Ben jij er zo eentje met een tuinbroek, kaplaarzen en een sigaar in je hoofd?quote:
Whehe.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:59 schreef OA het volgende:
[..]
Ben jij er zo eentje met een tuinbroek, kaplaarzen en een sigaar in je hoofd?![]()
Ok.quote:
ik ouwehoer even mee in PUB....quote:
Mijn TT!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:13 schreef OA het volgende:
PUB SC 2292° - Grapjassen worden bewerkt met zweepjes.
Kan geregeld worden toch?!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef eer-ik het volgende:
ik wil ook graag No352 hebben ipv #352.
Ik verdien vrijdag net zo veel als eer-ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:37 schreef OA het volgende:
[..]
fuk.. dan verdien je meer dan ik ..... [afbeelding]
Aah. We gaan weer SC kapen?quote:
Enig verschil is dat is vakantiegeld, 13 salarissen, 14e maand, bonus, etc.... erbij krijg!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik verdien vrijdag net zo veel als eer-ik![]()
![]()
... Nachtdienst, dan wel
![]()
ja, dat krijg ik niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:17 schreef OA het volgende:
[..]
Enig verschil is dat is vakantiegeld, 13 salarissen, 14e maand, bonus, etc.... erbij krijg!!![]()
nee, maar wel alt+ ????quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar ik weet niet hoe.
want je kunt in je TT geen [sup] tags gebruiken.
laptop gaat sowieso niet werken....quote:
Vakantiegeld: Checkquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:17 schreef OA het volgende:
[..]
Enig verschil is dat is vakantiegeld, 13 salarissen, 14e maand, bonus, etc.... erbij krijg!!![]()
ik krijg niks van alles.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Vakantiegeld: Check
13 salarissen: Nope
14e maand: Nope
bonus: Check
Toeslagen: Check
Maar wat is de hoogte van die toeslagen, bonussen, etc... ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Vakantiegeld: Check
13 salarissen: Nope
14e maand: Nope
bonus: Check
Toeslagen: Check
Als je Alt + een getal wilt doen heb je een cijferinvoerpad nodig...quote:
maar ik heb wel een numpad op m'n laptop.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:24 schreef OA het volgende:
[..]
Als je Alt + een getal wilt doen heb je een cijferinvoerpad nodig...![]()
De cijfers bovenaan werken dan niet...![]()
Verschillende percentages van brutoloonquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:23 schreef OA het volgende:
[..]
Maar wat is de hoogte van die toeslagen, bonussen, etc... ?
Dan moet het werken, mits Win OS...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar ik heb wel een numpad op m'n laptop.
Geen vaste bedragen dus...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Verschillende percentages van brutoloon
Toeslagen zijn afhankelijk van je werktijden 25, 40 of 100 % van bruto uurloon
Bonussen verschillen per functie en full- of parttime
Nope.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:28 schreef OA het volgende:
[..]
Geen vaste bedragen dus...![]()
Dan kan je ook nergens op rekenen...
Ja, dat ken ik, tuinders en zulk soort lui...quote:
Idem hierquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:30 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik zweet m'n ballen uit m'n broek zo'n beetje in bed
Fucking heet op m'n kamer man, als m'n ouders niet thuis waren, ging ik in de tuin pitten.
Open ramen + horren + briesje ftw!!!!quote:
Mijn werkgever heeft niet voor niets naast het bedrijf waar ik werk en een fabriek voor kartonnen dozen een van de drie grootste slateeltbedrijven van Nederlandquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik, tuinders en zulk soort lui...
Vrekkig als de pest, maar toch hoef je niet te klagen!![]()
Veluxraam (klapraam in schuin dak voor de onwetenden) - hor + briesje = muggenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:32 schreef OA het volgende:
[..]
Open ramen + horren + briesje ftw!!!! [afbeelding]
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik, tuinders en zulk soort lui...
Vrekkig als de pest, maar toch hoef je niet te klagen!![]()
goed plan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:34 schreef OA het volgende:
PUB topic is dicht... hier maar weer continueren!![]()
er is een nieuwequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:34 schreef OA het volgende:
PUB topic is dicht... hier maar weer continueren!![]()
Whehequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De kwekert waarvoor ik werkte ook...
die woont in een groot huis, houdt er een paar mercedessen () op na, en geld over elk jaar, en toch zeiken da thet zo kut is allemaal
Ja en ondertussen ook gewoon nog ff door het hele land nieuwe kassen uit de grond stampen, een energie-aan het net teruglever-bedrijfjr opzetten, een verpakkingshal bouwen en een Nissan Infinityquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De kwekert waarvoor ik werkte ook...
die woont in een groot huis, houdt er een paar mercedessen () op na, en geld over elk jaar, en toch zeiken da thet zo kut is allemaal
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ja en ondertussen ook gewoon nog ff door het hele land nieuwe kassen uit de grond stampen, een energie-aan het net teruglever-bedrijfjr opzetten, een verpakkingshal bouwen en een Nissan Infinitykopen...
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ja en ondertussen ook gewoon nog ff door het hele land nieuwe kassen uit de grond stampen, een energie-aan het net teruglever-bedrijfjr opzetten, een verpakkingshal bouwen en een Nissan Infinitykopen...
![]()
massolquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef OA het volgende:
Bedtijd. Enzo.
Truste. Slapen. Tot morgen.
A demain. [afbeelding]
Binnenkort ff een pic maken en in GEspot dumpen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
infinity's zijn tof.
mits infinity FX45.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |