Geachte Collega`s-Streamers-Lezers van Nowlive.
Na aanleiding van het gebeuren gisteren avond in de gouden kooi met butler Elly, heb ik toch besloten om u een bericht te sturen, namelijk, dat ik zo geschrokken ben van de reakties van de andere 6 miljonairs en dat het HS virus nu buitengewone proporties aanneemt, namelijk te beginnen bij miljonair Amanda, die openlijk liet blijken er flink last van te hebben, maar bij miljonair Amanda is het dubbel aangeslagen en dat komt omdat zij er ook een blaasontsteking bij heeft, en dat dan de bactièren hun gangentje kunnen gaan, door haar blaasontsteking is ze extra vatbaar,en daarom was ze zo geschrokken van butler Elly dat het spontaan ging opspelen, nu ik ook miljonair Amanda heb kunnen betrappen op dit gevaarlijke virus is genezing echt geboden, een snelle genezing want anders heeft dat meisje de rest van haar leven niks meer aan het urinebuisje want dat wordt namelijk als eerste aangetast door het HS virus.
daar gaat het zich nestelen omdat het een warm plekje is en vaak door miljonair Brian extra wordt aangewakkerd en vermenigvuldigd.
nu ben ik echt genoodzaakt om MIJN Elly het recept mee te geven dat als ze weer de mooie witte villa betreed als eerste eens amanda onder handen moet gaan nemen..........namelijk een week lang opsluiten in een donkere kamer, alleen water en brood, en als ze rare dingen weer gaat roepen over Elly dat ze dan haar mondje moet gaan spoelen met het zogenaamde sopserum "wipperdewip" ook uitgevonden door ondergetekende.
want als er echt niks gaat gebeuren bij miljonair Amanda kan het echt wel eens fout gaan aflopen met haar, dan komen er nog meer verschijnsellen zoals het trekken met de beentjes, zwetende voeten waar geen zalfje tegen bestand is, zwerende lichaamsonderdelen, haaruitval,stinkende porien, trekken met het rechteroog,alleen bij vrouwelijke patienten, bij de mannelijk het linkeroog en op den duur een bocheltje omdat de patient krom gaat lopen, van het na ar beneden kijken omdat het zich schaamd voor deze erge vorm van de ziekte het HS virus of te wel het Huub-Obsessie-Syndroom.
dat Amanda zo tegen Elly heeft gesproken heb ik maar een paar woorden voor, schandelijk, respectloos,laag bij de grond,jalouzie ten top, en ik betreur het ten zeerste dat het deze wending heeft aan genomen, dat Elly zo "te kakken" werd gezet door een meisje van 19.
ik heb ontzettend respect voor Elly ze is een wereldwijf ten top en had hier alleen maar goede bedoelingen mee, dat zij mijn Rusthuis/Inrichting "het zonnetje in huis" zo promoot is helemaal top, want zij ziet ook dat als je eenmaal het virus hebt opgelopen het dan falikant mis met je kan gaan.
ik ga nu weer verder want mijn wachtkamer zit vol met nieuwe patienten die allemaal lijden aan het HS virus en er zitten er ook al een paar met meer verschijnselen waar ik toch echt een oplossing voor moet gaan zoeken..........u hoort nog van mij.
met vriendelijke groet
Dr.Vladimir Zwezerik rusthuis/inrichting "het zonnetje in huis"
Bron Nowlive
Hangplek voor vrije gedachten