quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:36 schreef C21H23NO5 het volgende:
goliath tarantula?
waarom heb je altijd toch zo'n haast? en volgens mij staan er 10 minuten voor een vraag, niet 8quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:45 schreef superworm het volgende:
nog 1 minuut, heroïne, anders heb ik een vraag.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:45 schreef ScottTracy het volgende:
Mexico, Marokko, Egypte, Tunesie, Algerije, India
nog 2quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:46 schreef superworm het volgende:
Brazilie, Indonesie, Kongo, Nieuw-Guinea, Kenia, Peru
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:48 schreef ScottTracy het volgende:Ik ben volgens mij te noordelijk aan het denken
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:49 schreef superworm het volgende:
Colombia, Oeganda?
nee, Peru nét nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:49 schreef superworm het volgende:
Peru volgens mij ook hoor...
mja, niet aan gedacht. zit effe te kijken nu, peru ligt wel degelijk op de evenaar, zoals ik al zei, en nieuw-guinea's territoriale wateren liggen er ook op!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:50 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
bingo
waarom jullie niet met 'EQUADOR' kwamen is mij een raadsel, maar goed....
superworm + 1
In het boek "Wuthering Heights" van Emily Brontë spelen twee personen de hoofdrol. Noem ze beide, voor- én achternaam. Een van de twee wisselt van achternaam in het boek: noem allebei de achternamen.quote:
volgens wikipedia ligt peru NIET op de evenaar, volgens google maps ook NIETquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:51 schreef superworm het volgende:
[..]
mja, niet aan gedacht. zit effe te kijken nu, peru ligt wel degelijk op de evenaar, zoals ik al zei, en nieuw-guinea's territoriale wateren liggen er ook op!
http://ohlmeier.de/albums/personal_travel_world_map.jpg het ziet er wel uit, soort staartje naar boven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:52 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
volgens wikipedia ligt peru NIET op de evenaar, volgens google maps ook NIET
dat waren mijn bronnen ergo
nope, zelfs daar kruist de evenaar niet Peruquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:54 schreef superworm het volgende:
[..]
http://ohlmeier.de/albums/personal_travel_world_map.jpg het ziet er wel uit, soort staartje naar boven.
En de achternamen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:54 schreef ChrisJX het volgende:
Heatchliff en Cateherine
Ik heb 'm nét uit in het Engels, prachtig boek. Vandaar deze vraag.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:55 schreef ChrisJX het volgende:
Ow, achternamen ken ik niet. Moest het op de middelbare school lezen voor Engels en ik snapte het in het Nederlands niet eens
De versie van Kate Bush daarentegen isMaar daar komen dus alleen voornamen in voor
(Oh wacht, Cathy zingt ze)
Heathcliff is door Meneer .... geadopteerd; die achternaam draagt hij officiëus.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
Heathcliff heeft geen achternaam, Catherine heet uiteindelijk Linton..... hoe heette ze daarvoor ook alweer?
Laat ik het herformuleren: Als je 14 bent is er geen zak aan. En het trauma zit nog te diep om het nogmaals te proberenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:56 schreef superworm het volgende:
Ik heb 'm nét uit in het Engels, prachtig boek. Vandaar deze vraag.
Ik ben pas 18 en las 'm in 't Engels en vond het prachtig. Zal er wel aan liggen dat ik bijvoorbeeld ook Nina Simone luister, heb een geestelijke leeftijd van in de veertig ofzo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:59 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Laat ik het herformuleren: Als je 14 bent is er geen zak aan. En het trauma zit nog te diep om het nogmaals te proberen
Het heeft niks met leeftijd van doen lijkt me, ik was ook rond de 16 toen ik het boek las, en ik vond het geweldig!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:00 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik ben pas 18 en las 'm in 't Engels en vond het prachtig. Zal er wel aan liggen dat ik bijvoorbeeld ook Nina Simone luister, heb een geestelijke leeftijd van in de veertig ofzo.
Tussen je 14e en 18e zit wat dat betreft ook nogal een verschil vind ik. Zo'n boek lees je in de vijfde of de zesde, niet in de derde klasquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:00 schreef superworm het volgende:
Ik ben pas 18 en las 'm in 't Engels en vond het prachtig. Zal er wel aan liggen dat ik bijvoorbeeld ook Nina Simone luister, heb een geestelijke leeftijd van in de veertig ofzo.
Te laat.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef ChrisJX het volgende:
Tja... de jaren 20, 30, 40 en 50 van de 19e eeuw?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:04 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Tussen je 14e en 18e zit wat dat betreft ook nogal een verschil vind ik. Zo'n boek lees je in de vijfde of de zesde, niet in de derde klas
Maar genoeg over mijn jeugdherinneringen
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
Achttiende eeuw wel toch
Earnshawquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
Heathcliff heeft geen achternaam, Catherine heet uiteindelijk Linton..... hoe heette ze daarvoor ook alweer?
Jij bent gewoon vreemd, dan hoor je De Kameleon te lezenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef superworm het volgende:
Ik las 1984 in het Engels in groep acht. Té indrukwekkend, toen.
Die reken ik goed, laat die andere vraag zitten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:06 schreef ElizabethR het volgende:
jaren 70/80/90 van de 18e eeuw en jaren 10 van de 19e eeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |