Nopequote:
Bestand is tegroot 100mb en het verkeerde bestandstype (microsoft aviquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:43 schreef Toad het volgende:
JeroenV! Daft Punk!Wat lijkt het alweer lang geleden.
![]()
Huh?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:43 schreef Toad het volgende:
Sorry PR, ik kan je niet helpen.
Is dat Maricha die van Bart maar een taxi moet nemen?
![]()
Volgens mij is het niet Maricha. Annemieke misschienquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:43 schreef Toad het volgende:
Sorry PR, ik kan je niet helpen.
Is dat Maricha die van Bart maar een taxi moet nemen?
![]()
ff een programmaatje downloaden die avi naar mpeg omzet (weet ook niet welke) of uploaden waar je meer dan 100mb kunt uploadenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Bestand is tegroot 100mb en het verkeerde bestandstype (microsoft avi) , hoe doe ik dat in godsnaam verkleinen
Ik denk ook dat het Annemieke is. Door de telefoon klinkt een stem toch anders.... ik weet het niet zeker wie het was...quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet Maricha. Annemieke misschien![]()
Meatloaf - Bat out of hell van bijna 10 minuten ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:47 schreef D.Rose het volgende:
Heb zojuist mijn langste requestmailtje ooit gestuurd
Ik doel niet op het langste nummer (al zou het dat ook weleens kunnen zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meatloaf - Bat out of hell van bijna 10 minuten ?![]()
Ooh okay.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:50 schreef D.Rose het volgende:
Ik doel niet op het langste nummer (al zou het dat ook weleens kunnen zijn) maar op het langste mailtje
Nee ook niet Annemieke, maar een andere collegaquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:49 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het Annemieke is. Door de telefoon klinkt een stem toch anders.... ik weet het niet zeker wie het was...
quote:
Wat mij betreft wel!quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het eerlijk gezegd niet, jij dan?![]()
Draaien ze 'm nu?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niets mis met Santana, maar dit is toch wel erg slecht. Met dat gehuil van die zanger.
![]()
Zit trouwens WayFM te checken, want die gasten draaien een mix komt van mij .
ok, geef ff een seintjequote:Op donderdag 19 juli 2007 20:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tweede uur; ze draaien wel louter 80's mixen. Wel lachen.
Oke.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee ook niet Annemieke, maar een andere collega
Als je gaat veel plezierquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel!Ligt natuurlijk ook een beetje aan het blokkenschema enzo...
Trough the monsoooooon....
Echt goed idd!quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:16 schreef Toad het volgende:
Wat een lekkere plaat is dit toch!!!!!!!!!!!!!!
LOIS !quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee ook niet Annemieke, maar een andere collega
Thanks! Zaterdag 6 uur mee bezig geweest. Alleen jammer dat ie het mp3'tje draaide.. heb te laat de dvd met waves opgestuurd kennelijik. Kwaliteit was namelijk wat minder.quote:
Deze is ook lekker trouwensquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Thanks! Zaterdag 6 uur mee bezig geweest. Alleen jammer dat ie het mp3'tje draaide.. heb te laat de dvd met waves opgestuurd kennelijik.
Die moet ook maar 'ns zich registreren op dit forum vind ik!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |