Zij maar dat maakt niet uit hoor, en inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is gek als hij dat doet. Er komen gelijk 10 replies op zijn posting waarom hij het helemaal verkeerd ziet en waarom hij gestoord is. Zo werkt het hier op dit moment namelijk
Hij bedoelt denk ik Marco Poloquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet afvragen ...... de nickname 'polo' komt namelijk van de bewoners .......
Van mij mag iedereen fan zijn van wie hij/zij wil. Wat zullen we nou krijgen!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Zij maar dat maakt niet uit hoor, en inderdaad
Dat komt waarschjnlijk omdat de argumenten zo zwak zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Zij maar dat maakt niet uit hoor, en inderdaad
Pfff ik denk misschien snap jij hem nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe krijg je het bedacht .....![]()
![]()
![]()
Ik ben heeeeeellll leukquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:11 schreef demins het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen fan zijn van wie hij/zij wil. Wat zullen we nou krijgen!!!
Maar wel een leuke user blijven, he!![]()
Sorry, nee dat weet ik niet. Ik las wel 'n keer hier zo'n verhaal, had het zelf niet gezien, en geloofde niet wat in de COS stond.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
BSOL, weet jij het nog?
Na het voetbalvriendje van Amanda, kwam toen niet de vuilnisman, ik ben het even kwijt.![]()
Maakt niet uit, maar de vuilnisman is niet verzonnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry, nee dat weet ik niet. Ik las wel 'n keer heir zo'n verhaal, had het zelf niet gezien, en geloofde niet wat in de COS stond.
zullen we ophouden met users afkraken?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt waarschjnlijk omdat de argumenten zo zwak zijn.
Maar ieder zijn ding hoor, mensen verschillen, en smaken ook.
Klopt, die heeft Delley gevonden tussen het grof vuil. Haar ontdekker zeg maar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar de vuilnisman is niet verzonnen.
Sta ik open voor een Dennix fan, krijg je dit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is gek als hij dat doet. Er komen gelijk 10 replies op zijn posting waarom hij het helemaal verkeerd ziet en waarom hij gestoord is. Zo werkt het hier op dit moment namelijk
Als lijk?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
Oh...... op België 1 Baantjer met Ingrid uit BB5 !!!!!
Sorry voor offtopic
Onzin, Elly is een schat en dat weten Huub en Lieke ook.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:18 schreef SiRojK het volgende:
Je kunt aan de toon waarop Huub en Lieke praten merken dat ze Elly niet serieus nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |