quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:14 schreef Pheno het volgende:He eerik, hoe betrouwbaar is een fiat? Ik vind die nieuwe fiat 500 wel cool eigenlijk. Alleen de prijs is nog niet bekend (of ik kan het niet vinden).
Die fiat 500 gaat vrij prijzig worden, helemaal voor z'n grootte.
Verder is het een leuk wagentje, maar italiaans he, die staan vaak bekend om gebrekkige kwaliteit.
Ik zou er in elk geval geen kopen, als het een auto moet zijn waar je lang in moet/wil rijden.
Verder is het wel gewoon een nieuwe auto, en ik ben van mening dat er, op de chinese en koreaanse merken na, geen slechte auto's meer gemaakt worden, maar goed.
Ik denk dat je niet zo snel echt meer een miskoop doet eigenlijk.
Fiat opzich heb ik niet echt veel ervaring mee gehad, heb zelf een tijdje in een panda gereden, en die pleurde uit elkaar gewoon.
Dan viel het wiel er bijna af, dan viel de uitlaat eraf, dan viel er iets uit de motor waardoor ie het niet meer deed, maar ja, dan praat je over een auto van inmiddels zo'n 19 jaar oud.
Ze rijden ook nog niet rond denk ik, of inmiddels wel alweer? die 500tjes?
Er is idd zo'n nieuw model van, aannemende dat je daarop doelt
![]()
edit: ik zou er zelf geen kopen, omdat ik niet weet of fiat inmiddels daadwerkelijk fatsoenlijke auto's maakt. Wat ik zelf zou doen, is sowieso even kijken bij die wagen, even kijken hoe alles voelt.
Zijn er normale materialen gebruikt, of is echt alles van plastic.
Hoe klinkt de deur als ie dichtvalt, is het gewoon een losse staalplaat met wat hout incl. stof/plastic eropgeschroefd, of heb je echt een fatsoenlijke deur? (ja, ze worden nog steeds gemaakt, auto's waarbij je deur ten dikte is van een staalplaat) Beetje dat soort grappen.
Ok, daar kun je dan nog niet direct weten of je te maken hebt met een kwalitatief goeie auto, maar 't is wel prettig om te weten.
Als je ermee gaat rijden, let dan op krakende dingen enzo, dat getuigt ook niet echt van kwaliteit.
[ Bericht 22% gewijzigd door eer-ik op 18-07-2007 21:23:31 ]