abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:21:25 #51
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52282270
Als je het gewoon netjes vraagt zetten ze het in veel gevallen gewoon uit .
Gaan ze nog wel janken dat het flauwekul is enzo. Maar het is wel uit .

En wanneer netjes vragen niet werkt gewoon een wat dreigendere houding aannemen en het nog een keer verzoeken met enig verbaal geweld. Als je dat verliest ben je wel genaaid maar in 99% van de gevallen werkt de dreigende houding perfect. Bij grote negers, groepen marokkanen of foute kampers. Je moet alleen wel de leider van de groep aanspreken .

Het laatste heb ik overigens nog nooit gedaan. Is nog niet nodig geweest dus ik weet niet of ik het zou durven .
pi_52282432
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:59 schreef Dickbride het volgende:

[..]

Hij wilde je versieren .
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 01:47 schreef dasWausmaus het volgende:
Als jullie het over negers hebben, hebben jullie het dan over zwarte mensen zeg maar of over marrokanen? Want ik heb nog nooit een probleem met echte negers gehad, maar wel altijd met marrokanen, dus eigenlijk pleit ik ervoor dat we naast bleekscheten en negers nu ook de groep marrokanen hebben omdat ik het de 'echte' negers niet wil aanrekenen dat marrokanen zulke ongelovelijke teringlijers zijn.
Ik woon in een gebied in Amsterdam waar merendeels negers wonen.
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:21 schreef bleiblei het volgende:
Als je het gewoon netjes vraagt zetten ze het in veel gevallen gewoon uit .
Gaan ze nog wel janken dat het flauwekul is enzo. Maar het is wel uit .

En wanneer netjes vragen niet werkt gewoon een wat dreigendere houding aannemen en het nog een keer verzoeken met enig verbaal geweld. Als je dat verliest ben je wel genaaid maar in 99% van de gevallen werkt de dreigende houding perfect. Bij grote negers, groepen marokkanen of foute kampers. Je moet alleen wel de leider van de groep aanspreken .

Het laatste heb ik overigens nog nooit gedaan. Is nog niet nodig geweest dus ik weet niet of ik het zou durven .
Bij mij werkt het eerste niet en het tweede durf ik niet.
Een neger van jaar of 25/30 die zo een mes op zak kan hebben of pistool (dat gebeurt hier vrij regelmatig)...
pi_52282622
Ach, je kunt ook gewoon een auto met chaffeur regelen i.p.v. die vervelende tweede klas treinreis.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:39:44 #54
27699 Ravage
thinking about you
pi_52282639
En dan heeft Grolsch ook nog een tas met ingebouwde luidspreker

i'm not living, i'm just killing time
pi_52283145
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:39 schreef Ravage het volgende:
En dan heeft Grolsch ook nog een tas met ingebouwde luidspreker

[afbeelding]
Heineken ook.
pi_52283323
Ja gister ook ik stond op de pont, stonden er 2 wannebe's met hun 2pac muziek hard aan:')
pi_52283785
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:00 schreef Quarks het volgende:
Reis eens voor de gein op de maaslijn (Nijmegen - Venlo), het lijkt verdomme wel de 'Ghetto-express'
Wat dan
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_52284356
Ze zouden random controles door politie ofzo moeten uitvoeren. Als die iemand met z'n luidspreker aan zien wordt diegene op het eerstolgende station van de trein gegooid ofzo. Maar ja, dit zal wel nooit gebeuren.
Cool story, Hansel.
pi_52284939
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 15:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Ze zouden random controles door politie ofzo moeten uitvoeren. Als die iemand met z'n luidspreker aan zien wordt diegene op het eerstolgende station van de trein gegooid ofzo. Maar ja, dit zal wel nooit gebeuren.
Als de controles er zijn zal er geen muziek opgezet worden denk ik... Ze moeten dan in burger controleren.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:49:27 #60
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_52294257
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 01:47 schreef dasWausmaus het volgende:
Als jullie het over negers hebben, hebben jullie het dan over zwarte mensen zeg maar of over marrokanen? Want ik heb nog nooit een probleem met echte negers gehad, maar wel altijd met marrokanen, dus eigenlijk pleit ik ervoor dat we naast bleekscheten en negers nu ook de groep marrokanen hebben omdat ik het de 'echte' negers niet wil aanrekenen dat marrokanen zulke ongelovelijke teringlijers zijn.
Het zijn (in Rotterdam ieg) meestal de authentieke negers
Ook geen sig dus
pi_52294341
Negers en autodrop het zou verboden moeten worden.
pi_52297931
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 01:17 schreef Kreupelhout het volgende:
Ook een keer gehad met een ventje van 12 ofzo.. .Vroeg in de ochtend, net uit bed bij de bushalte... Staat er zo'n kutjoch met zijn neger muziek... Zeg ik zo van kan die kut muziek niet uit? Zegt ie: het is geen kutmuziek...
Ik zo van, je hebt toch oordoppen bij die telefoon gehad (zelfde als ik toen had) maar nee, meneer had m van zijn broer blablabla...
Naja, na flink pushen had ie m uiteindelijk uit en de andere keren dat ik m met zijn matties tegenkwam, keek ie me altijd heel vervelend aan...

Pff pauper...
Dat was ik
pi_52366985
Op mijn bus zit altijd een mens dat klinkt als Toeter (van de snorkels). Ze moet ergens een neustussenschot, een gehemelte en wat weet ik nog allemaal missen maar ze klinkt zooooooooo irritant. En het erge van alles is dat ze geen seconde zwijgt! Ik haat het als ik haar zie zitten. Soms neem ik gewoon een bus later om haar getoeter niet te moeten aanhoren. Dan nog liever die kutkinderen van het buitengewoon onderwijs met hun achterlijke muziek dan Toeter op mn bus!
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:20:07 #64
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52367073
Ja, mensen die heel zwaar ademen of hoesten moeten ook dood
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_52367268
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

Een breezer slet deed dat een keer in de tram richting amsterdam,
ik vroeg vriendelijk of ze hem ZACHTER wou zetten, dus niet uit maar gewoon iets zachter.

Krijg ik me toch een gezeik over me heen,
wot mot je dan, dit is mijn fokin televoon hoor
waarom zachter? waarom waarom dan?

Ruzie mee gehad tot ik bij me halte was

( TMF EN BREEZERS MAKEN MEER KAPOT DAN JE LIEF IS )
Dit zijn gevallen waarin het slaan van een vrouw verantwoord is hoor.

Ontopic:
Ik pak ze doorgaans terug met een gillende gitaarsolo (die komt echt wel boven die kutmuziek uit).
Dan is het vaak zo afgelopen.

[ Bericht 8% gewijzigd door McKillem op 14-08-2007 19:34:00 ]
pi_52784062
Een groep hebben wat opgericht en zal handig zijn als iedereen daar ook wat post.

http://fuckingirritant.nl/2007/08/23/jouw-mening/

http://fuckingirritant.nl/
pi_52786443
Die reacties! Ook van 1 van de veroorzakers!

Aug 28th, 2007

LORENZO

Ik vind het nergens op slaan. als je je eraan stoort dan ga je tog ergens anders zitte pff ik zat oook muziek te luistere in de bus en ik word er uit gegooid dus ik moest van spijkenisse naar brielle lope

===============

Alsof je in een bus ergens anders kan gaan zitten. In een trein kan je nog naar een andere coupe lopen! Wat een arrogantie om te denken dat het heel normaal is dat andere maar moeten luisteren naar jouw muziek. Het wordt steeds gekker in de wereld. Misschien moeten we het op zijn amerikaans doen en de leverancier van die mobieltjes aanklagen!
pi_52787340
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:15 schreef Sonja27 het volgende:
Die reacties! Ook van 1 van de veroorzakers!

Aug 28th, 2007

LORENZO

Ik vind het nergens op slaan. als je je eraan stoort dan ga je tog ergens anders zitte pff ik zat oook muziek te luistere in de bus en ik word er uit gegooid dus ik moest van spijkenisse naar brielle lope

===============

Alsof je in een bus ergens anders kan gaan zitten. In een trein kan je nog naar een andere coupe lopen! Wat een arrogantie om te denken dat het heel normaal is dat andere maar moeten luisteren naar jouw muziek. Het wordt steeds gekker in de wereld. Misschien moeten we het op zijn amerikaans doen en de leverancier van die mobieltjes aanklagen!
pi_52791931
Ik vond het vroeger in de trein al irritant als hun koptelefoon te hard stond... wat was ik blij met mijn rijbewijs.
Maar het kan dus nog veel erger
pi_52792759
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:23 schreef gfx het volgende:
Ik vond het vroeger in de trein al irritant als hun koptelefoon te hard stond... wat was ik blij met mijn rijbewijs.
Maar het kan dus nog veel erger
Ik vind dat niet erg... Ze worden alleen maar doof (op later duur) en daar geniet ik wel van. Tegenwoordig kunnen oordoppen niet meer echt hard. En ja, nu is het hip om een speaker te hebben en daarvan gebruik te maken.
pi_52792910
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:43 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ik vind dat niet erg... Ze worden alleen maar doof (op later duur) en daar geniet ik wel van.
Ik vind dat wel erg. Want ze worden namelijk gedeeltelijk arbeidsongeschikt verklaard. Ahhh sieluggg. En wie mag verdomme de WAO betalen?? Juist. De hufters weten dondersgoed dat ze hun oren verknallen. En terwijl ze dat doen vallen ze mij lastig met hun wansmaak.

Wij willens en wetens zijn billen brandt, mag zelf zijn blaren verzorgen.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')