quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:00 schreef Quarks het volgende:
Reis eens voor de gein op de maaslijn (Nijmegen - Venlo), het lijkt verdomme wel de 'Ghetto-express'![]()
Jammer inderdaad dat zijn bevolking afneemt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:57 schreef Qunix het volgende:
Niet via de oordoppen (goed uitgevonden dat, jammer dat het langzaam zijn populatie afneemt)
Sja... Ik vind tril het beste... Ik stoor de mensen om me heen niet met een kut ringtonequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:00 schreef appelsjap het volgende:
klacht: de negers, die speaker is jusit heel handig, dan weet je wnr je gebeld wordt
Jup.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:29 schreef TeenWolf het volgende:
boze negermuziek?
Als nog... Zielig voor de andere mensen dan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:51 schreef .neon het volgende:
50 Cent uit de speakers?
Doe jij togh lekker wel je oordopjes in, hoor je ook niks van die zwarten
Een breezer slet deed dat een keer in de tram richting amsterdam,quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:57 schreef Qunix het volgende:
Mensen die luid KUT muziek aan hebben staan. Niet via de oordoppen (goed uitgevonden dat, jammer dat het langzaam zijn populatie afneemt) maar via de speaker van een mobiele telefoon. En dan zo hard dat iedereen mee kan genieten. Zelfs als je het niet wilt.
Dat is een wigger... In dit geval een breezah wiggerinquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Een breezer slet deed dat een keer in de tram richting amsterdam,
ik vroeg vriendelijk of ze hem ZACHTER wou zetten, dus niet uit maar gewoon iets zachter.
Krijg ik me toch een gezeik over me heen,
wot mot je dan, dit is mijn fokin televoon hoor
waarom zachter? waarom waarom dan?
Ruzie mee gehad tot ik bij me halte was![]()
![]()
( TMF EN BREEZERS MAKEN MEER KAPOT DAN JE LIEF IS )
Lijkt me ook tof om ze terug te pakken... Wanneer ik weer zo'n figuur tegenkom, dan heel hard met zo een boom stereo ding met woofer en dan terror of gekrijs op zettenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef De_Ananas het volgende:
Daarom heb ik ook altijd een mênnus Angerfist nummer op m'n foon staan om ze eruit te blazen![]()
Anonieme tipbrief sturen naar BREIN en de Buma stemra dat er illegaal muziek wordt gedraaid in het openbaarquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:57 schreef Qunix het volgende:
Tegenwoordig hoor ik het steeds vaker en begint me langzaam aan te irriteren. Dat zijn van die gasten die totaal geen respect hebben naar andere mensen in hun omgeving. Dit gebeurt nogal veel in de trein of in de metro. Ook duidelijk te zien dat het meestal negers zijn.
Mensen die luid KUT muziek aan hebben staan. Niet via de oordoppen (goed uitgevonden dat, jammer dat het langzaam zijn populatie afneemt) maar via de speaker van een mobiele telefoon. En dan zo hard dat iedereen mee kan genieten. Zelfs als je het niet wilt.
Vandaag waren er 2 groepen negers (een voorin en een achterin de metro) die wat op hadden staan. Het ging door elkaar heen. En toen kwam nog een derde erbij
Ook al zijn er regels, niemand doet er wat aan. Conducteurs zeggen er niets van. En de mede reizigers durven ook totaal niet iets er over te zeggen. Hier een quote van GVB:
[afbeelding]
Klacht: De uitvinder van de speaker in de mobiele telefoon.![]()
Als er zo'n groep van 10 relnegers bij elkaar zit ga jij echt niet mot zoeken met ze. reken er maar niet op dat er ook maar 1 medereiziger een poot uitsteekt als jij naar de eeuwige jachtvelden wordt getrapt door dat schorum.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:53 schreef SharQueDo het volgende:
Spreek ze gewoon aan als je er problemen mee hebt maar ga niet zielig de huilie uithangen hier.
Huiill, huilll.
edit: Of gewoon keihard DJ Adolf er doorheen draaien.![]()
![]()
Goed idee eigenlijk...quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef De_Ananas het volgende:
Daarom heb ik ook altijd een mênnus Angerfist nummer op m'n foon staan om ze eruit te blazen![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:53 schreef SharQueDo het volgende:
Spreek ze gewoon aan als je er problemen mee hebt maar ga niet zielig de huilie uithangen hier.
Hier is alles mee gezegd. Het OV is nu eenmaal voor paupers en studenten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Daarom zit ik liever in de file dan dat ik sta in het OV
Iek wel snappen, iek sarcatisch. Aight!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:10 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
![]()
Lezen, snotneus. De kern van de klacht is dat die figuren gewoon niet eens meer het fatsoen hebben om hun geluidsoverlast te beperken tot hun eigen oren.
Wat stond er gisteren in de krant? Ohja. De jeugd vindt eigen 'vrijheid' tegenwoordig belangrijker dan rekening houden met de omgeving. DAT is het probleem. De koters snappen niet dat hun vrijheid eindigt daar waar die van anderen begint. Ik zal dat principe even voor je implementeren in deze situatie: die snotneuzen dwingen hun achterlijke grafherrie aan anderen op, terwijl anderen het recht hebben om rustig van A naar B te reizen in het OV.
Jij nu snappen doen?![]()
Hehehequote:Op donderdag 19 juli 2007 09:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Anonieme tipbrief sturen naar BREIN en de Buma stemra dat er illegaal muziek wordt gedraaid in het openbaar![]()
De telefoons kunnen tegenwoordig niet harder dan x dB.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:08 schreef Barachem het volgende:
[..]
Goed idee eigenlijk...
Eerst vragen of het uit moet, als ze zeuren niet er tegenin gaan, maar je Angerfist of andere nummer lekker hard aanzetten en als ze dan zeuren precies het zelfde als ze eerst zeurden terugzeuren.
Als ze door blijven zeuren en het zijn allochtonen, ze uitmaken voor asociale racisten, als ze autochtoon zijn, uitmaken voor asociale paupers.
En je telefoon nog harder zetten.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Daarom zit ik liever in de file dan dat ik sta in het OV
Alle drie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:21 schreef Nexxennium het volgende:
Het was weer zo ver. Niet eens recalcitrante jongeren, maar een gezinnetje dat de herrie aanzette in de trein. Welke hersenhelft mis je als je niet snapt dat dat asociaal is? De vraag of ze hun muziek wilde beperken tot hun eigen oren moest ik daarna uiteraard in Jip- en Janneketaal herhalen. Gmbl. Maar nu s het stil en kan ik rustig verder fok!ken
Hoezo? Toen ik laatst voor het eerst met de trein ging reizen zat ik tussen leuke, beleefde studenten en kon ik lekker een boek lezen zonder gestoord te worden. Het lijkt me niet meer dan logisch dat je dat niet te tolereren gedrag zoals de TS dat beschrijft als vervelend ervaart.quote:
Hij wilde je versierenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:27 schreef Qunix het volgende:
Vandaag deed ik me mond open tegen een grote neger! Ik vroeg hem vriendelijk (hij was namelijk alleen) of hij het geluid zachter wilt zetten. Nee dus... Hij zei niets terug maar keek me aan met een vage "volgens de negers een stoere blik" aan. Hij moest de volgende station eruit en wachtend bij de deuren keek hij nog steeds mij aan. Ik keek niet weg maar keek niet lang naar hem. Buiten en ik binnen, keek hij me nog maar eens goed aan. Zijn blik wilde eigenlijk zeggen dat ik dood moest. Ik voelde de spanning...
quote:
Ik woon in een gebied in Amsterdam waar merendeels negers wonen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:47 schreef dasWausmaus het volgende:
Als jullie het over negers hebben, hebben jullie het dan over zwarte mensen zeg maar of over marrokanen? Want ik heb nog nooit een probleem met echte negers gehad, maar wel altijd met marrokanen, dus eigenlijk pleit ik ervoor dat we naast bleekscheten en negers nu ook de groep marrokanen hebben omdat ik het de 'echte' negers niet wil aanrekenen dat marrokanen zulke ongelovelijke teringlijers zijn.
Bij mij werkt het eerste niet en het tweede durf ik niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:21 schreef bleiblei het volgende:
Als je het gewoon netjes vraagt zetten ze het in veel gevallen gewoon uit.
Gaan ze nog wel janken dat het flauwekul is enzo. Maar het is wel uit.
En wanneer netjes vragen niet werkt gewoon een wat dreigendere houding aannemen en het nog een keer verzoeken met enig verbaal geweld. Als je dat verliest ben je wel genaaid maar in 99% van de gevallen werkt de dreigende houding perfect. Bij grote negers, groepen marokkanen of foute kampers. Je moet alleen wel de leider van de groep aanspreken.
Het laatste heb ik overigens nog nooit gedaan. Is nog niet nodig geweest dus ik weet niet of ik het zou durven.
Heineken ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:39 schreef Ravage het volgende:
En dan heeft Grolsch ook nog een tas met ingebouwde luidspreker
[afbeelding]
Wat danquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:00 schreef Quarks het volgende:
Reis eens voor de gein op de maaslijn (Nijmegen - Venlo), het lijkt verdomme wel de 'Ghetto-express'![]()
Als de controles er zijn zal er geen muziek opgezet worden denk ik... Ze moeten dan in burger controleren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Ze zouden random controles door politie ofzo moeten uitvoeren. Als die iemand met z'n luidspreker aan zien wordt diegene op het eerstolgende station van de trein gegooid ofzo. Maar ja, dit zal wel nooit gebeuren.
Het zijn (in Rotterdam ieg) meestal de authentieke negersquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:47 schreef dasWausmaus het volgende:
Als jullie het over negers hebben, hebben jullie het dan over zwarte mensen zeg maar of over marrokanen? Want ik heb nog nooit een probleem met echte negers gehad, maar wel altijd met marrokanen, dus eigenlijk pleit ik ervoor dat we naast bleekscheten en negers nu ook de groep marrokanen hebben omdat ik het de 'echte' negers niet wil aanrekenen dat marrokanen zulke ongelovelijke teringlijers zijn.
Dat was ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:17 schreef Kreupelhout het volgende:
Ook een keer gehad met een ventje van 12 ofzo.. .Vroeg in de ochtend, net uit bed bij de bushalte... Staat er zo'n kutjoch met zijn neger muziek... Zeg ik zo van kan die kut muziek niet uit? Zegt ie: het is geen kutmuziek...
Ik zo van, je hebt toch oordoppen bij die telefoon gehad (zelfde als ik toen had) maar nee, meneer had m van zijn broer blablabla...
Naja, na flink pushen had ie m uiteindelijk uit en de andere keren dat ik m met zijn matties tegenkwam, keek ie me altijd heel vervelend aan...
Pff pauper...
Dit zijn gevallen waarin het slaan van een vrouw verantwoord is hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Een breezer slet deed dat een keer in de tram richting amsterdam,
ik vroeg vriendelijk of ze hem ZACHTER wou zetten, dus niet uit maar gewoon iets zachter.
Krijg ik me toch een gezeik over me heen,
wot mot je dan, dit is mijn fokin televoon hoor
waarom zachter? waarom waarom dan?
Ruzie mee gehad tot ik bij me halte was![]()
![]()
( TMF EN BREEZERS MAKEN MEER KAPOT DAN JE LIEF IS )
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:15 schreef Sonja27 het volgende:
Die reacties! Ook van 1 van de veroorzakers!
Aug 28th, 2007
LORENZO
Ik vind het nergens op slaan. als je je eraan stoort dan ga je tog ergens anders zitte pff ik zat oook muziek te luistere in de bus en ik word er uit gegooid dus ik moest van spijkenisse naar brielle lope
===============
Alsof je in een bus ergens anders kan gaan zitten. In een trein kan je nog naar een andere coupe lopen! Wat een arrogantie om te denken dat het heel normaal is dat andere maar moeten luisteren naar jouw muziek. Het wordt steeds gekker in de wereld. Misschien moeten we het op zijn amerikaans doen en de leverancier van die mobieltjes aanklagen!![]()
Ik vind dat niet erg... Ze worden alleen maar doof (op later duur) en daar geniet ik wel van. Tegenwoordig kunnen oordoppen niet meer echt hard. En ja, nu is het hip om een speaker te hebben en daarvan gebruik te maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:23 schreef gfx het volgende:
Ik vond het vroeger in de trein al irritant als hun koptelefoon te hard stond... wat was ik blij met mijn rijbewijs.
Maar het kan dus nog veel erger
Ik vind dat wel erg. Want ze worden namelijk gedeeltelijk arbeidsongeschikt verklaard. Ahhh sieluggg. En wie mag verdomme de WAO betalen?? Juist. De hufters weten dondersgoed dat ze hun oren verknallen. En terwijl ze dat doen vallen ze mij lastig met hun wansmaak.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erg... Ze worden alleen maar doof (op later duur) en daar geniet ik wel van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |