii het volgende:
[..]
ilk lulde ook maar wat![]()
.
Mwah. misschien is het wel een nagel kuurtje ofso.
moeten jullie vrouwen toch alles van af weten!?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben blij dat je jezelf weer bent.... ik nam je in de COS iedere keer niet serieus
Ja een Boswandeling graagquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
kan ik verder nog iets betekenen voor iemand
Nou... hoe oud ben je?? Ben je vrijgezel??quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
kan ik verder nog iets betekenen voor iemand
Oh ik ging trouwens vrijdag met een paar vriendinnen bij de Turk eten. En die kerel kon koffiedik lezen. Heb ik dus laten doen, wij allemaal trouwens, en het was eng joh, hij wist ding die hij niet kon weten. En hij heeft ook wat toekomst dingen gezegd. Ik ga een reis maken en ik krijg weer een relatiequote:Op donderdag 19 juli 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... hoe oud ben je?? Ben je vrijgezel??
Oeh spannend... wanneer gaan wij daar eten??quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh ik ging trouwens vrijdag met een paar vriendinnen bij de Turk eten. En die kerel kon koffiedik lezen. Heb ik dus laten doen, wij allemaal trouwens, en het was eng joh, hij wist ding die hij niet kon weten. En hij heeft ook wat toekomst dingen gezegd. Ik ga een reis maken en ik krijg weer een relatie. En nog wat dingetjes.
Ohh maakt me niet uit, ik ga wel mee.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh spannend... wanneer gaan wij daar eten??![]()
chillen weetikwel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh ikke niet. Hallo tis jou leeftijdscategorie oke ander geslacht, maar jij hoort dat toch te weten. Net als je hoort te weten wat chillen is en jumpcity. pffff
Ik heb lang geleden achter de bar gewerkt... was dat niet jus met .... pisang... bessen...wodkaquote:
Ouder dan jij oma Leandra ;-)quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... hoe oud ben je?? Ben je vrijgezel??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |