O ja? Kijken of dat gaat lukkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:36 schreef enter het volgende:
[..]
Ik blijf nuchter deze meetwe draaien de rollen een keer om, wel zo eerlijk
![]()
Ja, rustig maarquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:37 schreef outsidr het volgende:
[..]
Het schilt 1 letter
Ik heet Tim
Hou je nog van me ?![]()
Kan ook wel... (Vergeten we allebei onze tas, net als ik vorig jaarquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
we laten de twee Toms wel achter bij de coffeeshops, die redden zich wel
Lekkah lekkah lekkahquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:37 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
HeerlijkIk neem wel weer een groene voorraad mee
Okquote:
Gaan we doenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:40 schreef outsidr het volgende:
Als PDL ook komt wil ik wil samen met haar wel ff alvast voorblowen voordat we vertrekken![]()
Omg fiets, dit topic gaat echt sneller dan een pub sc reeksquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
t voor de p
Ik erger me alleen dood aan het likgehalte hierquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg fiets, dit topic gaat echt sneller dan een pub sc reeks
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:41 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ok
Wil je mijn FOK vriendinnetje worden ?![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
We krijgen dalijk een M-M topje fotoquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
omgquote:
Al gezienquote:
Awwquote:
Hehequote:Op woensdag 18 juli 2007 20:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Blow blow blow je dood, tot je sterren ziet
Heroďne, cocaďne en een zakje wiet
IM TAKIN UR CHICKZquote:
Heeft ie je zo onder zijn vinger zitten ?quote:
Nee, volgens mij heb je nog niet aan mijn bong gelurktquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:39 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Had ik nou vorig jaar eigenlijk een suck van de bong genomen?
Zit hardop te lachenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
IM TAKIN UR CHICKZ
LUK, IM ALREADY IN HER SHIRTZ!
LIEFquote:
Dat wordt nog watquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja want ik laat de alcohol links liggen. Al het andere is welkom.![]()
Komt erwin ook dan ?quote:
Ik bij haar, wat denk jij danquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:50 schreef outsidr het volgende:
[..]
Heeft ie je zo onder zijn vinger zitten ?
http://icanhascheezburger.com/quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
IM TAKIN UR CHICKZ
LUK, IM ALREADY IN HER SHIRTZ!
Prijsvraag uitschrijvenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee een topje en een mannenshirt
Ja die is fucking vetquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
youtube op Spongebong hemppants
Kan ik je tenminste es in de gaten houdenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja want ik laat de alcohol links liggen. Al het andere is welkom.![]()
Deel haar met mijquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:52 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik bij haar, wat denk jij danIk heb niets te vertellen in de relatie
![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |