Klopt, maar heb je gezien dat het dance charts zijn. dance is een zeer breed begrip, zo komt er in die chart ook club/progressive voor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:41 schreef MrDice het volgende:
Ehm ik zal me verder hier buiten houden.. maar Nawien, op de site van Mid-Town, wat zou ik daar dan moeten zien om de argumenten te ondersteunen? Ik zie charts.. waarbij de dance charts een top 25 is met erg veel grote hardstyle titels bovenin. en een top 15 hardcore lijst waar ik niet zoveel over kan zeggen. Wat is hier dan zo overduidelijk aan dat hardcore zo enorm groot is en hardstyle minder populair?
Anyways ik zit niet in de hardcore scene, dus ik heb geen idee hoe groot dat op het moment is in verhouding met hardstyle. Kan me verder ook niet zoveel boeien eerlijk gezegd. Volgende week Dominator en over een aantal weken Decibel. Op beide feesten ga ik me prima vermaken.
Ja ben ik het wel mee eens. Overigens gaat het mij ook meer om het feit of de muziek goed is dan wat er groter is, maarja, je weet hoe discussies kunnen lopen hequote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:11 schreef MrDice het volgende:
Ach ik hoef hier niet zonodig over te discussieren. Zolang de hardstyle mij kan bekoren en het aanbod in feesten is groot genoeg, dan ben ik dik tevreden. of hardstyle of hardcore nou groter is is voor mij niet zo relevant. Hardcore is altijd wat meer underground geweest en onder de echte fans is dit toch eigenlijk wel een vereiste. Zodra iets ruikt naar commercieel dan wordt er al snel negatief over gesproken. Kijk alleen maar naar (Sensation) Black. Denk dat veel mensen daarom toch vrij negatief doen over Hardstyle. Ik verwacht dat een groot deel Showtek ook zal uitkotsen, alleen maar omdat ze de boel erg commercieel aan lijken te pakken.
Zoals je ook verteld was Dana een van de pioniers van de Hardstyle en het heeft gevormd tot wat het is. En haar eerste hardstyle cd prijkt dan ook nog altijd vol glans in mijn cd kast. Vervolgens heeft ze de laatste jaren erg veel shit over haar heen gekregen en laten we eerlijk zijn, ze heeft ook vaak best kut staan draaien. Defqon scheen ook niet al te best te zijn? Vorige week vond ik haar dan wel weer top. Maar als ik zie naar de bekendere Hardstylers op dit moment, waar een groot deel van toch op Decibel staat, dan maak ik me niet echt zorgen over de toekomst.
En ik zie luitjes als Showtek, Donkey Rollers en Headhunterz niet echt overstappen naar de Hardcore. Maar je weet maar nooit.
Nederland is een enorm vooruitstrevend land wat betreft de gehele dance scene. En gezien de stormachtige ontwikkeling van vele stromingen de laatste 10 jaar denk ik dat er voor de meesten voorlopig wel bestaansrecht zal zijn. Wellicht met ups en downs zoals de hardcore, maar het zal niet zomaar verdwijnen. Ja Jump misschien, maar daar zullen niet veel mensen rouwig om zijn.
Tja als je vrienden zo kortzichtig zijn om te zeggen dat al het andere kut is... dat is niet ons probleem. Ik luister ook erg veel naar pop, rock, heb laatst een oude cd van Spineshank onder het stof vandaan gehaald en de Cranberries en K's Choice collectie staan steevast op mijn mp3 speler.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:48 schreef paradoXical het volgende:
In mijn optiek staat hardstyle/hardcore synoniem aan slechte smaak. Jullie weten gewoon niet dat er nog meer te koop is. Vrienden van mij zijn ook helemaal into hardtyle, en al het andere is "kut". Altijd overal die tyfusherrie op...
Verschrikkelijk.
Ja..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:09 schreef Intermec het volgende:
Wiki?
quote:Zolang de hardstyle mij kan bekoren en het aanbod in feesten is groot genoeg, dan ben ik dik tevreden.
Nog een keerquote:Tja als je vrienden zo kortzichtig zijn om te zeggen dat al het andere kut is... dat is niet ons probleem. Ik luister ook erg veel naar pop, rock, heb laatst een oude cd van Spineshank onder het stof vandaan gehaald en de Cranberries en K's Choice collectie staan steevast op mijn mp3 speler.
Maar het gevoel om met zo'n enorme meute zoals bij Black los te gaan op de muziek. De verbroedering, sensatie en prikkels zijn onovertroffen. Dat ik dan liever los ga op Hardstyle dan Hardcore is mijn keuze. Maar mensen die hardstyle liefhebbers zo afbranden verdienen van mij geen respect. De meesten weten niet eens waar ze het over hebben.
Ach ieder zijn ding. Ik vind de sfeer op dat soort evenementen altijd erg gespannen en zeker niet relaxed. Ligt misschien ook wel aan de drugs die er daar doorheen gaan tegenwoordig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:11 schreef MrDice het volgende:
[..]
Tja als je vrienden zo kortzichtig zijn om te zeggen dat al het andere kut is... dat is niet ons probleem. Ik luister ook erg veel naar pop, rock, heb laatst een oude cd van Spineshank onder het stof vandaan gehaald en de Cranberries en K's Choice collectie staan steevast op mijn mp3 speler.
Maar het gevoel om met zo'n enorme meute zoals bij Black los te gaan op de muziek. De verbroedering, sensatie en prikkels zijn onovertroffen. Dat ik dan liever los ga op Hardstyle dan Hardcore is mijn keuze. Maar mensen die hardstyle liefhebbers zo afbranden verdienen van mij geen respect. De meesten weten niet eens waar ze het over hebben.
Gespannen? Weet niet waar jij dan heen ging... Overal waar ik kom is iedereen altijd zwaar relaxed tegenover elkaar. Dat moet ook wel want je betaald je vaak scheel aan een kaartje en weet ik wat. Dus ruzie zoeken doe je de week later wel in de lokale boerendiscotheek. En tja je ziet genoeg mensen met drugs op, maar problemen zie je eigenlijk nergens. Bier omstoten en elleboogjes links of rechts, een blik, een verontschuldiging en samen verder stampen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:24 schreef paradoXical het volgende:
Ach ieder zijn ding. Ik vind de sfeer op dat soort evenementen altijd erg gespannen en zeker niet relaxed. Ligt misschien ook wel aan de drugs die er daar doorheen gaan tegenwoordig.
Ik ging vroeger vaak naar feesten, maar ben er gewoon achter gekomen dat het niet mijn ding is
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:35 schreef Kijkeensaan het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan deze muziek. Stelletje mongolen.![]()
Gelukkig heb ik nu een vriend die altijd naar dit soort feesten gaat en nike air max draagt.![]()
Hou het even serieus...quote:Hardstyle was achteraf eigelijk enkelt en alleen een middel om een grotere doelgroep aan te spreken en ze klaar te stomen voor een genre wat "dood" aan het gaan was: Hardcore.
Je nickname zegt genoegquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef dreugkleut het volgende:
negers weten. hoofden omhoog!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:49 schreef sombogywogy het volgende:
De TS is cker zo'n 'hater' die wel op partyflock surft naar de mensen die hij zo 'zielig' vind maar eigelijk is hij een mietje en wil hij ook feesten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |