Zoiets valt nauwelijks te bewijzen, je kan enkel sterke vermoedens uiten. Maar, het is wel geweten dat die hormonen borstweefsel kunnen laten groeien bij mannen... (en vrouwen ook uiteraard).quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Erm... waar in dat stuk lees je dat dat bewezen door kraanwater is
Ah ok. Sorry, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:02 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ik ga na de bevalling weer prednison gebruiken dus bv is helaas geen optie.
Niet erg hoor, ben het inmiddels gewend deze reactie's te krijgenquote:
Is dit echt als grapje bedoelt ?? Of meer als vervelende reactie op het feit dat ik geen bv KAN geven?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:17 schreef Mammietje het volgende:
Nah... perfect Marlieske... Je man kraanwater voeren dus... dan kan hij borstvoeding geven!
Je mag al bevallen zie ik in je onderschrift? Spannend!
Volgens mij was dat gewoon een grapje, hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:21 schreef marlieske het volgende:
[..]
Is dit echt als grapje bedoelt ?? Of meer als vervelende reactie op het feit dat ik geen bv KAN geven?
Als ik namelijk bv ga geven met gebruik van prednison dan krijg ik een kind met steroiden in zijn/haar lijfje en dat lijkt me ook niet echt aan te raden.....
en geen prednison gebruiken betekent mama in het ziekenhuis met ontstoken darmen, ook geen aanrader met een klein kindje thuis.
Ik denk dat het een grapje is op wat ik zei over hormonen in leidingwater...quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:21 schreef marlieske het volgende:
[..]
Is dit echt als grapje bedoelt ?? Of meer als vervelende reactie op het feit dat ik geen bv KAN geven?
Als ik namelijk bv ga geven met gebruik van prednison dan krijg ik een kind met steroiden in zijn/haar lijfje en dat lijkt me ook niet echt aan te raden.....
en geen prednison gebruiken betekent mama in het ziekenhuis met ontstoken darmen, ook geen aanrader met een klein kindje thuis.
Shit....quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een grapje, hoor.
Neeeeh!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:21 schreef marlieske het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Shit....
*rel in kiem smoort......
Dat kost je posts... zo heb je niets de modden deze nacht!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Shit....
*rel in kiem smoort......
Mijn kraamhulp maakte een paar voedingen in één keer (met kraanwater) en stopte dat in een grote kan in de koelkast.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:09 schreef E.T. het volgende:
Was het niet zo dat als je het per flesje klaarmaakt en dus de aangemaakte fles meteen geeft dit met kraanwater direct uit de kraan mag maar dat als je voeding van te voren maakt en in de koelkast bewaart, dit met gekookt water of spa mag/moet?
Wil jij niet zo vloeken in de kerk?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
En als je zo'n waterfilter-apparaat gebruikt, moet je het dan ook koken? Of mss eerst filteren en dan koken?
Zal de vragen even voorblijven: nee, ik ga ook geen bv geven. Waarom niet? Daarom niet.![]()
En zoals de vk zei 'Prima toch, er is niks mis met flesvoeding!
Je komt toch niet uit Tilburg, he?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:14 schreef Vicky het volgende:
Wij moesten het kraanwater sowieso koken omdat we lodenleidingen hebben. p een gegeven moment zijn we Bar le Duc gaan gebruiken, gewoon zo uit het pak, niet meer gekookt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |