Het spijt me dat ik je moet teleurstellen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jaaa.. leuk!
Uhh.. Trunk & Co is Samsonitequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:58 schreef wyccie het volgende:
Ik heb 'm!
Trunk & Co.
Maar nu nog uitvinden bij welk ander merk dat logo dan hoort.![]()
![]()
![]()
quote:
Ik heb niet altijd gelijk hoor... wel vaakquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tim zal wel gelijk hebben.. zo gaat het altijd..
Tofquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:13 schreef wyccie het volgende:
Ik zal morgen laten weten of je gelijk hebt, Tim.
Ik had een tassenmerk in mijn hoofd. Dat was Trunk & Co. En ik dacht dat dat logo daar bij hoorde. Dat is blijkbaar niet zo, als ik de foto's zie. Maar nu wil ik wel weten bij welk merk dat logo dan hoort.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:15 schreef Supersheep het volgende:
Ik snap er nog steeds niks van
Het is laat
Nu wel jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had een tassenmerk in mijn hoofd. Dat was Trunk & Co. En ik dacht dat dat logo daar bij hoorde. Dat is blijkbaar niet zo, als ik de foto's zie. Maar nu wil ik wel weten bij welk merk dat logo dan hoort.
Snap je het nu?
Dus willen wij het al helemaal graag zienquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:39 schreef wyccie het volgende:
Paint gaat niet lukken. Als ik het probeer te tekenen lijtk eht nergens op.
AKQ Slowpaint #1: A new Hopequote:Op donderdag 19 juli 2007 00:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar is die AKQ Slowpaint gebleven eigenlijk?
Nee was naar een verjaardag hoezo?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar was je, Yoer?
SBS6 herhalingen kijken?
En mijn hoofd gekanteld?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gele oogleden toch..
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh gewoon.. dacht dat je misschien al sliep of zo..
Ik heb geen idee iigquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:47 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Hmmm, het lijkt wle een kattenoog....
En zo ziet het er zeer waarschijnlijk helemaal niet uit.
Zo erg lijken ze toch niet op elkaar?quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:01 schreef wyccie het volgende:
Ik verwar Yuri en Tim tegenwoordig best vaak. Komt door hun avatars.
't Is een beestje/draakachtig iets. Oranje, en eht beweegt. Cartoon style.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Zo erg lijken ze toch niet op elkaar?
Joaa, 9u eruitquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:11 schreef wyccie het volgende:
Ga je slapen, Nes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |