Thanks !quote:

Ja en terechtquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap had slecht nieuws? Hij keek zo bedenkelijk

Wij mogen echter daar niet van meegenieten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:45 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia heeft een brief van haar moeder gekregen..... Dennis heeft een zelfgestuurde kaart gekregen en Huub en Lieke weer hééél vééél post !

quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:46 schreef mootie het volgende:
Brian gaat de droom van een 14 jarig meisje waarmaken. Haar droom is dat hij haar de eerste gitaarles geeft.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Hoorde ik ook en hij wil daar ook nog serieus op ingaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:46 schreef SiRojK het volgende:
Whahahhaha.. Er was een meisje van 14 die zou willen dat Brian haar een eerste gitaarles geeft.. Ik hoop echt dat dit een grap is van een streamer, maar dit is te triest voor woorden anders...

En Amanda krijgt er kippenvel vanquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:46 schreef mootie het volgende:
Brian gaat de droom van een 14 jarig meisje waarmaken. Haar droom is dat hij haar de eerste gitaarles geeft.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Sommigen zijn echt de weg kwijt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:46 schreef mootie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ik hoop zo dat er een nummer bij staat met en dat hij dan wordt uigelachen door iemand die hem verteld dat hij totaal geen gitaar kan spelenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoorde ik ook en hij wil daar ook nog serieus op ingaan.![]()

Gitaarles? Noemen ze het tegenwoordig zó???quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:46 schreef SiRojK het volgende:
Whahahhaha.. Er was een meisje van 14 die zou willen dat Brian haar een eerste gitaarles geeft.. Ik hoop echt dat dit een grap is van een streamer, maar dit is te triest voor woorden anders...

Vond Natasia slimmer ofzo toch?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:47 schreef noekje het volgende:
Kreeg iemand nou mee waarom Amanda haar zusje moest afzeggen voor morgen?

Ze gaan er vast van uit dat Lieke en Huub dat gaan vergallen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:47 schreef noekje het volgende:

Verbaast het je, met al geruime tijd de streams op het trash van de kooi ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wij mogen echter daar niet van meegenieten.

het zo zonde zijn van haar contactpuntjes.........ze had het over 9 uur dat zij haar zus zou kunnen zien. Is er een familiedag in aantocht ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:47 schreef noekje het volgende:

Ik denk vanwege het etentje....quote:

Iig beter maar waarom?quote:

Ik hoorde iets over 9 uur ( ik heb weer streamsquote:

Echt niet !! Dat is mijn kaart !! (namens heel Fok! he !!)quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:45 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis heeft een zelfgestuurde kaart gekregen

Oh, dan zal dat het zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over 9 uur ( ik heb weer streams) dus ik ga er vanuit dat de familie van Amanda binnenkort toch langskomt en dan kost het haar geen punten
![]()

quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt niet !! Dat is mijn kaart !! (namens heel Fok! he !!)

Flens vraagt zo af en toe aan haar familie of die een kaartje willen sturen naar haar kindjes van god.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:50 schreef heracles het volgende:
Waarom krijgen zij post van mensen. Zijn die mensen blind ofzo. Ik snap er geen bal van.

Dat is lief van je...quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]

Nee Amanda zit er bijna een half jaar en dan mag haar familie een hele dag komenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze gaan er vast van uit dat Lieke en Huub dat gaan vergallen.
Ketchup over de rozen...... kadootjes gappen en opeten enzo......![]()

[..]

Superidee.... mag mijn naam er ook bijquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:46 schreef petraa het volgende:
Ik ga mijn wens naar Brian sturen, hij laat wensen uitkomen!!!!
Ik wens dat Brian en Natas ASAP naar huis gaan.

Koekje van eige deeg, zegt veel over di Alexquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
Alex van Fok!, kaartje voor Brian.

Met bodyguard en de kok van AT5 geloof ik....quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:49 schreef Liess het volgende:
Welk etentje

Maar de mensen die hen kaarten sturen zijn natuurlijk heel normale streamers, i.t.t. de obsessieve gestoorde achterlijke meelopende Huubaanhangstreamers.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:51 schreef Disana het volgende:

Wat Yvonne zegt... Meld je eens, Alexquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Koekje van eige deeg, zegt veel over di Alex

dat jij een kaartje wilt sturen prima maar laat fok erbuitenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]

Ik zelf ga voor hmmmmm shit denk denk.... die ene met die avatar van die gozer van Prisonbreak.quote:

Ja omdat ze over 2 weken een half jaar in de kooi zit en dan mag haar zusje 9 uur komen ze vonden het zonde van haar cp.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:47 schreef noekje het volgende:

Flens schrijft ze eigenhandig voor haar kindertjes van godquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Flens vraagt zo af en toe aan haar familie of die een kaartje willen sturen naar haar kindjes van god.

Mijn man heet zo, ga eens ff vragen oftie van zijn geloof af is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:51 schreef Disana het volgende:

quote:

Vandaar dat wij 'Alex' niet kennen... kom eens onder je rotsje vandaan, Alexjequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar de mensen die hen kaarten sturen zijn natuurlijk heel normale streamers, i.t.t. de obsessieve gestoorde achterlijke meelopende Huubaanhangstreamers.![]()

Bron ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ex miljonair Eric in een interview:
Hoe kijk jij aan tegen de manier waarop Huub afgelopen tijd met jou is omgegaan?
Ik ga Huub zeker nog wel een keer spreken. Het is natuurlijk een spelletje en dat ben ik me ook bewust, maar hij heeft een paar steken onder de gordel gedaan en dat neem ik hem wel erg kwalijk. Ik vind het wel grappig om te zien dat hij vindt dat ‘ie me weg heeft getreiterd, terwijl ik al een tijd er uit wilde gaan. Wat er nu gebeurd is hetzelfde als wat hij deed, boontje komt om zijn loontje. Volgens mij krijg je bij alles wat je doet, het altijd zes keer harder terug, dus nu moet hij incasseren.

ja die geen eigen leven hebben en niet door hebben wat ze nou werkelijk zienquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar de mensen die hen kaarten sturen zijn natuurlijk heel normale streamers, i.t.t. de obsessieve gestoorde achterlijke meelopende Huubaanhangstreamers.![]()

Help me nou even! Die met die avatar van Prisonbreak!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:55 schreef DrsH het volgende:
Who the fuck is Alex?????

Als ik weet wie die Alex is wel jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij hebt toch de bevoegdheid om mensen permanent te verwijderen?![]()

Ben jij een kerel???quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nope. Ik heet Steven, en stuur alleen kaartjes namens Fok! en ALLEEN AAN SUPERDENNIS !!

Dat was de enige oplossing geweestquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:54 schreef Desii het volgende:
[..]
Mijn man heet zo, ga eens ff vragen oftie van zijn geloof af is.![]()
------
pfffff ... gelukkig hij was 't niet, kreeg het al een beetje benauwt... anders moest ik toch gaan overwegen een scheiding aan te vragen.

Bron?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ex miljonair Eric in een interview:
Hoe kijk jij aan tegen de manier waarop Huub afgelopen tijd met jou is omgegaan?
Ik ga Huub zeker nog wel een keer spreken. Het is natuurlijk een spelletje en dat ben ik me ook bewust, maar hij heeft een paar steken onder de gordel gedaan en dat neem ik hem wel erg kwalijk. Ik vind het wel grappig om te zien dat hij vindt dat ‘ie me weg heeft getreiterd, terwijl ik al een tijd er uit wilde gaan. Wat er nu gebeurd is hetzelfde als wat hij deed, boontje komt om zijn loontje. Volgens mij krijg je bij alles wat je doet, het altijd zes keer harder terug, dus nu moet hij incasseren.

Oei, die is dus door het oog van de naald gekropenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:54 schreef Desii het volgende:
[..]
Mijn man heet zo, ga eens ff vragen oftie van zijn geloof af is.![]()
------
pfffff ... gelukkig hij was 't niet, kreeg het al een beetje benauwt... anders moest ik toch gaan overwegen een scheiding aan te vragen.

En bedankt..... Een Jaap die zijn hele neus aan het leegbaggeren is......quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je zou bijna denken dat Jaap het nieuws heeft ontvangen dat Cora met hem kapt. Hij zit niet helemaal ok in zijn vel op dit moment

Ik meen dagen geleden te hebben gelezen dat hij al een brief had gehad van Cora. Zij deed leuke dingen met ene Rob.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je zou bijna denken dat Jaap het nieuws heeft ontvangen dat Cora met hem kapt. Hij zit niet helemaal ok in zijn vel op dit moment

[..]

quote:

Als jij namens heel FOK kaarten stuurt ben ik toch maar even geen FOK meer ......quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda : Ik ben iemand die totaal niet haat en die iemand alles gunt.

quote:

Neuh... dat van haat en moordzucht vertrokken gezicht toen ze Lieke van de bank sleepten hebben we ons verbeeld.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:58 schreef Frasier het volgende:
Amanda is iemand die volgens haar eigen zeggen niet haat![]()

En dat ze 17 keer per dag zegt dat ze Lieke haat, hebben we ook niet gehoord.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh... dat van haat en moordzucht vertrokken gezicht toen ze Lieke van de bank sleepten hebben we ons verbeeld.

hoe komt ze d'rbijquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda : Ik ben iemand die totaal niet haat en die iemand alles gunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |