Beetje modder met blauwalg kleur.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:19 schreef riri het volgende:
erg lelijk geworden dat haar van amanda...het was al erg maar dit is nog erger,dit is gewoon een vieze kleur
Je hebt gelijk, Als er een normale uitzetting was geweest dan had dit niet kunnen gebeuren! Maar voor het geval dat de blinde kippekop Flens een trap en een trap bedoeld... dan zijn het er drie. Want ze trapt Huub rechtstreeks! Dus dat is drie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Langer dan 3 dagen, na dat krabben had ze weggemoeten, en toen na het bloempot gooien en toen kwam de trap pas.![]()
Ja, maar die Natasia is me dan ook een werkelijk vies wijf zeg!quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat soort dingen doet Natasia ook. En die gaat prat op haar hygiene.
Zo voelt het ook echt voor ze.. Die andere 2 genieten er gewoon zoveel mogelijk van...quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:28 schreef Brici het volgende:
Amanda: De gouden kooi 6 mensen gevangen in luxe
Ik denk dat ze naar die borstsmeerzalf stinkt waarmee ze ze elke avond voor het slapen gaan insmeertquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:27 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, maar die Natasia is me dan ook een werkelijk vies wijf zeg!
Spuugt in het eten, likt er van alles bij af. Zo smerig!
Ik durf te wedden dan Natasia naar de zeep stinkt. Het is echt zo'n mens die drie kwartier in de wind nog niet uit de extra luchtjes is. Gewoon om het rottende zieltje achter te verbergen.
Wat nou kindje van God.... het is een hellewijf
Lees de updates van vandaag maar...dan walg je nog meer dan je al deed..quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:27 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, maar die Natasia is me dan ook een werkelijk vies wijf zeg!
Spuugt in het eten, likt er van alles bij af. Zo smerig!
Ik durf te wedden dan Natasia naar de zeep stinkt. Het is echt zo'n mens die drie kwartier in de wind nog niet uit de extra luchtjes is. Gewoon om het rottende zieltje achter te verbergen.
Wat nou kindje van God.... het is een hellewijf
Ook nog behulpzaam, de schatquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:26 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis borstelt Natasja's billetjes:
[afbeelding]
HEbben mn ouders ook last vanquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind jou niet echt geloofwaardig meer...![]()
vitriool, zal hij wel lekker vinden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:33 schreef SiRojK het volgende:
Nix weet niet eens wat hij wil drinken... 'iets lekkers' ....
*mompelt iets over 'jaloers' 'housewarmingparty*quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind jou niet echt geloofwaardig meer...![]()
Dat is uierzalf!quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze naar die borstsmeerzalf stinkt waarmee ze ze elke avond voor het slapen gaan insmeert![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |