abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51601657
Tegenwoordig hoor ik het steeds vaker en begint me langzaam aan te irriteren. Dat zijn van die gasten die totaal geen respect hebben naar andere mensen in hun omgeving. Dit gebeurt nogal veel in de trein of in de metro. Ook duidelijk te zien dat het meestal negers zijn.

Mensen die luid KUT muziek aan hebben staan. Niet via de oordoppen (goed uitgevonden dat, jammer dat het langzaam zijn populatie afneemt) maar via de speaker van een mobiele telefoon. En dan zo hard dat iedereen mee kan genieten. Zelfs als je het niet wilt.

Vandaag waren er 2 groepen negers (een voorin en een achterin de metro) die wat op hadden staan. Het ging door elkaar heen. En toen kwam nog een derde erbij

Ook al zijn er regels, niemand doet er wat aan. Conducteurs zeggen er niets van. En de mede reizigers durven ook totaal niet iets er over te zeggen. Hier een quote van GVB:

Klacht: De uitvinder van de speaker in de mobiele telefoon.
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:00:07 #2
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_51601715
Reis eens voor de gein op de maaslijn (Nijmegen - Venlo), het lijkt verdomme wel de 'Ghetto-express'
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:00:21 #3
167923 appelsjap
All the above
pi_51601722
klacht: de negers, die speaker is jusit heel handig, dan weet je wnr je gebeld wordt
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_51601771
de Tram, Busschauffeur doen net zo hard mee met hun muziek En het is echt geen grapje om radio 538 te horen om 7:15 in de ochtend
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:03:58 #5
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_51601814
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:00 schreef Quarks het volgende:
Reis eens voor de gein op de maaslijn (Nijmegen - Venlo), het lijkt verdomme wel de 'Ghetto-express'
*Hosselcopter*
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:04:40 #6
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51601824
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:57 schreef Qunix het volgende:
Niet via de oordoppen (goed uitgevonden dat, jammer dat het langzaam zijn populatie afneemt)
Jammer inderdaad dat zijn bevolking afneemt.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_51601994
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:00 schreef appelsjap het volgende:
klacht: de negers, die speaker is jusit heel handig, dan weet je wnr je gebeld wordt
Sja... Ik vind tril het beste... Ik stoor de mensen om me heen niet met een kut ringtone
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:29:46 #8
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_51602662
boze negermuziek?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:51:20 #9
157928 .neon
met je prietpraat
pi_51603444
50 Cent uit de speakers?
Doe jij togh lekker wel je oordopjes in, hoor je ook niks van die zwarten
pi_51603616
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:29 schreef TeenWolf het volgende:
boze negermuziek?
Jup.
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:51 schreef .neon het volgende:
50 Cent uit de speakers?
Doe jij togh lekker wel je oordopjes in, hoor je ook niks van die zwarten
Als nog... Zielig voor de andere mensen dan.
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:58:36 #11
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_51603689
st(r)aat terrorisme
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_51603700
Ik snap het nut hier niet van.

Kwaliteit NEGERS. kom op KWALITEIT
pi_51603731
quote:

Mensen die luid KUT muziek aan hebben staan. Niet via de oordoppen (goed uitgevonden dat, jammer dat het langzaam zijn populatie afneemt) maar via de speaker van een mobiele telefoon. En dan zo hard dat iedereen mee kan genieten. Zelfs als je het niet wilt.
Een breezer slet deed dat een keer in de tram richting amsterdam,
ik vroeg vriendelijk of ze hem ZACHTER wou zetten, dus niet uit maar gewoon iets zachter.

Krijg ik me toch een gezeik over me heen,
wot mot je dan, dit is mijn fokin televoon hoor
waarom zachter? waarom waarom dan?

Ruzie mee gehad tot ik bij me halte was

( TMF EN BREEZERS MAKEN MEER KAPOT DAN JE LIEF IS )
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:02:49 #14
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_51603824
=doe 'ns normaal=

[ Bericht 97% gewijzigd door Janetje op 18-07-2007 20:17:10 ]
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:09:34 #15
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51604093
=reactie op edit=

[ Bericht 96% gewijzigd door Janetje op 18-07-2007 20:17:23 ]
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_51604258
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:

ik vroeg vriendelijk of ze hem ZACHTER wou zetten, dus niet uit maar gewoon iets zachter.

Dat is een wigger... In dit geval een breezah wiggerin

[ Bericht 48% gewijzigd door nikky op 19-07-2007 09:30:21 (Verkeerde edit,) ]
pi_51604404
-reactie op edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door The_Terminator op 18-07-2007 21:39:45 ]
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_51605915
Daarom heb ik ook altijd een mênnus Angerfist nummer op m'n foon staan om ze eruit te blazen
pi_51607877
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef De_Ananas het volgende:
Daarom heb ik ook altijd een mênnus Angerfist nummer op m'n foon staan om ze eruit te blazen
Lijkt me ook tof om ze terug te pakken... Wanneer ik weer zo'n figuur tegenkom, dan heel hard met zo een boom stereo ding met woofer en dan terror of gekrijs op zetten
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:06:43 #20
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_51608037
Daarom zit ik liever in de file dan dat ik sta in het OV
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:26:49 #21
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51618597
quote:
Tegenwoordig hoor ik het steeds vaker en begint me langzaam aan te irriteren. Dat zijn van die gasten die totaal geen respect hebben naar andere mensen in hun omgeving. Dit gebeurt nogal veel in de trein of in de metro. Ook duidelijk te zien dat het meestal negers zijn.

Vandaag waren er 2 groepen negers (een voorin en een achterin de metro) die wat op hadden staan. Het ging door elkaar heen. En toen kwam nog een derde erbij

Ook al zijn er regels, niemand doet er wat aan. Conducteurs zeggen er niets van. En de mede reizigers durven ook totaal niet iets er over te zeggen. Hier een quote van GVB:
[afbeelding]

Klacht: De uitvinder van de speaker in de mobiele telefoon.
Anonieme tipbrief sturen naar BREIN en de Buma stemra dat er illegaal muziek wordt gedraaid in het openbaar
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_51619155
Spreek ze gewoon aan als je er problemen mee hebt maar ga niet zielig de huilie uithangen hier.

Huiill, huilll.

edit: Of gewoon keihard DJ Adolf er doorheen draaien.
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:06:32 #24
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51619468
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:53 schreef SharQueDo het volgende:
Spreek ze gewoon aan als je er problemen mee hebt maar ga niet zielig de huilie uithangen hier.

Huiill, huilll.

edit: Of gewoon keihard DJ Adolf er doorheen draaien.
Als er zo'n groep van 10 relnegers bij elkaar zit ga jij echt niet mot zoeken met ze. reken er maar niet op dat er ook maar 1 medereiziger een poot uitsteekt als jij naar de eeuwige jachtvelden wordt getrapt door dat schorum.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:08:05 #25
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_51619510
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef De_Ananas het volgende:
Goed idee eigenlijk...
Eerst vragen of het uit moet, als ze zeuren niet er tegenin gaan, maar je Angerfist of andere nummer lekker hard aanzetten en als ze dan zeuren precies het zelfde als ze eerst zeurden terugzeuren.
Als ze door blijven zeuren en het zijn allochtonen, ze uitmaken voor asociale racisten, als ze autochtoon zijn, uitmaken voor asociale paupers.
En je telefoon nog harder zetten.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_51619552
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:53 schreef SharQueDo het volgende:

Lezen, snotneus. De kern van de klacht is dat die figuren gewoon niet eens meer het fatsoen hebben om hun geluidsoverlast te beperken tot hun eigen oren.

Wat stond er gisteren in de krant? Ohja. De jeugd vindt eigen 'vrijheid' tegenwoordig belangrijker dan rekening houden met de omgeving. DAT is het probleem. De koters snappen niet dat hun vrijheid eindigt daar waar die van anderen begint. Ik zal dat principe even voor je implementeren in deze situatie: die snotneuzen dwingen hun achterlijke grafherrie aan anderen op, terwijl anderen het recht hebben om rustig van A naar B te reizen in het OV.

Jij nu snappen doen?
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:11:50 #27
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51619599
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier is alles mee gezegd. Het OV is nu eenmaal voor paupers en studenten.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_51623873
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:10 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

Lezen, snotneus. De kern van de klacht is dat die figuren gewoon niet eens meer het fatsoen hebben om hun geluidsoverlast te beperken tot hun eigen oren.

Wat stond er gisteren in de krant? Ohja. De jeugd vindt eigen 'vrijheid' tegenwoordig belangrijker dan rekening houden met de omgeving. DAT is het probleem. De koters snappen niet dat hun vrijheid eindigt daar waar die van anderen begint. Ik zal dat principe even voor je implementeren in deze situatie: die snotneuzen dwingen hun achterlijke grafherrie aan anderen op, terwijl anderen het recht hebben om rustig van A naar B te reizen in het OV.

Jij nu snappen doen?
Iek wel snappen, iek sarcatisch. Aight!

* verder gaat met tmf kijken

pi_51624765
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Anonieme tipbrief sturen naar BREIN en de Buma stemra dat er illegaal muziek wordt gedraaid in het openbaar
Hehehe
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:08 schreef Barachem het volgende:

[..]

Goed idee eigenlijk...
Eerst vragen of het uit moet, als ze zeuren niet er tegenin gaan, maar je Angerfist of andere nummer lekker hard aanzetten en als ze dan zeuren precies het zelfde als ze eerst zeurden terugzeuren.
Als ze door blijven zeuren en het zijn allochtonen, ze uitmaken voor asociale racisten, als ze autochtoon zijn, uitmaken voor asociale paupers.
En je telefoon nog harder zetten.
De telefoons kunnen tegenwoordig niet harder dan x dB.

Eigenlijk moet je met een hele stereo installatie, versterker en accu in de metro zitten. En als het gebeurt naast zo'n figuur zitten en dan de stereo aan doen met speedcore of andere herrie
pi_51624875
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_52267089
Het was weer zo ver. Niet eens recalcitrante jongeren, maar een gezinnetje dat de herrie aanzette in de trein. Welke hersenhelft mis je als je niet snapt dat dat asociaal is? De vraag of ze hun muziek wilde beperken tot hun eigen oren moest ik daarna uiteraard in Jip- en Janneketaal herhalen. Gmbl. Maar nu s het stil en kan ik rustig verder fok!ken
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_52267228
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:21 schreef Nexxennium het volgende:
Het was weer zo ver. Niet eens recalcitrante jongeren, maar een gezinnetje dat de herrie aanzette in de trein. Welke hersenhelft mis je als je niet snapt dat dat asociaal is? De vraag of ze hun muziek wilde beperken tot hun eigen oren moest ik daarna uiteraard in Jip- en Janneketaal herhalen. Gmbl. Maar nu s het stil en kan ik rustig verder fok!ken
Alle drie.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:29:33 #33
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52267308
Koop een dikke ghettoblaster en overstem hun negermuziek met écht toffe muziek
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:52:42 #34
27699 Ravage
thinking about you
pi_52271704
Ja ik heb ook liever iemand met een ghettoblaster dan die telefoonspeakertjes.. Dat brakke basloze geluid ik snap niet dat ze zelf niet horen hoe slecht het geluid is, met goeie oordopjes hoor je de muziek echt veel beter...
i'm not living, i'm just killing time
pi_52272252
He zo'n topic hadden we nog niet gehad.

Maar je hebt wel gelijk. Volgens mij ligt er rond de 18 jaar een grens en de mensen die jonger zijn dan dat, hebben helemaal geen fatsoen meer..
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:43:38 #36
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_52273151
Beter als marokaanse jalalala muziek in de tram.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:18:25 #37
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_52273973
Als ze nou nog es BZN draaiden of die verfoeide telefoons werd het ineens een heel ander verhaal.
"Come sail with me tonight to Pearlydumm dumm dumm"
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:56:10 #38
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_52274870
Ik had het ook weer van de week, maar ik was voorbereid! Keihard fresh prince of bel-air uit mn telefoon! Dat zal die neger leren!
Ook geen sig dus
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 01:05:41 #39
75556 erkel
back from Dagestan
pi_52275052
Het is zelfs tot het noorden doorgedrongen. Dat zegt genoeg lijkt me .

Als ze al niet veel lawaai maken met hun mobiels, dan is het wel met hun eigen schelle stemmen
Weisst
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 01:17:38 #40
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_52275310
Ook een keer gehad met een ventje van 12 ofzo.. .Vroeg in de ochtend, net uit bed bij de bushalte... Staat er zo'n kutjoch met zijn neger muziek... Zeg ik zo van kan die kut muziek niet uit? Zegt ie: het is geen kutmuziek...
Ik zo van, je hebt toch oordoppen bij die telefoon gehad (zelfde als ik toen had) maar nee, meneer had m van zijn broer blablabla...
Naja, na flink pushen had ie m uiteindelijk uit en de andere keren dat ik m met zijn matties tegenkwam, keek ie me altijd heel vervelend aan...

Pff pauper...
pi_52275518
Vandaag deed ik me mond open tegen een grote neger! Ik vroeg hem vriendelijk (hij was namelijk alleen) of hij het geluid zachter wilt zetten. Nee dus... Hij zei niets terug maar keek me aan met een vage "volgens de negers een stoere blik" aan. Hij moest de volgende station eruit en wachtend bij de deuren keek hij nog steeds mij aan. Ik keek niet weg maar keek niet lang naar hem. Buiten en ik binnen, keek hij me nog maar eens goed aan. Zijn blik wilde eigenlijk zeggen dat ik dood moest. Ik voelde de spanning...

Dat dit continu gaande is. Niemand mag iets zeggen of vragen.

Dit is wat mij nogal opvalt tussen het normale gedrag van den Nederlander en de Neger. Zij zien het leven anders wat voor hun "normaal" is. Dit is wat ik normaal vind, wat ook normaal in Nederland is/was.
De Neger komt met harde muziek de metro binnen... Ik vraag dan of hij zijn muziek zachter kan doen op een beleefde manier (zoals ik ook gedaan heb). Dit komt omdat het niet mag volgens de regels van vervoermaatschappij GVB en omdat het nogal last overbrengt bij de medepassagiers. Het antwoord moet dan een ja of nee zijn. Bij een nee moet hij dat zeggen met een toon wat niet boos klinkt.
Bij de Neger gaat dat anders. Als eerste moet je zodanig handelen dat de tegenpartij bang wordt. Hoe stoerder je bent, hoe meer macht je krijgt. Dit kan men uitstralen via kleding, groote/breedte van persoon en hoeveel vrienden je hebt. Ook dure spullen is een pré en de manier waarop je moet reageren. Bij meer macht dan de tegenpartij ben jij de baas. Dit is en wordt de maatschappij. Deze mensen moeten ons land mee regeren. Dit is de toekomst...... GEEZ

Hoezo ik voel me veilig?
pi_52275905
Als jullie het over negers hebben, hebben jullie het dan over zwarte mensen zeg maar of over marrokanen? Want ik heb nog nooit een probleem met echte negers gehad, maar wel altijd met marrokanen, dus eigenlijk pleit ik ervoor dat we naast bleekscheten en negers nu ook de groep marrokanen hebben omdat ik het de 'echte' negers niet wil aanrekenen dat marrokanen zulke ongelovelijke teringlijers zijn.
Das Wausmaus ist alomgegenwartig
pi_52279985
Ik heb het tot nu toe een aantal keer gehad ja. Lijkt een nieuwe trend te zijn dat je schijt hebt aan je medereizigers in de trein ofzo. Tot nu toe altijd wat van gezegd. Gek genoeg komt dit ook bij blanke jongens voor, en mijn ervaring is dat als je daar op een normale toon aan vraagt of de muziek wat zachter of uit mag, dat geen enkel probleem is.

Je moet hetzelfde echter eens bij een groep Marrokanen proberen. Dan vliegen de kanker dits en de kanker dats je om de oren. Ik vind het niet gek dat mensen er niets van willen zeggen. Als je er wat van zegt en je krijgt zo'n reactie, zal er niemand in de trein zijn die jou even bij komt staan, zelfs niet de conducteur.

Tja, wat kan ik zeggen: aso's hebben de halve wereld.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_52280077
hullies
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_52280078
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 70% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 18:39:13 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_52280331
Als ik van die lui in de bus heb zitten draai ik altijd leker Death Metal of Grindcore
Met van die prachtige oordopjes van onbekend merk waar de omgeving meer hoort dan je zelf
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_52280416
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:44 schreef Agiath het volgende:
hullies
Hoezo? Toen ik laatst voor het eerst met de trein ging reizen zat ik tussen leuke, beleefde studenten en kon ik lekker een boek lezen zonder gestoord te worden. Het lijkt me niet meer dan logisch dat je dat niet te tolereren gedrag zoals de TS dat beschrijft als vervelend ervaart.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:59:11 #48
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_52280433
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 01:27 schreef Qunix het volgende:
Vandaag deed ik me mond open tegen een grote neger! Ik vroeg hem vriendelijk (hij was namelijk alleen) of hij het geluid zachter wilt zetten. Nee dus... Hij zei niets terug maar keek me aan met een vage "volgens de negers een stoere blik" aan. Hij moest de volgende station eruit en wachtend bij de deuren keek hij nog steeds mij aan. Ik keek niet weg maar keek niet lang naar hem. Buiten en ik binnen, keek hij me nog maar eens goed aan. Zijn blik wilde eigenlijk zeggen dat ik dood moest. Ik voelde de spanning...
Hij wilde je versieren .
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_52280450
Het ergste is nog als het van die 40-jarige kerels in pak zijn die hun muziek zo hard hebben staan dat het hun oordopjes uittrilt
pi_52282059
zeer kwalijk idd

Het is in 99,999 % van de gevallen ook nog eens KUT-HOP muziek

Jankende Negeroide mannen die huilen omdat ze ass willen spanken en dit niet mogen

Gadver
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:21:25 #51
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52282270
Als je het gewoon netjes vraagt zetten ze het in veel gevallen gewoon uit .
Gaan ze nog wel janken dat het flauwekul is enzo. Maar het is wel uit .

En wanneer netjes vragen niet werkt gewoon een wat dreigendere houding aannemen en het nog een keer verzoeken met enig verbaal geweld. Als je dat verliest ben je wel genaaid maar in 99% van de gevallen werkt de dreigende houding perfect. Bij grote negers, groepen marokkanen of foute kampers. Je moet alleen wel de leider van de groep aanspreken .

Het laatste heb ik overigens nog nooit gedaan. Is nog niet nodig geweest dus ik weet niet of ik het zou durven .
pi_52282432
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:59 schreef Dickbride het volgende:

[..]

Hij wilde je versieren .
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 01:47 schreef dasWausmaus het volgende:
Als jullie het over negers hebben, hebben jullie het dan over zwarte mensen zeg maar of over marrokanen? Want ik heb nog nooit een probleem met echte negers gehad, maar wel altijd met marrokanen, dus eigenlijk pleit ik ervoor dat we naast bleekscheten en negers nu ook de groep marrokanen hebben omdat ik het de 'echte' negers niet wil aanrekenen dat marrokanen zulke ongelovelijke teringlijers zijn.
Ik woon in een gebied in Amsterdam waar merendeels negers wonen.
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:21 schreef bleiblei het volgende:
Als je het gewoon netjes vraagt zetten ze het in veel gevallen gewoon uit .
Gaan ze nog wel janken dat het flauwekul is enzo. Maar het is wel uit .

En wanneer netjes vragen niet werkt gewoon een wat dreigendere houding aannemen en het nog een keer verzoeken met enig verbaal geweld. Als je dat verliest ben je wel genaaid maar in 99% van de gevallen werkt de dreigende houding perfect. Bij grote negers, groepen marokkanen of foute kampers. Je moet alleen wel de leider van de groep aanspreken .

Het laatste heb ik overigens nog nooit gedaan. Is nog niet nodig geweest dus ik weet niet of ik het zou durven .
Bij mij werkt het eerste niet en het tweede durf ik niet.
Een neger van jaar of 25/30 die zo een mes op zak kan hebben of pistool (dat gebeurt hier vrij regelmatig)...
pi_52282622
Ach, je kunt ook gewoon een auto met chaffeur regelen i.p.v. die vervelende tweede klas treinreis.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:39:44 #54
27699 Ravage
thinking about you
pi_52282639
En dan heeft Grolsch ook nog een tas met ingebouwde luidspreker

i'm not living, i'm just killing time
pi_52283145
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:39 schreef Ravage het volgende:
En dan heeft Grolsch ook nog een tas met ingebouwde luidspreker

[afbeelding]
Heineken ook.
pi_52283323
Ja gister ook ik stond op de pont, stonden er 2 wannebe's met hun 2pac muziek hard aan:')
pi_52283785
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:00 schreef Quarks het volgende:
Wat dan
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_52284356
Ze zouden random controles door politie ofzo moeten uitvoeren. Als die iemand met z'n luidspreker aan zien wordt diegene op het eerstolgende station van de trein gegooid ofzo. Maar ja, dit zal wel nooit gebeuren.
Cool story, Hansel.
pi_52284939
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 15:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Ze zouden random controles door politie ofzo moeten uitvoeren. Als die iemand met z'n luidspreker aan zien wordt diegene op het eerstolgende station van de trein gegooid ofzo. Maar ja, dit zal wel nooit gebeuren.
Als de controles er zijn zal er geen muziek opgezet worden denk ik... Ze moeten dan in burger controleren.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:49:27 #60
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_52294257
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 01:47 schreef dasWausmaus het volgende:
Het zijn (in Rotterdam ieg) meestal de authentieke negers
Ook geen sig dus
pi_52294341
Negers en autodrop het zou verboden moeten worden.
pi_52297931
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 01:17 schreef Kreupelhout het volgende:
Ook een keer gehad met een ventje van 12 ofzo.. .Vroeg in de ochtend, net uit bed bij de bushalte... Staat er zo'n kutjoch met zijn neger muziek... Zeg ik zo van kan die kut muziek niet uit? Zegt ie: het is geen kutmuziek...
Ik zo van, je hebt toch oordoppen bij die telefoon gehad (zelfde als ik toen had) maar nee, meneer had m van zijn broer blablabla...
Naja, na flink pushen had ie m uiteindelijk uit en de andere keren dat ik m met zijn matties tegenkwam, keek ie me altijd heel vervelend aan...

Pff pauper...
Dat was ik
pi_52366985
Op mijn bus zit altijd een mens dat klinkt als Toeter (van de snorkels). Ze moet ergens een neustussenschot, een gehemelte en wat weet ik nog allemaal missen maar ze klinkt zooooooooo irritant. En het erge van alles is dat ze geen seconde zwijgt! Ik haat het als ik haar zie zitten. Soms neem ik gewoon een bus later om haar getoeter niet te moeten aanhoren. Dan nog liever die kutkinderen van het buitengewoon onderwijs met hun achterlijke muziek dan Toeter op mn bus!
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:20:07 #64
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52367073
Ja, mensen die heel zwaar ademen of hoesten moeten ook dood
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_52367268
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

Dit zijn gevallen waarin het slaan van een vrouw verantwoord is hoor.

Ontopic:
Ik pak ze doorgaans terug met een gillende gitaarsolo (die komt echt wel boven die kutmuziek uit).
Dan is het vaak zo afgelopen.

[ Bericht 8% gewijzigd door McKillem op 14-08-2007 19:34:00 ]
pi_52784062
Een groep hebben wat opgericht en zal handig zijn als iedereen daar ook wat post.

http://fuckingirritant.nl/2007/08/23/jouw-mening/

http://fuckingirritant.nl/
pi_52786443
Die reacties! Ook van 1 van de veroorzakers!

Aug 28th, 2007

LORENZO

Ik vind het nergens op slaan. als je je eraan stoort dan ga je tog ergens anders zitte pff ik zat oook muziek te luistere in de bus en ik word er uit gegooid dus ik moest van spijkenisse naar brielle lope

===============

Alsof je in een bus ergens anders kan gaan zitten. In een trein kan je nog naar een andere coupe lopen! Wat een arrogantie om te denken dat het heel normaal is dat andere maar moeten luisteren naar jouw muziek. Het wordt steeds gekker in de wereld. Misschien moeten we het op zijn amerikaans doen en de leverancier van die mobieltjes aanklagen!
pi_52787340
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:15 schreef Sonja27 het volgende:
Die reacties! Ook van 1 van de veroorzakers!

Aug 28th, 2007

LORENZO

Ik vind het nergens op slaan. als je je eraan stoort dan ga je tog ergens anders zitte pff ik zat oook muziek te luistere in de bus en ik word er uit gegooid dus ik moest van spijkenisse naar brielle lope

===============

Alsof je in een bus ergens anders kan gaan zitten. In een trein kan je nog naar een andere coupe lopen! Wat een arrogantie om te denken dat het heel normaal is dat andere maar moeten luisteren naar jouw muziek. Het wordt steeds gekker in de wereld. Misschien moeten we het op zijn amerikaans doen en de leverancier van die mobieltjes aanklagen!
pi_52791931
Ik vond het vroeger in de trein al irritant als hun koptelefoon te hard stond... wat was ik blij met mijn rijbewijs.
Maar het kan dus nog veel erger
pi_52792759
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:23 schreef gfx het volgende:
Ik vond het vroeger in de trein al irritant als hun koptelefoon te hard stond... wat was ik blij met mijn rijbewijs.
Maar het kan dus nog veel erger
Ik vind dat niet erg... Ze worden alleen maar doof (op later duur) en daar geniet ik wel van. Tegenwoordig kunnen oordoppen niet meer echt hard. En ja, nu is het hip om een speaker te hebben en daarvan gebruik te maken.
pi_52792910
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:43 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ik vind dat niet erg... Ze worden alleen maar doof (op later duur) en daar geniet ik wel van.
Ik vind dat wel erg. Want ze worden namelijk gedeeltelijk arbeidsongeschikt verklaard. Ahhh sieluggg. En wie mag verdomme de WAO betalen?? Juist. De hufters weten dondersgoed dat ze hun oren verknallen. En terwijl ze dat doen vallen ze mij lastig met hun wansmaak.

Wij willens en wetens zijn billen brandt, mag zelf zijn blaren verzorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')