quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Pavement het volgende:
Bedank hier HiDiHo voor zijn hoge kwaliteit streams![]()
Waar de andere streams bufferen, blijft die van HiDiHo door tufferen![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Tik eens een cquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:23 schreef elcastel het volgende:
Ik vind het een beetje onhandig dat ik mijn volume enzo niet kan bedienen onder de beelden, dus snel schakelen is er niet bij. Of zie ik (weer eens) iets over het (kale) hoofd ?
Ik denk dat je me goed begrijpt, maar er gebeurt hier niks met de 'c'. Hoe werken die toetsen en werkt het met FireFox ? Want ze lopen best vloeiend eigenlijk en ik lees net dat HiDiHo top is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
Tik eens een cOf begrijp ik je verkeerd.
Als je rechtsklikt in het streamvenster (in het zwarte gebied rondom de streams), zie je dan een menu verschijnen? Een van de opties is Toetsen; de c toets dient om de besturing van de streams te (de)activeren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik denk dat je me goed begrijpt, maar er gebeurt hier niks met de 'c'. Hoe werken die toetsen en werkt het met FireFox ? Want ze lopen best vloeiend eigenlijk en ik lees net dat HiDiHo top is.
ik ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:12 schreef DaMook het volgende:
Shit ik had bij het zien van de TT gehoopt op gratis streams.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Pavement het volgende:
Bedank hier HiDiHo voor zijn hoge kwaliteit streams![]()
Waar de andere streams bufferen, blijft die van HiDiHo door tufferen![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Glad to be back, thxquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:13 schreef ScofieldM het volgende:
Niet echt de streams van HidiHo zijn idd top, ik heb nooit andere gehad totdat hij stopte, nu zit ik op die van FlorisD en die heeft ook een paar links die je meteen in tabbladen kunt openen (IE7) dus ik vind ze prima. Ze gaan ook gewoon goed door (Y)
Welcome back trouwens, ik zit weer op de oude vertrouwde HidiHo streams![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:09 schreef kleinzusje het volgende:
ThxHiDiHo![]()
![]()
pssssssssssst Pavement, misschien kun je mijn onderste link uit mn sig in de OP zetten ?![]()
![]()
En player als bbstream gebruikt ook internet explorer en windows mediaplayer, dus het zal weinig uitmaken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef F04 het volgende:
Misschien een idee voor HiDiHo om die player met daarin een newsbar in te bouwen in een programma zodat IE wat stabieler is om te surfen?
Een goede vervanging voor dat andere prog bbstream ofzo hoe dat ook alweer heette.
Say no to Firefoxquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:54 schreef elcastel het volgende:
Tijd voor een FireFox variant HiDiHo, ik mis toch die bediening. Verder ziet het er keurig uit hoor.
Problemen met Streams en Abonnement # 2quote:Op maandag 23 juli 2007 00:36 schreef Ravii het volgende:
streams waren TOP!
todat er iets mis ging met het terugzetten van me licentie!
Het zal wel net ff te druk zijn, neem een kop koffie en probeer het dan nog eensquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:12 schreef F04 het volgende:
HiDiHo? Waarom is de gratis stream tutorial weg?
SCHOPquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:41 schreef Pavement het volgende:
KICK
excuse me young ladyquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
[..]
SCHOP
gewoon nederlands werkt ook hoor!!!
Dank jequote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:24 schreef Py het volgende:
Hidiho [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je snapt t aardig.[ afbeelding ]
Als ik zie wat voor moeite je voor iedereen doet![]()
Kijk al een hele tijd via jouw site. Ik heb eens geprobeerd om met die drm file gratis te verlengen. Maar dat lukte niet en sindsdien betaal ik elke maand braaf![]()
Ben er vanavond achter gekomen dat je het exacte tijdstip moet onthouden. Gisteren net weer nieuwe streams gekocht voor een maand![]()
Welk tijdstip moet dat trouwens zijn? Van het eerste smsje wat je ontvangt of de laatste?![]()
*voelt zich ietwat dom
Het kan dus nogquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dank je![]()
Kopie van DRM map maken en de datum en tijd noteren
Wachten tot ze zijn verlopen en dan de datum tijd instellen van notitie
Daarna meteen het kopietje weer terug over DRM kopiëren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |