quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:48 schreef Catkiller het volgende:
Komt het wel op neer ja, alleen is voor watjes te hard en ze zijn gewoon jaloers dat ze er te zwak voor zijn dus gaan ze klagen![]()
Dat je over stapt naar hardcore is prima, maar ga geen poep lopen praten....quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:48 schreef hardstylesage het volgende:
Hardstyle is over zn top heen... helaasch... vroegah was het vet.. het goede van hardcore en het goede van trance!
Toen werd het steeeeeds harder en harder, wat ook heel goed was!
Maar toen kon het niet meer harder want dan werd het hardcore... dus werd er maar gekort op de melodieen
Toen werd het dus Jumpstyle![]()
![]()
en nu gaat Jumpstyle dood door types zoals hemmes:
http://www.youtube.com/watch?v=Bw8sx05S_7I
![]()
![]()
![]()
Hardcore blijft op de ouwe voet verder gaan en ondertussen worden de betere stromingen (met name Darkcore) meer bekend.
Peaky Pounder![]()
Unexist![]()
Tieum![]()
Manu le Malin![]()
Nog een hele hoop die ik vergeet op te noemen maar net zo goed zijn![]()
Waar ik me dan wel weer kenkertje hard aan erger zijn van die 13 jarige kutknaapjes die zo'n grijs/zwarte camo broek aan hebben. Die stonden eerste te hakken op hardcore, wat opzich al erg was... maar nu staan ze op straat te jumpen!![]()
![]()
![]()
Nee... Flippo's waren toch echt beter als rage
Lounge rooms? Ben je er wel 'ns geweest, vraag ik me af.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef dreugkleut het volgende:
Zie bijvoorbeeld deze video van een hardcore / hardstyle feest in Tilburg:
http://partyflock.nl/video/8.html
Dat feest duurt van 22:00 tot 4:00.
Ik vraag me dan af, ben je na afloop niet knetter doof, en wat is er nou aan om 6 uur lang te staan hakken?
Je kan geen eens met elkaar praten door die keiharde muziek. En iedereen doet maar een beetje gek om erbij te horen, want als je niet danst ben je natuurlijk een kneus.
Dus min klacht van die Hardcore feesten die geest dodend werken.
Ownee jump is underground en hardstyle hoor je de hele dag door op de radio!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Ja hardstyle is echt vet underground joh.
Housequake is heel wat anders dan hardcore, lamme provinciaal.quote:
Echt underground kun je het anders ook niet noemen, met feesten voor 40000 manquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ownee jump is underground en hardstyle hoor je de hele dag door op de radio!![]()
Wtfquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Housequake is heel wat anders dan hardcore, lamme provinciaal.
Waarom post je dat in een hardcore topic dan? Post je in OUD ook dat je een nieuwe broek hebt gekocht?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf
Waar staat dat ik het met harcore vergelijk ?
Ik zeg alleen dat ik daar zaterdag heenga (K)(L)(K)
Iemand anders noemt het het underground, ik zeg alleen dat het nog niet zo commercieel is als bijvoorbeeld trance en jumpstyle!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:39 schreef dubidub het volgende:
[..]
Echt underground kun je het anders ook niet noemen, met feesten voor 40000 man
Soms welquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Waarom post je dat in een hardcore topic dan? Post je in OUD ook dat je een nieuwe broek hebt gekocht?
Ik sta altijd bij de boxenquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Harcore
Hardstyle
Je moet gewoon niet te dicht bij de boxen gaan staan en dan heb je echt geen last van een 'te hard' geluid dat schadelijk is voor je oren. Anders heb je altijd nog oordoppen die schadelijke tonen filteren!
Nee nog niet, is het al geweest namelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Iemand anders noemt het het underground, ik zeg alleen dat het nog niet zo commercieel is als bijvoorbeeld trance en jumpstyle!
Echt underground is het natuurlijk niet maar echt een hype ook niet. Vind het wel goed zoquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:56 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nee nog niet, is het al geweest namelijk.
Of ben je die hele hardstyle hype van 2004 t/m 2006 vergeten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |