De gouden fokquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moeten we idd een instructie video maken![]()
![]()
Nee, ik ben geen fan van Nadia, maar ze speelt haar rol meesterlijk. Ze slijmt alles en iedereen en stookt aan een stuk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Nadia is enorm aan het stoken.
Een uurtje geleden zat ze ook Brian zwart te maken bij Amanda.
Nadia is een stom wijf, maar ze is wel het spel aan het spelen.
Dat zal nog het mooiste zijn, DGK kapotgemaakt door die 6 criminelen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:04 schreef Desii het volgende:
[..]
jij schrijft het, ik zat het te denken.
Maar H&L kregen zowiezo niks. Echt helemaal niks!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
In het ergste geval krijgen ze straks een ander uitje (natasia en jaap).
Er gaan iig geen uitjes meer naar H&L![]()
xx duizend gebruikers, gevangen door streams!quote:
Maar afgezegde uitjes, mensen als Tilly die (hopelijk) weigeren nog te komen... dat treft dat soort mensen heel direkt. Maar misschien hoop ik te veel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op het huidige tempo is het veel te langzaam. Ze hebben volgens mij nu nog TOTAAL GEEN BESEF.
meesterlijk zou ik het niet noemen. Daarvoor heeft ze teveel tegenstrijdige verhalen. Dat duurt niet lang voor ze uitgekotst wordt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen fan van Nadia, maar ze speelt haar rol meesterlijk. Ze slijmt alles en iedereen en stookt aan een stuk.
De countdown van de laatsten der mohikanen is begonnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:08 schreef Lady-night het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1613249#1613249
VOL. JJ beeindigd samenwerking
joehoe, in het Party-artikel staat niets over de karatetrap van Natasia en de tackle van Brian.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:02 schreef Lieve het volgende:
![]()
De party
![]()
![]()
![]()
het feest van de Arena
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk ... dat ik nu gewoon kaarten koop om de lol te proeven van er wel naar toe gaan!
G E W E L D I G !![]()
![]()
En het stuk in de Party is prima! Goed dat ze de gebeurtenissen van de dag ervoor ook hebben aangehaald! Niet meer dan eerlijk, maar toch!
Ik hoop dat Tilly wel komt om uit te leggen waarom het de laatste keer is dat zij daar is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar afgezegde uitjes, mensen als Tilly die (hopelijk) weigeren nog te komen... dat treft dat soort mensen heel direkt. Maar misschien hoop ik te veel.
Zolang de anderen (in de groep van 6) haar niet door hebben, is er niets aan de hand. Of, zoals Japio, hij heeft haar door en probeert haar te gebruiken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:09 schreef avonne het volgende:
[..]
meesterlijk zou ik het niet noemen. Daarvoor heeft ze teveel tegenstrijdige verhalen. Dat duurt niet lang voor ze uitgekotst wordt.
Iedereen houd er dadelijk mee op.Programma word opgeheven en Natasia,Brain en Amanda krijgen de schuld.De rest zijn meelopers.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:08 schreef Lady-night het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1613249#1613249
VOL. JJ beeindigd samenwerking
Alleen Dreams of Beauty blijft komen. Maar die zijn zo mediageil.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar afgezegde uitjes, mensen als Tilly die (hopelijk) weigeren nog te komen... dat treft dat soort mensen heel direkt. Maar misschien hoop ik te veel.
Ik was verbaasd te lezen dat ze er niet voor betaald krijgen. Zitten ze daar elke week minimaal één keer met een delegatie van weet ik hoeveel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Alleen Dreams of Beauty blijft komen. Maar die zijn zo mediageil.
Hij had maar een beperkte ruimte om te schrijvenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
joehoe, in het Party-artikel staat niets over de karatetrap van Natasia en de tackle van Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |